Zaproszenie do składania ofert na: Zakup soli drogowej w ilości 120 ton z transportem do siedziby Zamawiającego

2017-09-27 1354
Art. czytany: 2650 razy

Powiatowy Zarząd Dróg w Olecku
Wojska Polskiego 12, 19-400 Olecko

Znak sprawy: PZD.III.342/16/17
Olecko, 2017-09-27

Zaproszenie do składania ofert

Zapraszamy Państwa Firmę do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na:
Zakup soli drogowej w ilości 120 ton z transportem do siedziby Zamawiającego

I. Nazwa (firma) oraz adres zamawiającego
Powiat Olecki z siedzibą w Olecku,
ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko, NIP 847-15-15-765,
Powiatowy Zarząd Dróg w Olecku
Wojska Polskiego 12, 19-400 Olecko
Tel.: (087) 520 22 24
Faks: (087) 520 22 25
e-mail: pzd@powiat.olecko.pl
adres strony internetowej: www.spolecko.bip.doc.pl

II. Opis przedmiotu zamówienia

Zakup soli drogowej w ilości 120 ton przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg powiatowych w powiecie oleckim i ulic powiatowych w Olecku z transportem do bazy w miejscowości Stożne, gmina Kowale Oleckie, powiat olecki, woj. warmińsko – mazurskie.
CPV: 34927100-2
III. Główne warunki udziału w zapytaniu ofertowym

1 Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału.
2 Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału.
3 Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału.
IV. Termin wykonania zamówienia: 2017-10-20.
V. Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy:
Lp. Wymagany dokument
1 Formularz oferty
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
2 Zaświadczenie, iż przedmiot zamówienia odpowiada normom
Zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym


Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

VI. Przygotowanie oferty

Ofertę należy:
a):złożyć w formie pisemnej na Formularzu Oferty w siedzibie Zamawiającego ( PZD Olecko, ul. Wojska Polskiego 12, 19-400 Olecko), pokój nr: 5 do dnia 2017-10-10 do godz. 10:00.
b) opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Zapytanie ofertowe na: Zakup soli drogowej w ilości 120 ton z transportem do siedziby Zamawiającego. Znak sprawy: PZD.III.342/16/17”
VII. Termin związania ofertą
1. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
VIII. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
Nr Nazwa kryterium Waga
1 Cena (koszt) 100 %
2. Punkty przyznawane za podane wyżej kryterium będą liczone według następujących wzorów:
Nr kryterium Wzór
1 Cena (koszt)
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie

IX. Kontakt z wykonawcą

Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
1 inż. Dariusz Kozłowski - Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Olecku tel. ( 87) 5202224 e-mail pzd@powiat.olecko.pl

2 mgr inż. Zdzisław Andruszkiewicz - Kierownik Działu Technicznego PZD w Olecku tel. ( 87) 5202224 e-mail pzd@powiat.olecko.pl


Załącznikami do niniejszego dokumentu są:
Nr Nazwa załącznika
1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału

Nr Nazwa dokumentu / wzoru
1 Formularz oferty
2 Wzór umowy