OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA: Utworzenie bazy GESUT dla obszaru Powiatu Oleckiego

2018-06-27 1315
Art. czytany: 1502 razy


Ogłoszenie nr 500147901-N-2018 z dnia 27-06-2018 r.
Powiat Olecki: Utworzenie bazy GESUT dla obszaru Powiatu Oleckiego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Niniejsze zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Projekt zintegrowanej informacji geodezyjno-kartograficznej Powiatu Oleckiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa: „Cyfrowy Region RPWM.03.00.00”
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 542891-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Olecki, Krajowy numer identyfikacyjny 790671194, ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 87 5202147, 5202475, e-mail starostwo@powiat.olecko.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.olecko.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utworzenie bazy GESUT dla obszaru Powiatu Oleckiego
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest utworzenie bazy GESUT (Geodezyjna ewidencja sieci uzbrojenia terenu) w jednostkach ewidencyjnych wyszczególnionych w tabelce załącznika nr 1 do OPZ (załącznik nr 4 do SWIZ), wraz z wprowadzeniem utworzonych zbiorów danych do systemu teleinformatycznego Zamawiającego. 2. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: „Projekt zintegrowanej informacji geodezyjno- kartograficznej Powiatu Oleckiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020. 3. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 21 października 2015 r. w sprawie powiatowej bazy GESUT i krajowej bazy GESUT (Dz. U. 2015 poz. 1938). 4. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: a) pełnienie funkcji kierownika w rozumieniu art. 42 ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 2101 z późn.zm. –dalej zwana pgik:) Czynności kierownika: • reprezentowanie Wykonawcy w relacji z Zamawiającym, • prowadzenie uzgodnień z Zamawiającym, w tym uzgodnień harmonogramu (o którym mowa w pkt 3.13. OPZ), • prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówienia, • organizacja pracy Zespołu Wykonawcy, • sporządzenie Planu realizacji zamówienia, w tym zakresu wykonywanych czynności i terminów ich realizacji dla poszczególnych jednostek ewidencyjnych wskazanych w OPZ, • pozyskanie niezbędnych danych do realizacji prac, • składanie comiesięcznych raportów, będących sprawozdaniem z postępu realizowanych prac oraz poprawności opracowywanych produktów dla poszczególnych jednostek ewidencyjnych, • nadzór nad postępem prac i jakością, • prowadzenie kontroli opracowania. b) pełnienie funkcji specjalisty zespołu wykonawcy, który będzie wykonywał następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: kontrola wewnętrzna, merytoryczny nadzór, opracowywanie zbiorów bazy danych obiektów topograficznych GESUT, redakcja kartograficzna mapy zasadniczej. Zamawiający jest uprawniony, w trakcie całego okresu realizacji umowy, do weryfikacji formy zatrudnienia pracowników, o których mowa w niniejszym punkcie. Wykonawca, w trakcie realizacji umowy, na każde żądanie Zamawiającego, przedstawi dowody potwierdzające spełnienie tego obowiązku. Sankcje z tytułu niespełnienia ww. wymagań zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ- Istotnych postanowieniach umowy(IPU). 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis sposobu jego realizacji oraz charakterystykę poszczególnych obrębów ewidencyjnych zwiera Załącznik nr 4 do SIWZ – OPZ wraz z załącznikami do OPZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 72314000-9

Dodatkowe kody CPV: 71356100-9, 71354300-7, 71700000-5, 72312100-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 377000
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 463710
Oferta z najniższą ceną/kosztem 463710
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 865236.92
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.