Powiat Olecki: „Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego - geoportal powiatowy wraz z przeprowadzeniem szkolenia' Cz2

2018-12-11 1330
Art. czytany: 2870 razy

Ogłoszenie nr 500296489-N-2018 z dnia 11-12-2018 r.

Powiat Olecki: „Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego - geoportal powiatowy wraz z przeprowadzeniem szkolenia' tj. realizacja Części nr 2 zamówienia pod nazwą: Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania, dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego – geoportal powiatowy oraz przeprowadzenie szkoleń, zwana dalej dostawą, przedmiotem umowy, przedmiotem zamówienia.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
'Projekt zintegrowanej informacji geodezyjno-kartograficznej Powiatu Oleckiego' współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa: 'Cyfrowy Region RPWM.03.00.00'
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 619303-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500231417-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Olecki, Krajowy numer identyfikacyjny 790671194, ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 87 5202147, 5202475, e-mail starostwo@powiat.olecko.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.olecko.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego - geoportal powiatowy wraz z przeprowadzeniem szkolenia' tj. realizacja Części nr 2 zamówienia pod nazwą: Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania, dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego – geoportal powiatowy oraz przeprowadzenie szkoleń, zwana dalej dostawą, przedmiotem umowy, przedmiotem zamówienia.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
OR.272.7.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Utworzenie aplikacji obsługujących Geoportal powiatowy o wymaganej funkcjonalności i e-usług w tym uruchomienie e-usług w oparciu o bazy danych istniejące w PZGiK oraz konfigurację w systemie PZGiK wszystkich odebranych baz danych wykonanych w ramach odrębnych zamówień publicznych i końcowe wdrożenie e-usług w oparciu o bazy danych dostosowane do nowych przepisów oraz przeszkolenie 6 pracowników Zamawiającego z obsługi wdrożonego Systemu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wskazane określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwania Zamawiającego. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość, postać, rozmiar, dawkę itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przedmiotu zamówienia o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienia do norm europejskich, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienie referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt. 2 i 3 art. 30 Pzp. Zamawiający dopuszcza możliwość stosowania norm równoważnych. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 Pzp musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z aktami prawnymi wskazanymi w OPZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki jego realizacji zawiera Załącznik nr 4b do SIWZ – OPZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 48000000-8

Dodatkowe kody CPV: 72263000-6, 72268000-1, 80533100-0

SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 120000
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: GEOBID sp. z o.o.
Email wykonawcy: geobid@geobid.pl
Adres pocztowy: ul. Kossutha 11
Kod pocztowy: 40-844
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 145300
Oferta z najniższą ceną/kosztem 145300
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 145300
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.