(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Organy Powiatu
A Starostwo Powiatowe
A Oświadczenia majątkowe
A Gminy
A Jednostki organizacyjne
A Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
A Spółki prawa handlowego
A Organizacje pozarządowe
A Finanse i mienie
A Nabór pracowników
A Przetargi
A Licytacje
A Jak załatwić sprawę
A Aktualności
A Ostrzeżenia pogodowe
A Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
A Kontrole
A Petycje
A Lobbing
A Kontakt
A Instrukcja obsługi
A Nieodpłatna pomoc prawna
A Informacja publiczna
A Obsługa osób niepełnosprawnych
A Wybory samorządowe 2018
A Dostępność
A Biuro Rzeczy Znalezionych
A Prawo miejscowe
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
  
A Skargi i Wnioski
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
A Podstawy prawne działania powiatu
A Sprzedaż nieruchomości powiatu
A Wybory samorządowe 2010
A Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
A» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
A» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
A» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
A» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Jednostki organizacyjne
  • Powiatowy Urząd Pracy w Olecku
  • Aktualności
  • Ogloszenie o naborze

    na stanowisko urzędnicze

    DYREKTOR POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W OLECKU OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

    Pośrednik pracy – stażysta 2 etaty w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku w wymiarze pełnego etatu.

    Powiatowy Urząd Pracy w Olecku, ul. Armii Krajowej 30,19-400 Olecko, tel. 87 520 30 78; fax. 87 520 27 46.

    1.Niezbędne wymagania do podjęcia pracy na w/w stanowisku:

    • obywatelstwo polskie lub znajomość języka polskiego wystarczająca do wykonywania zadań na stanowisku;
    • wykształcenie wyższe lub średnie.
    • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
    • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    • nieposzlakowana opinia;
    • praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows ( pakiet MS Office, inne) , obsługa techniczna urządzeń biurowych;
    • stan zdrowia pozwalający na wykonywanie zadań na zajmowanym stanowisku,

    2.Dodatkowe wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na w/w stanowisku:

    • znajomość lokalnego rynku;
    • znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004r. (Dz. U. z 2013 poz 674 ze zm.) w szczególności zagadnień z zakresu pośrednictwa pracy;
    • znajomość przepisów KPA oraz wybranych unormowań z zakresu prawa pracy;
    • znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008r.( Dz. U. Nr 223, poz.1458 z późn. zm.);
    • predyspozycje osobowościowe: kreatywność, odporność psychiczna, samodzielność w działaniu, wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy umiejętność pracy w zespole, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

    3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pośrednik pracy - stażysta:

    • pozyskiwanie, analizowanie informacji niezbędnych do oceny sytuacji na lokalnym rynku pracy oraz określania i upowszechniania kierunków działania pośrednictwa pracy,
    • kompleksowe wsparcie bezrobotnych i poszukujących pracy ( diagnozowanie, określanie barier, i możliwości doprowadzenia do zatrudnienia),
    • udzielanie pomocy bezrobotnym i poszukującym pracy w uzyskaniu odpowiedniego zatrudnienia oraz pracodawcom w pozyskaniu pracowników o poszukiwanych kwalifikacjach zawodowych,
    • upowszechnianie i realizacja ofert pracy, ofert prac społecznie użytecznych oraz stażu,
    • popularyzacja usług świadczonych przez urząd;
    • przedstawianie bezrobotnym i poszukującym pracy propozycji odpowiedniego zatrudnienia, innej pracy zarobkowej, stażu lub możliwości pomocy
    • wydawanie skierowań osobom spełniającym wymagania określone w ofertach,
    • inicjowanie i organizowanie kontaktów bezrobotnych i poszukujących pracy z pracodawcami,
    • informowanie bezrobotnych i poszukujących pracy o przysługujących im prawach i obowiązkach,
    • ustalanie z osobami bezrobotnymi i poszukującymi pracy Indywidualnych Planów Działania,
    • przygotowywanie wykazu osób, które powinien objąć indywidualny plan działania oraz którym należy zmodyfikować indywidualny plan działania,
    • sporządzanie zestawień, raportów, sprawozdań oraz informacji dla potrzeb bieżącej pracy i statystyki,
    • przygotowywanie informacji z zakresu realizowanych przedsięwzięć do publikacji na stronie internetowej PUP Olecko,
    • współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w urzędzie.

