Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze

2008-07-15 1319
Art. czytany: 4137 razy

w PUP Olecko

Powiatowy Urząd Pracy w Olecku
ul. Armii Krajowej 30
19-400 Olecko,
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:

Pośrednik pracy - stażysta w Dziale Pośrednictwa Pracy, Poradnictwa i Instrumentów Rynku Pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku.

WYMAGANIA związane ze stanowiskiem:
  1. obywatelstwo polskie lub znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku;
  2. wykształcenie: wyższe magisterskie;
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
  4. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
  5. nieposzlakowana opinia;
  6. stan zdrowia pozwalający na wykonywanie zadań na zajmowanym stanowisku.
DODATKOWE wymagania:
  1. doświadczenie zawodowe;
  2. znajomość lokalnego rynku pracy;
  3. znajomość zasad postępowania podczas kontaktu z klientem – pracodawcą;
  4. znajomość przepisów ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2004r., Nr 99, poz. 1001 z późn. zm.) oraz rozporządzeń Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02.03.2007 r. w sprawie standardów usług rynku pracy i szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku Pracy;
  5. znajomość przepisów KPA oraz wybranych unormowań z zakresu prawa pracy,
  6. znajomość przepisów prawa regulujących funkcjonowanie samorządów,
  7. praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet MS Office, Excel, inne);
  8. predyspozycje osobowościowe: kreatywność, odporność psychiczna, odpowiedzialność, samodzielność w działaniu, wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
ZAKRES wykonywanych zadań na stanowisku :
  1. organizowanie miejsc pracy w ramach prac interwencyjnych, robót publicznych, prac społecznie – użytecznych, finansowanych ze środków Funduszu Pracy oraz środków Europejskiego Funduszu Społecznego:
    1. selektywny wybór pracodawców, u których organizowane będą miejsca pracy w ramach form aktywnych (na podst. ustawy o promocji zatrudnienia i instytucji rynku pracy oraz na podst. zasad lokalnej polityki rynku pracy),
    2. przyjmowanie, analiza i realizacja wniosków,
    3. badanie wiarygodności pracodawców,
    4. negocjowanie warunków organizacji miejsc pracy,
    5. przygotowywanie umów w sprawie organizowania miejsc pracy w ramach form aktywnych (formularz wewnętrzny umowy),
    6. nadzór nad kontrolą utworzonych miejsc pracy u pracodawców (formularz wewnętrzny protokołu),
    7. przyjmowanie i ocena ofert pracy.
  2. Przygotowanie dokumentacji do finansowego rozliczenia organizowanych prac interwencyjnych, robót publicznych oraz prac społecznie – użytecznych, w tym dokumentacji dot. EFS i innych funduszy strukturalnych, zgodnie z realizowanymi przez PUP projektami:
    1. ocena efektywności utworzonych miejsc pracy ,
    2. rozliczanie kosztów dojazdu do pracy osobom zatrudnionym w ramach form aktywnych.
  3. Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z pracodawcami, zatrudniającymi osoby bezrobotne w ramach form aktywnych.
WYMAGANE dokumenty:
  • życiorys /CV/,
  • list motywacyjny,
  • kserokopia dowodu osobistego,
  • kwestionariusz osobowy (dostępny na stronie urzędu),
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe,
  • kopie dokumentów potwierdzające posiadanie innych umiejętności (zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.),
  • kopie dokumentów poświadczające doświadczenie zawodowe;
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie - „Oświadczam, że korzystam / nie korzystam* z pełni praw publicznych i jestem/nie jestem* karany za przestępstwo popełnione umyślnie (*niepotrzebne skreślić)”,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji - „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych”.
Dokumenty należy składać w terminie do:
29 lipca 2008r. do godz. 14:00 w sekretariacie (pokój nr 14) POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W OLECKU, ul. Armii Krajowej 30, 19-400 Olecko, w zamkniętych kopertach z dopiskiem – „ Dotyczy naboru na stanowisko – Pośrednik pracy - stażysta w Dziale Pośrednictwa Pracy, Poradnictwa i Instrumentów Rynku Pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku”.

Oferty niekompletne, nie podpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.

INNE informacje

Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełnienia wymagań niezbędnych dla kandydata na wskazane przez niego stanowisko urzędnicze.
Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu, zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku pod adresem www.spolecko.bip.doc.pl oraz na tablicy ogłoszeń urzędu.
Osoby spełniające ww. wymienione kryteria zostaną zaproszone telefonicznie na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się dnia 31 lipca 2008r. o godz. 10.00 w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku (pok. Nr 13).
W związku z powyższym, prosimy o podanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem (numer telefonu).
Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
Z prowadzonego postępowania konkursowego zostanie sporządzony protokół.
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku.

Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku
mgr Celina Górska