Sprostowanie Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji 'Cyfrowe usługi w zakresie udostępniania informacji publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku'

2017-12-14 1456
Art. czytany: 1098 razy

LANGUAGE:
PL
CATEGORY:
ORIG
FORM:
F14
VERSION:
R2.0.9.S02
SENDER:
ENOTICES
CUSTOMER:
spolecko
NO_DOC_EXT:
2017-177171
SOFTWARE VERSION:
9.6.5
ORGANISATION:
ENOTICES
COUNTRY:
EU
PHONE:
/
E-mail:
informatyk@powiat.olecko.pl
NOTIFICATION TECHNICAL:
YES
NOTIFICATION PUBLICATION:
YES
1 / 4

Sprostowanie
Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji
Dostawy

Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający
I.1)
Nazwa i adresy
Powiat Oleckiul. Kolejowa 32Olecko19-400PolskaOsoba do kontaktów: Edward Adamczyk, Paweł OstrowskiTel.: +48 875202147E-mail: starostwo@powiat.olecko.pl Faks: +48 875203219Kod NUTS: PL62
Adresy internetowe:
Główny adres: www.powiat.olecko.pl

Sekcja II: Przedmiot
II.1)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)
Nazwa:
Wdrożenie projektu: „Cyfrowe usługi w zakresie udostępniania informacji publicznej Starostwa Powiatowego wOlecku”
II.1.2)
Główny kod CPV
30236000
II.1.3)
Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)
Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego
niezbędnego dla realizacji celów określonych w dokumentacji projektu „Cyfrowe usługi w zakresie
udostępniania informacji publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku”.
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do treści ogłoszenia szczegółoweinformacje zawarte zostały w SIWZ

Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.5)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
14/12/2017
VI.6)
Numer pierwotnego ogłoszenia
Pierwotne ogłoszenie przesłane przez eNotices:
Login TED eSender: ENOTICES
Logowanie jako klient TED eSender: spolecko
Dane referencyjne ogłoszenia: 2017-156629
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2017/S 216-448558
2 / 4
Data wysłania pierwotnego ogłoszenia: 08/11/2017

