Sprostowanie Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji 'Cyfrowe usługi w zakresie udostępniania informacji publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku' 2017-12-14 1456 Art. czytany: 1098 razy LANGUAGE: PL CATEGORY: ORIG FORM: F14 VERSION: R2.0.9.S02 SENDER: ENOTICES CUSTOMER: spolecko NO_DOC_EXT: 2017-177171 SOFTWARE VERSION: 9.6.5 ORGANISATION: ENOTICES COUNTRY: EU PHONE: / E-mail: informatyk@powiat.olecko.pl NOTIFICATION TECHNICAL: YES NOTIFICATION PUBLICATION: YES 1 / 4 Sprostowanie Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji Dostawy Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający I.1) Nazwa i adresy Powiat Oleckiul. Kolejowa 32Olecko19-400PolskaOsoba do kontaktów: Edward Adamczyk, Paweł OstrowskiTel.: +48 875202147E-mail: starostwo@powiat.olecko.pl Faks: +48 875203219Kod NUTS: PL62 Adresy internetowe: Główny adres: www.powiat.olecko.pl Sekcja II: Przedmiot II.1) Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1) Nazwa: Wdrożenie projektu: „Cyfrowe usługi w zakresie udostępniania informacji publicznej Starostwa Powiatowego wOlecku” II.1.2) Główny kod CPV 30236000 II.1.3) Rodzaj zamówienia Dostawy II.1.4) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego niezbędnego dla realizacji celów określonych w dokumentacji projektu „Cyfrowe usługi w zakresie udostępniania informacji publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku”. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do treści ogłoszenia szczegółoweinformacje zawarte zostały w SIWZ Sekcja VI: Informacje uzupełniające VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14/12/2017 VI.6) Numer pierwotnego ogłoszenia Pierwotne ogłoszenie przesłane przez eNotices: Login TED eSender: ENOTICES Logowanie jako klient TED eSender: spolecko Dane referencyjne ogłoszenia: 2017-156629 Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2017/S 216-448558 2 / 4 Data wysłania pierwotnego ogłoszenia: 08/11/2017 Sekcja VII: Zmiany VII.1) Informacje do zmiany lub dodania VII.1.1) Przyczyna zmiany Modyfikacja pierwotnej informacji podanej przez instytucję zamawiającą VII.1.2) Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu Numer sekcji: III.1.3 Zamiast: Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się doświadczeniem tj.: w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie: a. co najmniej jedno zamówienie o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto, polegające na wdrożeniu(tj.dostawie, instalacji, parametryzacji, zasilaniu danymi początkowymi) oraz przeszkoleniu użytkowników tego rozwiązania, systemu teleinformatycznego pełniącego funkcję platformy komunikacyjnej współpracującego z Systemem Elektronicznego Obiegu Dokumentów oraz Elektroniczną Platformą Usług Administracji (e-PUAP) wraz z integracją z modułami dziedzinowymi o funkcjonalnościach co najmniej takich, jakie posiadać mają rozwiązania w ramach niniejszego zamówienia: b. co najmniej jedno zamówienie zrealizowane przez Wykonawcę w jednostkach administracji publicznej polegające na opracowaniu i uruchomieniu minimum 100 elektronicznych usług publicznych, których wzory zostały stworzone zgodnie z „Ogólnymi zasadami tworzenia i publikacji w Centralnym Repozytorium wzorów dokumentów elektronicznych” c. co najmniej jedno zamówienie o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto, polegające na wdrożeniu(tj.dostawie, instalacji, parametryzacji, zasilaniu danymi początkowymi) oraz przeszkoleniu użytkowników tego rozwiązania, obejmujące swoim zakresem obszar elektronicznego obiegu spraw i dokumentów(SEOD) o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN brutto, której beneficjentem były jednostki samorządu terytorialnego,współpracującego z Elektroniczną Platformą Usług Administracji (e-PUAP) wraz z integracją z modułami dziedzinowymi o funkcjonalnościach co najmniej takich, jakie posiadać mają rozwiązania w ramach niniejszego zamówienia: Zamawiający wymaga wykazania dwóch różnych usług, tzn. spełniających wymogi wskazane w pkt a, b i c. Tym samym nie dopuszcza, aby jedna ta sama usługa wykazana była na potwierdzenie spełnienia pkt a i b. