ZAPYTANIE OFERTOWE NR LO/9/POKL/2013 na zakup artykułów spożywczych niezbędnych do przygotowania przerw kawowych na zajęcia pozalekcyjne z projektu pt. „RÓWNI NA STARCIE

2013-10-18 1236
Art. czytany: 2972 razy

ZAPYTANIE OFERTOWE NR LO/9/POKL/2013
na zakup artykułów spożywczych niezbędnych do przygotowania przerw kawowych
na zajęcia pozalekcyjne z projektu pt.
„RÓWNI NA STARCIE – program rozwoju I Liceum Ogólnokształcącego im. J. Kochanowskiego w Olecku” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego


Olecko, 17 października 2013 r.

Szanowni Państwo,
w związku z realizacją projektu „RÓWNI NA STARCIE – program rozwoju I Liceum Ogólnokształcącego im. J. Kochanowskiego w Olecku”, nr POKL.09.01.02-28-132/13 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2, zapraszam
do przedstawienia Państwa oferty cenowej na dostawę artykułów spożywczych określonych w pkt III.

I. Składający zapytanie
I Liceum Ogólnokształcące im. J. Kochanowskiego w Olecku
ul. Kościuszki 29, 19-400 Olecko
tel./fax 87 523 41 83
e-mail: projekt@lo.olecko.pl.
Godziny pracy: dni robocze od 800 do 1500


II. TRYB POSTĘPOWANIA:
1. W oparciu o art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907) zamówienie poniżej 14 tys. euro netto będzie udzielone z uwzględnieniem zasad celowości, oszczędności oraz terminowości oraz obowiązującym u Zamawiającego „Regulaminem udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro”. Zapytanie w celu wybrania najkorzystniejszej oferty zostaje m.in. wysłane e-mailem do 3 hurtowni spożywczych, zamieszczone na stronie www.lo.olecko.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej www.spolecko.bip.doc.pl.

I. Opis przedmiotu ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiot zapytania obejmuje dostawę do Zamawiającego asortymentu spożywczego (kawa, herbata, woda, soki, cukier itp.) określonego w załączniku nr 1 do zapytania. Produkty zostaną wykorzystane do sporządzenia przerw kawowych na zajęcia pozalekcyjne organizowane z projektu.
2. Wartość zamówienia na 2013 rok zostanie oszacowana na podstawie przedstawionych cen jednostkowych określonych w załączniku nr 1 do zapytania. Łączna wartość zamówienia w ramach projektu wynosi 11.200 zł, w tym 1.500 zł w 2013 r., 5.000 w 2014 r. oraz 3.000 zł w 2015 r.
3. Dopuszcza się możliwość dzielenia zamówienia i dokonanie zakupów u różnych dostawców.
II. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Zamawiający przewiduje zakup artykułów spożywczych zasadniczo raz w kwartale w okresie od października 2013
do grudnia 2013, a w okresie od stycznia 2014 r. do czerwca 2015 roku zasadniczo raz w miesiącu z uwzględnieniem przerwy wakacyjnej.

III. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
1. Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie następującym kryterium: cena – waga 100 %

Oferta będzie oceniana według poniższego wzoru:

wartość minimalna wśród złożonych ofert
Xn = _________________________________ x waga %
wartość zaproponowana przez Wykonawcę n

2. Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty, które wpłyną w terminie i będą spełniały wymagania określone w zapytaniu.
3. Do oceny ofert będzie brana pod uwagę cena brutto.

IV. Przygotowanie ofert:
Na ofertę składają się:
a) Oferta wykonawcy z formularzem cenowym - załącznik nr 1
b) Oświadczenie - załącznik nr 2
2. Formularz cenowy stanowi odzwierciedlenie wszelkich kosztów związanych z zamówieniem, a Zamawiający nie dopuszcza ponoszenia dodatkowych kosztów na etapie realizacji zamówienia w 2013 roku.
3. Zamawiający bierze pod uwagę, że w 2014 i 2015 r. może nastąpić zmiana cen jednostkowych w związku ze zmianą cen rynkowych. W takim wypadku Dostawca zobowiązany jest dostarczyć obowiązujący u niego cennik co najmniej 7 dni przed planowanym zamówieniem do akceptacji Zamawiającemu.
4. Zamawiający informuje, że wskazany w załączniku nr 1 asortyment jest szacunkowy. Ostateczna ilość zamówionych artykułów spożywczych ulegnie zmianie do wartości budżetu ustalonego na poszczególne lata.
5. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
6. Dostarczony Zamawiającemu produkt ma być pełnowartościowy, a w przypadku produktów spożywczych z minimum 3 miesięczną datą przydatności do spożycia.

V. Miejsce i termin złożenia ofert:
1. Oferta może być złożona osobiście lub drogą pocztową na adres określony w pkt I, drogą mailową - skan podpisanej
i opieczętowanej oferty wraz z załącznikami na adres: projekt@lo.olecko.pl lub faksem na nr 87/5234183
do 22 października 2013 r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego).
2. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Oferentami w sprawach merytorycznych i w sprawach niniejszej procedury jest: Tomasz Fimowicz – Specjalista ds. Zamówień Publicznych, tel. 602350266.
3. Termin związania ofertą - 30 dni od daty upływu składania ofert.
4. Złożenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w wyniku zapytania oferty cenowej nie jest równoznaczne
ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.

VI. FORMALNOŚCI PO WYBORZE OFERTY:
1. Informacja o wyniku zapytania zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.lo.olecko.pl, www.spolecko.bip.doc.pl oraz zostanie przesłana drogą internetową do wykonawców, którzy złożyli ofertę pod warunkiem podania przez nich adresu e-mail.
2. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych, bez obowiązku przeprowadzenia ich ponownej oceny.
3. Złożenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w wyniku zapytania oferty cenowej nie jest równoznaczne
ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.

Dostawa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego