NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE Podinspektor - Wydział Środowiska i Rolnictwa

2018-10-08 1030
Art. czytany: 4306 razy

STAROSTA OLECKI OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Podinspektor - Wydział Środowiska i Rolnictwa
w Starostwie Powiatowym w Olecku
19-400 Olecko, ul. Kolejowa 32, tel. 087 5202475


I. Niezbędne wymagania do podjęcia pracy na ww. stanowisku:
1) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
2) brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
3) obywatelstwo polskie,
4) wykształcenie wyższe lub średnie. W stosunku do osób z wykształceniem średnim wymagany jest co najmniej 2-letni staż pracy.
II. Dodatkowe wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań
na ww. stanowisku:
1. Znajomość ustaw
1) z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym
2) z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
3) z dnia 28 września 1991 r .o lasach
4) z dnia 13 października 1995 r. Prawo łowieckie
5) z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody
6) z dnia 18 kwietnia 1985 r. o rybactwie śródlądowym
7) z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze,
2. Umiejętność obsługi komputera.
3. Kreatywność, samodzielność, dobra organizacja pracy,
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) udzielenie koncesji na wydobywanie kopalin ze złóż,
2) zatwierdzanie projektów robót geologicznych, dokumentacji geologicznych złóż kopalin i dokumentacji geologiczno-inżynierskich,
3) nadzór nad gospodarką leśną w lasach nie stanowiących własności Skarbu Państwa,
4) dzierżawy polnych obwodów łowieckich,
5) rejestracja zwierząt egzotycznych,
6) wydawanie kart wędkarskich i łowiectwa podwodnego,
7) rejestracja sprzętu pływającego służącego do amatorskiego połowu ryb,
8) zalesień gruntów dokonanych na podstawie ustawy o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich ze środków pochodzących z sekcji Gwarancji Europejskiego Funduszu Orientacji i Gwarancji Rolnej.
IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) praca przy komputerze,
2) praca w biurze zlokalizowanym na I piętrze w budynku nie posiadającym windy,
3) praca w 1/2 wymiaru czasu pracy,
4) większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej.
V. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV),
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zgodnie
e wzorem stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2009r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz.U. Nr 115, poz. 971 z póź. zm.),
4) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie i uprawnienia zawodowe,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje (kursy, szkolenia)
6) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz, że korzysta z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r. poz. 1000 z póź.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r poz. 908 z póź.zm.)
VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych – wrzesień 2018 rok –7 %
VII. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 23 października 2018r.
w kancelarii Starostwa Powiatowego w Olecku, ul. Kolejowa 32 (pokój nr 22)
w kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Środowiska i Rolnictwa Starostwa Powiatowego w Olecko”. osobiście lub pocztą (liczy się data wpływu do Starostwa). Dokumenty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VIII. Dodatkowe informacje:
1. Złożone dokumenty będą sprawdzone pod względem kompletności
i spełnienia wymagań określonych w powyższym ogłoszeniu.
2. Osoby, które spełniły wymagania formalne zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną i napisanie testu. W związku z powyższym proszę o podanie numeru telefonu.
3. Z przeprowadzonego naboru zostanie sporządzony protokół.
4. Informacja o wynikach naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku oraz na tablicy ogłoszeń
w siedzibie Starostwa.
5. W przypadku wygrania konkursu, przed zatrudnieniem kandydat zobowiązany jest dostarczyć zapytanie o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.
6. Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę
z tym, że pierwsza umowa zawarta będzie na czas ściśle określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.

Olecko, 08.10.2018 r. Starosta Olecki

Marian Świerszcz