(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Organy Powiatu
A Starostwo Powiatowe
A Oświadczenia majątkowe
A Gminy
A Jednostki organizacyjne
A Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
A Spółki prawa handlowego
A Organizacje pozarządowe
A Finanse i mienie
A Nabór pracowników
A Przetargi
A Licytacje
A Jak załatwić sprawę
A Aktualności
A Ostrzeżenia pogodowe
A Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
A Kontrole
A Petycje
A Lobbing
A Kontakt
A Instrukcja obsługi
A Nieodpłatna pomoc prawna
A Informacja publiczna
A Obsługa osób niepełnosprawnych
A Wybory samorządowe 2018
A Dostępność
A Biuro Rzeczy Znalezionych
A Prawo miejscowe
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
  
A Skargi i Wnioski
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
A Podstawy prawne działania powiatu
A Sprzedaż nieruchomości powiatu
A Wybory samorządowe 2010
A Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
A» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
A» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
A» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
A» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Nabór pracowników
  • Zarząd Powiatu ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Dyrektora Domu Pomocy Społecznej Zacisze w Kowalach Oleckich

    ZARZĄD POWIATU OLECKIEGO
    OGŁASZA NABÓR
    NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
    DYREKTORA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ „ZACISZE”
    W KOWALACH OLECKICH



    I. Niezbędne wymagania do podjęcia pracy na ww. stanowisku:

    1) obywatelstwo polskie,

    2) wykształcenie wyższe,

    3) posiadanie co najmniej 5-letniego stażu pracy, w tym co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej ,

    4) specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej w rozumieniu przepisów art. 122 ustawy o pomocy społecznej,

    5) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,

    6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym w naborze stanowisku,

    7) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

    8) niekaralność zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,

    9) nieposzlakowana opinia.

    II. Dodatkowe wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na ww. stanowisku:

    1) znajomość przepisów prawa w zakresie realizowanych działań, w szczególności:
    - o samorządzie powiatowym,
    - o finansach publicznych,
    - o pomocy społecznej,
    - o pracownikach samorządowych,
    - o ochronie danych osobowych,
    - kodeksu pracy,
    - prawa zamówień publicznych,
    - dotyczących procedur pozyskiwania funduszy na realizację projektów współfinansowanych ze środków unijnych;

    2) umiejętność rozwiązywania konfliktów interpersonalnych i zarządzania zespołem ludzkim;

    3) komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność, odporność na stres;

    III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

    1) kierowanie Domem Pomocy Społecznej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,

    2) zabezpieczenie sprawnego funkcjonowania poszczególnych komórek organizacyjnych w Domu Pomocy Społecznej i nadzór nad bieżącym wykonywaniem należących do nich zadań;

    3) stwarzanie, przebywającym w DPS, mieszkańcom prawidłowych warunków socjalno – bytowych, opiekuńczych i kulturalno-oświatowych, na poziomie obowiązujących standardów;

    4) nadzór nad organizowaniem opieki lekarskiej, pielęgnacyjnej i terapeutycznej mieszkańcom DPS;

    5) podejmowanie działań nad zapewnieniem właściwego wykorzystania liczby miejsc dla mieszkańców DPS;

    6) współpraca z i innymi instytucjami w zakresie realizacji zadań DPS.

    IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

    1) pełny wymiar czasu pracy,

    2) umowa o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony,

    3) miejsce wykonywania pracy: Dom Pomocy Społecznej „Zacisze” w Kowalach Oleckich, ul. Witosa 8.

    V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych – marzec- rok 2018 – mniejszy niż 6%

    VI. Wymagane dokumenty:

    1) list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do konkursu;

    2) życiorys (cv);

    3) kwestionariusz osobowy dla kandydata;

    4) zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy oraz załączonych do niej dokumentach na potrzeby realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych;

    5) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie;

    6) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie najmniej 5-letniego stażu pracy, w tym co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej ,

    7) oświadczenia o:

    - posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

    - niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

    - niekaralność zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,

    - posiadaniu obywatelstwa polskiego.

    - zaświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym prace na w/w stanowisku wystawionym przez lekarza medycyny pracy,

    9) kserokopie świadectw pracy oraz innych dokumentów poświadczających wymagany staż pracy i doświadczenie;

    10) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.

    Wszystkie kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem.

    VII. Termin i miejsce składania dokumentów:

    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Dyrektora Domu Pomocy Społecznej „Zacisze” w Kowalach Oleckich' w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Olecku, 19-400 Olecko, ul. Kolejowa 32 lub pocztą na adres Starostwa w terminie do dnia 17 kwietnia 2018 roku do godziny 14.00.

    Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po określonym terminie nie będą rozpatrywane

    VIII. Informacje dodatkowe:

    1) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku /dostęp przez stronę: www.powiat.olecko.pl lub bezpośrednio: www.spolecko.bip.doc. oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa.

    2) Wybrany kandydat przed podpisaniem umowy o pracę zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem podpisana umowy o pracę, które następnie podlega włączeniu do akt osobowych pracownika.
    Dodatkowe informacje na temat naboru na wolne stanowisko oraz zakresu wykonywanych zadań na stanowisku można uzyskać u Sekretarza Powiatu pod numerem telefonu 87 520 18 80 .


    Starosta Olecki
    Marian Świerszcz


    Data wprowadzenia: 2018-04-04 1038
    Data upublicznienia: 2018-04-04
    Art. czytany: 5422 razy

    » Ogłoszenie - rozmiar: 1049505 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Karina Bielawska
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet