NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

2016-01-22 1204
Art. czytany: 4028 razy

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

DYREKTOR POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W OLECKU OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Księgowy w Dziale Finansowo- Księgowym w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku w wymiarze pełnego etatu.

Powiatowy Urząd Pracy w Olecku,
ul. Armii Krajowej 30, 19-400 Olecko, tel.87 520 30 78

  1. NIEZBĘDNE WYMAGANIA DO PODJĘCIA PRACY NA W/W STANOWISKU:
    • obywatelstwo polskie lub znajomość języka polskiego wystarczająca do wykonywania zadań na stanowisku;
    • wykształcenie – średnie zawodowe - ekonomia lub finanse i rachunkowość.
    • dobra znajomość przepisów prawa regulujących problematykę związaną ze stanowiskiem (ustawa o finansach publicznych, ustawa o rachunkowości), przepisów regulujących funkcjonowanie samorządów, rozporządzenie w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych, ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
    • praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet MS Office, Excel, inne);
    • znajomość programów FAKT, PŁATNIK, dobra obsługa innych programów komputerowych związanych z księgowością;
    • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
    • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
    • niekaralność za umyślne przestępstwo skarbowe;
    • nieposzlakowana opinia;
    • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określone stanowisko.
  2. DODATKOWE WYMAGANIA POZWALAJĄCE NA OPTYMALNE WYKONYWANIE ZADAŃ NA W/W STANOWISKU:
    • doświadczenie zawodowe, min. dwa lata na stanowiskach związanych z rachunkowością,
    • odpowiedzialność, samodzielność,
    • komunikatywność,
    • umiejętność dobrej organizacji pracy,
    • umiejętność pracy w zespole.
    • wysoka kultura osobista
    • obsługa techniczna urządzeń biurowych
    • gotowość do uczenia się i aktualizacji wiedzy.
  3. ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
    • ewidencjonowanie operacji finansowych z Funduszu Pracy i operacji finansowych dotyczących Europejskiego Funduszu Społecznego i innych funduszy strukturalnych jednostki,
    • dokonywanie płatności w systemie bankowości elektronicznej Home Banking,
    • dokonywanie wydruków dziennika księgowego i zestawień obrotów i sald z systemu STD SYRIUSZ dotyczącego dochodów i wydatków z udziałem środków EFS,
    • przygotowywanie, sprawdzanie i dekretowanie dowodów księgowych,
    • sporządzanie wniosków o płatność z wydatków EFS i innych funduszy strukturalnych, zgodnie z realizowanymi przez PUP projektami,
    • tworzenie nowych kont w systemie SYRIUSZ,
    • kontrola poprawności deklaracji podatkowych i ZUS,
    • sporządzanie tytułów wykonawczych do Urzędu Skarbowego,
    • sporządzanie przelewów,
    • prowadzenie korespondencji w zakresie prowadzonych spraw,
    • sporządzanie okresowych sprawozdań dotyczących realizacji wykonanych zadań,
    • współpraca z innymi komórkami Urzędu w zakresie zadań związanych z zajmowanym stanowiskiem.
  4. INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU:
    • praca przy komputerze,
    • praca w biurze w budynku nie posiadającym windy,
    • praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
  5. WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH – grudzień 2015r. – 9,2%
  6. WYMAGANE DOKUMENTY:
    • list motywacyjny,
    • życiorys (CV),
    • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2009r. – zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika ( Dz. U. Nr 115, poz. 971),
    • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    • kopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności (zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.),
    • oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz że korzysta z pełni praw publicznych, „Oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych”,
    • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sadu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany jest dostarczyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
      'Świadomy/a odpowiedzialności karnej z art.233 Kodeksu Karnego oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie toczy się przeciwko mnie postępowanie karne',
    • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
      „Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Powiatowy Urząd Pracy w Olecku do celów rekrutacji na stanowisko księgowy w dziale Finansowo – Księgowym”.
  7. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
    Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 3 lutego 2016r. do godz. 15.00 w sekretariacie (pokój nr 14) Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku, ul. Armii Krajowej 30, 19-400 Olecko, w zamkniętych kopertach z dopiskiem – Nabór na stanowisko - Księgowy w Dziale Finansowo –Księgowym, osobiście lub pocztą (liczy się data wpływu do PUP w Olecku).

    Oferty niekompletne, niepodpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
  8. DODATKOWE INFORMACJE:
    1. Osoby, które spełnią wymagania formalne zostaną zaproszone na pisemny test kompetencyjny, który odbędzie się dnia 5 lutego 2016r. o godz. 10:00 w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku (pok. Nr 13). Obok spełniania wymagań formalnych, test będzie miał decydujący wpływ na wybór kandydata.
    2. W przypadku uzyskania przez kilku kandydatów jednakowej ilości punktów z testu, ostateczna decyzja w sprawie zatrudnienia, podjęta zostanie po przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej i ocenie spełniania dodatkowych wymagań pozwalających na optymalne wykonywanie zadań na w/w. stanowisku.
    3. W związku z powyższym, prosimy o podanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem (numer telefonu).
    4. Informacja o wynikach naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku pod adresem www.spolecko.bip.doc.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku.
    5. Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w wymiarze 1 etatu z tym, że pierwsza umowa może być zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.
    6. Zatrudnienie będzie oparte na pełnieniu obowiązków przez 5 dni w tygodniu w godzinach: od 7:30 do 15:30 (od poniedziałku do czwartku), od 7:00 do 15:00 w piątek.
Oferty odrzucone mogą być odbierane w terminie 1 miesiąca od ostatecznego terminu na złożenie dokumentów w sekretariacie Urzędu.

Z prowadzonego postępowania konkursowego zostanie sporządzony protokół.

Zastępca Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku

mgr Renata Jasińska

Olecko, dn. 22.01.2016r.