(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Obsługa osób niepełnosprawnych
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Dostępność
Biuro Rzeczy Znalezionych
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
Ilość wiadomości z działu 'Obsługa osób niepełnosprawnych': 1
Obsługa osób niepełnosprawnych

Budynek Starostwa Powiatowego w Olecku jest częściowo dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową (w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich).

Podjazd jest z tyłu budynku Starostwa, przy wejściu od strony parkingu. Po prawej stronie drzwi wejściowych znajduje się dzwonek w celu przywołania pracownika, który uruchamia krzesełko przyścienne, usytuowane na niskim parterze budynku.

Informacje na temat załatwiania spraw w Starostwie udzielane są osobom niepełnosprawnym w pokoju nr 3, usytuowanym na parterze budynku.
Kiedy osoba z niepełnosprawnością ruchową nie może poruszać się po budynku urzędu, to wówczas urzędnik z pok. nr 3 prosi merytorycznego pracownika z innego wydziału, aby zszedł i obsłużył interesanta.

Nieodpłatnej pomocy prawnej oraz poradnictwa obywatelskiego udziela się w pokoju nr 2 zlokalizowanym również na parterze budynku.

Ponadto na parterze urzędu znajduje się toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową.

Za urzędem, na parkingu jest oznaczone stanowisko postojowe dla pojazdów osób niepełnosprawnych.


Data wprowadzenia: 2018-03-07 1251
Data upublicznienia:
Art. czytany: 11816 razy

Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Paweł Ostrowski
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
» Przełącz na wiadomości archiwalne
Ostat. 10 wiadomości:

» Obsługa osób niepełnosprawnych
System BIP Inet