    4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

    • praca przy komputerze,
    • praca w biurze w budynku nie posiadającym windy,
    • praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
    • praca wymagająca sprawności ruchowej.

    5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych – lipiec 2014r – 8%

    6. Wymagane dokumenty:

    • list motywacyjny,
    • życiorys (CV),
    • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2009r. – zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika ( Dz. U. Nr 115, poz. 971),
    • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i umiejętności obsługi komputera w obszarze środowiska Windows ( pakiet MS Office, inne),
    • kopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności (zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.),
    • oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz że korzysta z pełni praw publicznych, „Oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych”,
    • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany jest dostarczyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego), Świadomy/a odpowiedzialności karnej z art.233 Kodeksu Karnego oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie toczy się przeciwko mnie postępowanie karne”,
    • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, „Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Powiatowy Urząd Pracy w Olecku do celów rekrutacji na stanowisko pośrednik pracy - stażysta”.

    7. Miejsce i termin złożenia dokumentów:

    Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 1 września 2014r. do godz. 1000 w sekretariacie (pokój nr 14) Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku, ul. Armii Krajowej 30, 19-400 Olecko, w zamkniętych kopertach z dopiskiem – Nabór na stanowiskoPośrednik pracy- stażysta, osobiście lub pocztą ( liczy się data wpływu do PUP w Olecku).

    Oferty niekompletne, niepodpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.

    8. Dodatkowe informacje:

    1. Osoby, które spełnią wymagania formalne zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się dnia 3 września 2014r. w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku (pok. Nr 13). Obok spełniania wymagań formalnych, rozmowa będzie miała decydujący wpływ na wybór kandydata, o godzinie rozmowy kwalifikacyjnej poinformujemy kandydata telefonicznie.
    2. W związku z powyższym, prosimy o podanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem (numer telefonu).
    3. Informacja o wynikach naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku pod adresem www.spolecko.bip.doc.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku.
    4. Wybrani kandydaci zostaną zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu z tym, że pierwsza umowa będzie zawarta na czas określony nie dłuższy niż do 31.12.2014r. z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.
    5. W przypadku gdy w wyniku naboru zostaną wyłonione do zatrudnienia osoby, które wykonywały zadania z zakresu pośrednictwa pracy przez okres co najmniej 12 miesięcy w publicznych służbach zatrudnienia i posiadają wykształcenie wyższe, pracodawca dopuszcza możliwość zawarcia umowy na stanowisko pośrednik pracy.
    6. Zatrudnienie będzie oparte na pełnieniu obowiązków przez 5 dni w tygodniu w godzinach od 7:30 do 15:30.

    Oferty odrzucone mogą być odbierane w terminie 1 miesiąca od ostatecznego terminu na złożenie dokumentów w sekretariacie Urzędu.

    Z prowadzonego naboru zostanie sporządzony protokół.

    Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy
    w Olecku

    mgr Celina Górska



    Data wprowadzenia: 2014-08-20 1226
    Data upublicznienia: 2014-08-20
    Art. czytany: 3995 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Robert Nieszczerzewski
    Rejestr zmian:
    2014-08-20
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Robert Nieszczerzewski
    2. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Robert Nieszczerzewski
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A styczeń
    A Luty
    A Marzec
    A Kwiecień
    A Maj
    A Czerwiec
    A Lipiec
    A Październik
    A Listopad
    A Grudzień
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» Projekt uchwały w sprawie przeznaczenia do zbycia nieruchomości stanowiącej własność Powiatu Oleckiego
    A» Projekt uchwały w sprawie upoważnienia do składania oświadczeń woli w sprawach majątkowych w imieniu powiatu.
    System BIP Inet