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji przedstawionych wykazów wykonanych usług poprzez przesłanie ankiet (wg wzoru z załącznika nr 9) do wskazanych jednostek administracji publicznej; Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do treści ogłoszenia szczegółowe informacje dotyczące wymaganego doświadczenia zawarte zostały w SIWZ 2. Zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia brały udział osoby zatrudnione na umowę o pracę tj.: a. minimum 2 osoby odpowiedzialne za dostawę, instalację i wdrożenie systemu; b. minimum 1 osoba odpowiedzialna za przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Urzędu. c. minimum 1 osoba spełniająca następujące kwalifikacje zawodowe: specjalista ds. bezpieczeństwa informacji posiadający wykształcenie wyższe oraz certyfikat zawodowy audytora wiodącego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji oraz doświadczenie na stanowisku związanym z zapewnieniem bezpieczeństwa informacji systemu w sektorze publicznym to jest posiada certyfikat audytora ISO/IEC 27000:2013 w zakresie przetwarzania danych Osobowych oraz uczestniczył w realizacji co najmniej jednego projektu w sektorze publicznym polegającym na przygotowaniu instytucji do wymagań RODO. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe. 3 / 4 Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez osobę wskazaną przez Wykonawcę jako biorąca udział w realizacji przedmiotowego zamówienia, zatrudnioną na umowę o pracę. Powinno być: Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się doświadczeniem tj.: w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie: a. co najmniej jedno zamówienie o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto, polegające na wdrożeniu(tj.dostawie, instalacji, parametryzacji, zasilaniu danymi początkowymi) oraz przeszkoleniu użytkowników tego rozwiązania, systemu teleinformatycznego pełniącego funkcję platformy komunikacyjnej współpracującego z Systemem Elektronicznego Obiegu Dokumentów oraz Elektroniczną Platformą Usług Administracji (e-PUAP)wraz z integracją z modułami dziedzinowymi o funkcjonalnościach co najmniej takich, jakie posiadać mają rozwiązania w ramach niniejszego zamówienia: b. co najmniej jedno zamówienie zrealizowane przez Wykonawcę w jednostkach administracji publicznej polegające na opracowaniu i uruchomieniu minimum 100 elektronicznych usług publicznych, których wzory zostały stworzone zgodnie z „Ogólnymi zasadami tworzenia i publikacji w Centralnym Repozytorium wzorów dokumentów elektronicznych” c. co najmniej jedno zamówienie o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto, polegające na wdrożeniu(tj.dostawie, instalacji, parametryzacji, zasilaniu danymi początkowymi) oraz przeszkoleniu użytkowników tego rozwiązania, obejmujące swoim zakresem obszar elektronicznego obiegu spraw i dokumentów(SEOD) o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN brutto, której beneficjentem były jednostki samorządu terytorialnego,współpracującego z Elektroniczną Platformą Usług Administracji (e-PUAP) wraz z integracją z modułami dziedzinowymi o funkcjonalnościach co najmniej takich, jakie posiadać mają rozwiązania w ramach niniejszego zamówienia: Zamawiający wymaga wykazania dwóch różnych usług, tzn. spełniających wymogi wskazane w pkt a, b i c. Tym samym nie dopuszcza, aby jedna ta sama usługa wykazana była na potwierdzenie spełnienia pkt a i b. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji przedstawionych wykazów wykonanych usług poprzez przesłanie ankiet (wg wzoru z załącznika nr 9) do wskazanych jednostek administracji publicznej; Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do treści ogłoszenia szczegółowe informacje dotyczące wymaganego doświadczenia zawarte zostały w SIWZ 2. Zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia brały udział osoby zatrudnione na umowę o pracę tj.: a. minimum 2 osoby odpowiedzialne za dostawę, instalację i wdrożenie systemu; b. minimum 1 osoba odpowiedzialna za przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Urzędu. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez osobę wskazaną przez Wykonawcę jako biorąca udział w realizacji przedmiotowego zamówienia, zatrudnioną na umowę o pracę. Numer sekcji: IV.2.2 Zamiast: Data: 19/12/2017 Czas lokalny: 10:00 Powinno być: Data: 29/12/2017 Czas lokalny: 10:00 Numer sekcji: IV.2.7 Zamiast: Data: 19/12/2017 Czas lokalny: 10:30 4 / 4 Powinno być: Data: 29/12/2017 Czas lokalny: 10:30 VII.2) Inne dodatkowe informacje: Zamawiający zmienia SIWZ pkt. VII.2 ppkt. 9 poprzez wykreślenie wymagania: Było: certyfikat PN-ISO/IEC 27001 - System zarządzania bezpieczeństwem informacji; Jest: |