(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Organy Powiatu
A Starostwo Powiatowe
A Oświadczenia majątkowe
A Gminy
A Jednostki organizacyjne
A Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
A Spółki prawa handlowego
A Organizacje pozarządowe
A Finanse i mienie
A Nabór pracowników
A Przetargi
A Licytacje
A Jak załatwić sprawę
A Aktualności
A Ostrzeżenia pogodowe
A Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
A Kontrole
A Petycje
A Lobbing
A Kontakt
A Instrukcja obsługi
A Nieodpłatna pomoc prawna
A Informacja publiczna
A Obsługa osób niepełnosprawnych
A Wybory samorządowe 2018
A Dostępność
A Biuro Rzeczy Znalezionych
A Prawo miejscowe
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
  
A Skargi i Wnioski
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
A Podstawy prawne działania powiatu
A Sprzedaż nieruchomości powiatu
A Wybory samorządowe 2010
A Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
A» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
A» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
A» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
A» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Aktualności
  • ZSLiZ - Ogłoszenie na wykonanie audytu zewnętrznego projektu „Modernizacja i doposażenie pracowni do kształcenia w zawodach gastronomicznych i hotelarskich (...)”

    OGŁOSZENIE - ROZPOZNANIE CENOWE RYNKU

    na wykonanie audytu zewnętrznego projektu „Modernizacja i doposażenie pracowni do kształcenia w zawodach gastronomicznych i hotelarskich – Pewnym krokiem w zawodową przyszłość” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 w ramach Osi Priorytetowej 3-,,Infrastruktura Społeczna’’ Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.



    Do udzielenia zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759). Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 14 000 euro (art.4 pkt. 8 ustawy).


    Zamawiający:

    Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych
    ul. Gołdapska 29
    19-400 Olecko
    tel. 87 520 22 51; fax. 87 520 22 51
    e-mail: zsliz@zsliz.olecko.pl


    Osoby do kontaktu:

    Agnieszka Kondracka – Sekretarz szkoły

    Nr umowy projektu: UDA-RPWM.03.01-28-011/10-00


    Wartość projektu:

    Całkowita wartość projektu: 1 907 933,95 zł(słownie: jeden milion dziewięćset siedem tysięcy dziewięćset trzydzieści trzy zł 95/100).

    Wydatki kwalifikowalne: 1 861 939,95 zł (słownie: jeden milion osiemset sześćdziesiąt jeden tysięcy dziewięćset trzydzieści dziewięć zł 95/100).

    Środki europejskie(EFRR): 1 582 648,95 zł (słownie: jeden milion pięćset osiemdziesiąt dwa tysiące sześćset czterdzieści osiem zł 95/100).


    Opis zamówienia:

    Przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu „Modernizacja i doposażenie pracowni do kształcenia w zawodach gastronomicznych i hotelarskich – Pewnym krokiem w zawodową przyszłość”. Audyt powinien obejmować analizę dokumentacji oraz stosowanych procedur kontroli wewnętrznej w odniesieniu do procedur akceptacji wydatków kwalifikowanych w zakresie ich zasadności i odpowiedniego udokumentowania, sprawozdawczości z projektu ze szczególnym uwzględnieniem osiągnięcia założonych celów i realizacji postanowień umowy o dofinansowanie. Audyt powinien przebiegać zgodnie z założeniami dokumentu - „Wytyczne dla Beneficjentów dotyczące standardów audytu zewnętrznego projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 - Olsztyn, dnia 13 kwietnia 2010r.” - dostępnym na stronie internetowej RPO W i M - www.rpo.warmia.mazury.pl.


    Czas realizacji:

    - orientacyjny termin realizacji – 9 czerwca – 19 czerwca 2011 r.

    Zakończenie audytu 19 czerwca 2011 r.


    O dokładnym terminie wykonania audytu Wykonawca zostanie powiadomiony pisemnie
    5 dni przed Wykonaniem zlecenia- dopuszcza się przekazanie informacji faxem
    .


    Wymogi udziału wykonawców:

    1) Odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia i doświadczenie tj:

    a) udokumentowane kwalifikacje do realizacji zadań o podobnym charakterze,

    b) udokumentowane doświadczenie:
    - w zakresie audytowania projektów, w których podejmowane były działania o
    podobnym charakterze,
    - związane z badaniem prawidłowości wykorzystania środków publicznych,
    Pochodzących z Unii Europejskiej;
    - w przeprowadzeniu audytu zewnętrznego.

    2) Wykonawca ubiegający się o przeprowadzenie audytu zewnętrznego zobligowany jest do złożenia:

    a) wykazu wykonywanych audytów projektów wraz z terminem ich wykonania,

    b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu audytu wraz z informacjami na
    temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia,

    c) potwierdzonych za zgodność z oryginałem
    dokumentów potwierdzających kwalifikacje
    zawodowe uprawniające do przeprowadzenia zadania audytowego.

    3) Powyższe dokumenty powinny dotyczyć zarówno kwalifikacji i doświadczenia osób, które będą bezpośrednio zaangażowane w realizację zlecenia, jak również podmiotu ubiegającego się o uzyskanie zlecenia.

    4) Złożone oświadczenie o spełnieniu wymogów wynikających z odnośnych przepisów prawa i wytycznych obowiązujących w RPO Wi M na stronie 16.

    5) Mając na uwadze poprawność i kompleksowość audytu zalecane jest, aby jednym
    z członków zespołu audytowego była osoba posiadająca uprawnienia biegłego rewidenta.


    Kryteria udzielenia zamówienia:

    Cena – 100%

    Termin składania ofert:

    Do dnia: 30.05.2011 r. Godzina: 10:00



    Miejsce składania ofert:

    Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych (sekretariat)
    ul. Gołdapska 29, 19-400 Olecko


    Warunki otwarcia ofert:

    Data: 30.05.2011 r. Godzina 10:15




    Załączniki:

    1. Formularz cenowy.

    2. Wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia.



    Data wprowadzenia: 2011-05-20 1109
    Data upublicznienia: 2011-05-20
    Art. czytany: 4722 razy

    » Załacznik Nr 1 - Formularz cenowy oferty na przeprowadzenie usługi audytu zewnętrznego projektu - rozmiar: 49664 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik Nr 2 - Wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia - rozmiar: 48640 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Karina Bielawska
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet