(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Dostępność
Biuro Rzeczy Znalezionych
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Przetargi
  • Zapytania ofertowe
  • ZSLiZ - ZAPYTANIE OFERTOWE: Zakup komputerów wspomagających pracę nauczycieli

    Olecko, dnia 06 grudnia 2013 r.
    Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych
    ul. Gołdapska 29,19-400 Olecko
    tel./fax 87 520-22-51


    ZAPYTANIE OFERTOWE

    Dyrektor Zespołu Szkół Licealnych i Zawodowych, ul. Gołdapska 29, 19-400 Olecko zaprasza do składania ofert, w ramach rozpoznania cenowego rynku, na:
    „Zakup komputerów wspomagających pracę nauczycieli”
    zgodnie z załączonym wykazem.

    Termin i sposób składania ofert:

    12.12.2013 r. – listownie (liczy się data wpływu do sekretariatu szkoły), poczta elektroniczna, faks, osobiście do godz. 15:00 12.12.2013r.

    Termin realizacji zamówienia:

    do dnia 30.12.2013 r.

    Uwagi:

    1. Ze względu na ograniczone środki zakup może dotyczyć mniejszej ilości komputerów.
    2. Płatność na podstawie wystawionej faktury zgodny z umową. Zamawiający nie zwraca kosztów transportu do miejsca realizacji zamówienia.

    Kryteria wyboru oferty:

    - spełnienie warunków formalnych będzie podstawą do dalszego rozpatrzenia oferty,
    - po spełnieniu warunków formalnych pod uwagę będzie brane kryterium najniższej ceny.


    Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela Pani Agnieszka Kondracka, tel. 87 520-22-51 od godz. 7.00 do godz. 15.00.

    Ogłoszenie wywieszono na tablicy ogłoszeń w Zespole Szkół Licealnych i Zawodowych
    w Olecku oraz ogłoszeniu na stronie internetowej szkoły i bip Starostwa Powiatowego
    w Olecku.
    mgr inż. Marzanna Pojawa - Grajewska
    Dyrektor
    Zespołu Szkół Licealnych i Zawodowych
    w Olecku


    Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
    …..............................................
    /nazwa Wykonawcy/
    ….............................................
    ….............................................
    /dokładny adres/
    …..............................................
    /telefon, fax/

    OFERTA WYKONAWCY

    Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych
    ul. Gołdapska 29
    19400 Olecko

    Nazwa Wykonawcy
    …..................................................
    z siedzibą w ….........................................

    Przystępując do zapytania ofertowego na:

    „Zakup komputerów wspomagających pracę nauczycieli”
    oferujemy wykonanie, w ramach rozpoznania cenowego rynku, zamówienia:

    za cenę brutto: ……………………………… zł
    słownie:….......................................
    Przedmiot zamówienia wykonamy w terminie do …………………………………………
    1. Osobą odpowiedzialną za realizację zamówienia ze strony Wykonawcy będzie…................................................
    2. Oświadczamy, iż zdobyliśmy konieczne informacje dotyczące realizacji zamówienia oraz przygotowania i złożenia oferty.
    3. W cenach wskazanych w niniejszej ofercie zostały uwzględnione wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia w tym koszty dostawy.
    4. Oświadczamy, że wycena przedmiotu zamówienia uwzględnia wszystkie uwarunkowania oraz czynniki związane z realizacją zamówienia i obejmuje cały zakres rzeczowy zamówienia – jest kompletna.
    5. Udzielamy gwarancji na okres …... m-cy

    …...........................................
    Data Podpis i pieczątka




    Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego

    Wykaz parametrów technicznych komputerów

    Dane techniczne
    Ilość sztuk

    Cena brutto
    Wartość brutto
    - rodzaj: komputer ALL in One
    - przekątna ekranu: 18,5 cala lub większy
    - procesor: klasy Intel® Core™ i3 lub równoważny 64-bitowy, prędkość 3 GHz lub szybszy,
    - ilość rdzeni procesora - 2 szt.
    - pamięć RAM – min 4 GB
    - typ zastosowanej pamięci RAM: min DDR3 (1333 MHz)
    - Dysk twardy: min 320 GB
    - napęd optyczny: nagrywarka DVD
    - WiFi
    - wbudowana zintegrowana karta graficzna: tak
    - pamięć karty graficznej: min 1024 MB
    - wyjścia karty graficznej - wyjście HDMI
    - karta dźwiękowa - stereo
    - czytnik kart pamięci – wbudowany SD/SDHC
    - interfejsy: 3 x USB /nie mniej niż 2.0/ w tym minimum 1 x USB 3.0
    - system operacyjny Windows 7 lub 8, 64bit PL
    - klawiatura
    - mysz optyczna,
    - pakiet biurowy firmy Microsoft zawierający co najmniej edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny oraz program do tworzenia prezentacji multimedialnych, kompatybilny z systemem operacyjnym
    - gwarancja producenta: min. 24 m-ce
    19


    Suma

    Miejscowość i data, imię i nazwisko oraz dane kontaktowe osoby odpowiedzialnej za przygotowanie oferty.



    Data wprowadzenia: 2013-12-06 1533
    Data upublicznienia: 2013-12-06
    Art. czytany: 3780 razy

    » Zapytanie cenowe na komputery - rozmiar: 28160 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Paweł Ostrowski
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Styczeń
    Luty
    Marzec
    Kwiecień
    Maj
    Czerwiec
    Lipiec
    Sierpień
    Wrzesień
    Październik
    Listopad
    Grudzień
    Ostat. 10 wiadomości:

    » Uchwała Nr 78/2012 z 26.01.2012r. w sprawie utworzenia w ramach Szkoły Policealnej Nr 2 przy ZST w Olecku nowych kierunków kształcenia (...)
    » Uchwała Nr 79/2012 z 26.01.2012r. w sprawie ogłoszenia otwartego naboru na członków Komisji Konkursowej opiniującej oferty na realizację zadań publicznych w formie wsparcia składane (...)
    » Uchwała Nr 77/2012 z 17.01.2012r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych projektu \'Powiatowego programu rozwoju pieczy zastępczej na lata 2012-2014' (...)
    » Uchwała Nr 76/2012 z 17.01.2012r. w sprawie utworzenia w ramach Szkoły Policealnej Nr 1 przy ZSLiZ w Olecku, ul. Gołdapska 29 nowego kierunku kształcenia w zawodzie - technik pożarnictwa.
    » Uchwała Nr 75/2012 z 17.01.2012r. w sprawie utworzenia w ramach Technikum Nr 2 przy ZST w Olecku, Pl. Zamkowy 2 nowego kierunku kształcenia w zawodzie - technik usług fryzjerskich.
    » Uchwała Nr 74/2012 z 17.01.2012r. w sprawie przyjęcia zasad dofinansowania ze środków PFRON
    » Uchwała Nr 73/2012 z 17.01.2012r. w sprawie planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych powiatowi odrębnymi ustawami na rok 2012.
    » Uchwała Nr 72/2012 z 17.01.2012r. w sprawie informacji o ostatecznych kwotach dochodów i wydatków oraz wysokości dotacji i wpłat do budżetu na rok 2012.
    » Uchwała Nr 71/2012 z 17.01.2012r. w sprawie uchylenia uchwały Nr 210/10 Zarządu Powiatu z 19.10.2010r. w sprawie udzielenia poręczenia spłaty pożyczki dla SP ZZOD Olecko Kolonia 4.
    » Uchwała Nr 70/2012 z 17.01.2012r. w sprawie organizacji i składu osobowego komisji przetargowej.
    System BIP Inet