Sekcja VII: Zmiany
VII.1)
Informacje do zmiany lub dodania
VII.1.1)
Przyczyna zmiany
Modyfikacja pierwotnej informacji podanej przez instytucję zamawiającą
VII.1.2)
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: III.1.3
Zamiast:
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się doświadczeniem tj.: w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie:
a. co najmniej jedno zamówienie o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto, polegające na wdrożeniu(tj.dostawie, instalacji, parametryzacji, zasilaniu danymi początkowymi) oraz przeszkoleniu użytkowników tego rozwiązania, systemu teleinformatycznego pełniącego funkcję platformy komunikacyjnej współpracującego z Systemem Elektronicznego Obiegu Dokumentów oraz Elektroniczną Platformą Usług Administracji (e-PUAP) wraz z integracją z modułami dziedzinowymi o funkcjonalnościach co najmniej takich, jakie posiadać mają rozwiązania w ramach niniejszego zamówienia:
b. co najmniej jedno zamówienie zrealizowane przez Wykonawcę w jednostkach administracji publicznej polegające na opracowaniu i uruchomieniu minimum 100 elektronicznych usług publicznych, których wzory zostały stworzone zgodnie z „Ogólnymi zasadami tworzenia i publikacji w Centralnym Repozytorium wzorów dokumentów elektronicznych”
c. co najmniej jedno zamówienie o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto, polegające na wdrożeniu(tj.dostawie, instalacji, parametryzacji, zasilaniu danymi początkowymi) oraz przeszkoleniu użytkowników tego rozwiązania, obejmujące swoim zakresem obszar elektronicznego obiegu spraw i dokumentów(SEOD) o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN brutto, której beneficjentem były jednostki samorządu terytorialnego,współpracującego z Elektroniczną Platformą Usług Administracji (e-PUAP) wraz z integracją z modułami dziedzinowymi o funkcjonalnościach co najmniej takich, jakie posiadać mają rozwiązania w ramach niniejszego zamówienia:
Zamawiający wymaga wykazania dwóch różnych usług, tzn. spełniających wymogi wskazane w pkt a, b i c. Tym samym nie dopuszcza, aby jedna ta sama usługa wykazana była na potwierdzenie spełnienia pkt a i b.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji przedstawionych wykazów wykonanych usług poprzez przesłanie ankiet (wg wzoru z załącznika nr 9) do wskazanych jednostek administracji publicznej;
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do treści ogłoszenia szczegółowe informacje dotyczące wymaganego doświadczenia zawarte zostały w SIWZ
2. Zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia brały udział osoby zatrudnione na umowę o pracę tj.:
a. minimum 2 osoby odpowiedzialne za dostawę, instalację i wdrożenie systemu;
b. minimum 1 osoba odpowiedzialna za przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Urzędu.
c. minimum 1 osoba spełniająca następujące kwalifikacje zawodowe: specjalista ds. bezpieczeństwa informacji posiadający wykształcenie wyższe oraz certyfikat zawodowy audytora wiodącego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji oraz doświadczenie na stanowisku związanym z zapewnieniem bezpieczeństwa informacji systemu w sektorze publicznym to jest posiada certyfikat audytora ISO/IEC 27000:2013 w zakresie przetwarzania danych Osobowych oraz uczestniczył w realizacji co najmniej jednego projektu w sektorze publicznym polegającym na przygotowaniu instytucji do wymagań RODO. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe.
3 / 4
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez osobę wskazaną przez Wykonawcę jako biorąca udział w realizacji przedmiotowego zamówienia, zatrudnioną na umowę o pracę.
Powinno być:
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się doświadczeniem tj.: w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie:
a. co najmniej jedno zamówienie o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto, polegające na wdrożeniu(tj.dostawie, instalacji, parametryzacji, zasilaniu danymi początkowymi) oraz przeszkoleniu użytkowników tego rozwiązania, systemu teleinformatycznego pełniącego funkcję platformy komunikacyjnej współpracującego z Systemem Elektronicznego Obiegu Dokumentów oraz Elektroniczną Platformą Usług Administracji (e-PUAP)wraz z integracją z modułami dziedzinowymi o funkcjonalnościach co najmniej takich, jakie posiadać mają rozwiązania w ramach niniejszego zamówienia:
b. co najmniej jedno zamówienie zrealizowane przez Wykonawcę w jednostkach administracji publicznej polegające na opracowaniu i uruchomieniu minimum 100 elektronicznych usług publicznych, których wzory zostały stworzone zgodnie z „Ogólnymi zasadami tworzenia i publikacji w Centralnym Repozytorium wzorów dokumentów elektronicznych”
c. co najmniej jedno zamówienie o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto, polegające na wdrożeniu(tj.dostawie, instalacji, parametryzacji, zasilaniu danymi początkowymi) oraz przeszkoleniu użytkowników tego rozwiązania, obejmujące swoim zakresem obszar elektronicznego obiegu spraw i dokumentów(SEOD) o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN brutto, której beneficjentem były jednostki samorządu terytorialnego,współpracującego z Elektroniczną Platformą Usług Administracji (e-PUAP) wraz z integracją z modułami dziedzinowymi o funkcjonalnościach co najmniej takich, jakie posiadać mają rozwiązania w ramach niniejszego zamówienia:
Zamawiający wymaga wykazania dwóch różnych usług, tzn. spełniających wymogi wskazane w pkt a, b i c. Tym samym nie dopuszcza, aby jedna ta sama usługa wykazana była na potwierdzenie spełnienia pkt a i b.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji przedstawionych wykazów wykonanych usług poprzez przesłanie ankiet (wg wzoru z załącznika nr 9) do wskazanych jednostek administracji publicznej;
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do treści ogłoszenia szczegółowe informacje dotyczące wymaganego doświadczenia zawarte zostały w SIWZ
2. Zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia brały udział osoby zatrudnione na umowę o pracę tj.:
a. minimum 2 osoby odpowiedzialne za dostawę, instalację i wdrożenie systemu;
b. minimum 1 osoba odpowiedzialna za przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Urzędu.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez osobę wskazaną przez Wykonawcę jako biorąca udział w realizacji przedmiotowego zamówienia, zatrudnioną na umowę o pracę.
Numer sekcji: IV.2.2
Zamiast:
Data: 19/12/2017
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 29/12/2017
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.7
Zamiast:
Data: 19/12/2017
Czas lokalny: 10:30
4 / 4
Powinno być:
Data: 29/12/2017
Czas lokalny: 10:30
VII.2)
Inne dodatkowe informacje:
Zamawiający zmienia SIWZ pkt. VII.2 ppkt. 9 poprzez wykreślenie wymagania:
Było:
certyfikat PN-ISO/IEC 27001 - System zarządzania bezpieczeństwem informacji;
Jest: