(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Organy Powiatu
A Starostwo Powiatowe
A Oświadczenia majątkowe
A Gminy
A Jednostki organizacyjne
A Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
A Spółki prawa handlowego
A Organizacje pozarządowe
A Finanse i mienie
A Nabór pracowników
A Przetargi
A Licytacje
A Jak załatwić sprawę
A Aktualności
A Ostrzeżenia pogodowe
A Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
A Kontrole
A Petycje
A Lobbing
A Kontakt
A Instrukcja obsługi
A Nieodpłatna pomoc prawna
A Informacja publiczna
A Obsługa osób niepełnosprawnych
A Wybory samorządowe 2018
A Dostępność
A Biuro Rzeczy Znalezionych
A Prawo miejscowe
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
  
A Skargi i Wnioski
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
A Podstawy prawne działania powiatu
A Sprzedaż nieruchomości powiatu
A Wybory samorządowe 2010
A Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
A» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
A» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
A» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
A» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Nabór pracowników
  • STAROSTA OLECKI OGŁASZA NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE Sekretarza Powiatu - Naczelnika Wydziału Organizacyjnego

    STAROSTA OLECKI
    OGŁASZA NABÓR
    NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
    Sekretarza Powiatu - Naczelnika Wydziału Organizacyjnego
    w Starostwie Powiatowym w Olecku
    19-400 Olecko, ul. Kolejowa 32, tel. 087 5202475


    I. Niezbędne wymagania do podjęcia pracy na ww. stanowisku:

    1) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

    2) brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

    3) jest obywatelem polskim,

    4) wykształcenie wyższe

    5) co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa wyżej oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.


    II. Dodatkowe wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na ww. stanowisku:

    1) doświadczenie pracy na podobnym stanowisku

    2) umiejętność planowania i organizacji pracy,

    3) umiejętność interpretowania i stosowania przepisów prawnych,

    4) umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji.


    III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

    1) nadzór i organizacja pracy Wydziale Organizacyjnym,

    2) planowanie pracy Starostwa i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne komórki organizacyjne,

    3) sprawowanie nadzoru nad organizacją pracy, przestrzeganiem Regulaminu Pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych i obiegiem informacji,

    4) nadzorowanie porządku i dyscypliny pracy w Starostwie,

    5) udział w sesjach Rady Powiatu i posiedzeniach Zarządu Powiatu,

    6) wykonywanie zadań w zakresie szczegółowych upoważnień i pełnomocnictwa o których mowa w art.5 ust.4 o pracownikach samorządowych


    IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

    1) praca przy komputerze,

    2) praca w biurze zlokalizowanym na II piętrze w budynku nie posiadającym windy,

    3) praca w pełnym wymiarze czasu pracy,

    4) większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej.


    V. Wymagane dokumenty:

    1) list motywacyjny,

    2) życiorys (CV),

    3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2009r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz.U. Nr 115, poz. 971),

    4) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie i uprawnienia zawodowe,

    5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje (kursy, szkolenia)

    6) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz, że korzysta z pełni praw publicznych,

    7) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

    8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z póź.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 z póź.zm.)

    VI Wskaźnik zatrudnieni osób niepełnosprawnych -styczeń 2016r. - 6%

    VII. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
    Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 11 marca 2016r. w kancelarii Starostwa Powiatowego w Olecku, ul. Kolejowa 32 (pokój nr 22) w kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Sekretarza Powiatu – Naczelnika Wydziału Organizacyjnego” osobiście lub pocztą (liczy się data wpływu do Starostwa). Dokumenty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.


    VIII. Dodatkowe informacje:

    1. Złożone dokumenty będą sprawdzone pod względem kompletności i spełnienia wymagań określonych w powyższym ogłoszeniu.

    2. Osoby, które spełniły wymagania formalne zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną i napisanie testu. W związku z powyższym proszę o podanie numeru telefonu.

    3. Z przeprowadzonego naboru zostanie sporządzony protokół.

    4. Informacja o wynikach naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa.

    5. W przypadku wygrania konkursu, przed zatrudnieniem kandydat zobowiązany jest dostarczyć zapytanie o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.

    6. Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę z tym, że pierwsza umowa zawarta będzie na czas ściśle określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.

    Olecko,23.02.2016 r.

    Starosta Olecki
    Marian Świerszcz



    Data wprowadzenia: 2016-02-23 0937
    Data upublicznienia: 2016-02-23
    Art. czytany: 5639 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Karina Bielawska
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet