(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Organy Powiatu
A Starostwo Powiatowe
A Oświadczenia majątkowe
A Gminy
A Jednostki organizacyjne
A Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
A Spółki prawa handlowego
A Organizacje pozarządowe
A Finanse i mienie
A Nabór pracowników
A Przetargi
A Licytacje
A Jak załatwić sprawę
A Aktualności
A Ostrzeżenia pogodowe
A Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
A Kontrole
A Petycje
A Lobbing
A Kontakt
A Instrukcja obsługi
A Nieodpłatna pomoc prawna
A Informacja publiczna
A Obsługa osób niepełnosprawnych
A Wybory samorządowe 2018
A Dostępność
A Biuro Rzeczy Znalezionych
A Prawo miejscowe
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
  
A Skargi i Wnioski
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
A Podstawy prawne działania powiatu
A Sprzedaż nieruchomości powiatu
A Wybory samorządowe 2010
A Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
A» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
A» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
A» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
A» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Nabór pracowników
  • STAROSTA OLECKI OGŁASZA NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE - Geodeta Powiatowy - Naczelnik Wydziału Geodezji i Nieruchomości

    STAROSTA OLECKI
    OGŁASZA NABÓR
    NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
    Geodety Powiatowego – Naczelnika Wydziału Geodezji
    i Nieruchomości w Starostwie Powiatowym w Olecku
    19-400 Olecko, ul. Kolejowa 32, tel. 087 5202475



    I. Niezbędne wymagania do podjęcia pracy na ww. stanowisku:

    1) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

    2) brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

    3) jest obywatelem polskim,

    4) wykształcenie wyższe na kierunku geodezyjnym.

    5) uprawnienia zawodowe w zakresach:

    a) geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne,

    b) rozgraniczanie i podział nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych

    6) co najmniej 5 letni staż pracy w tym 2-letni w urzędach administracji rządowej lub w organach jednostek samorządu terytorialnego,

    7) nieposzlakowana opinia,


    II. Dodatkowe wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na ww. stanowisku:

    1) znajomość ustaw:

    a) prawo geodezyjne i kartograficzne,

    b) ustawa o gospodarce nieruchomościami,

    c) o scalaniu i wymianie gruntów,

    d) o postępowaniu egzekucyjnym w administracji

    e) o ochronie gruntów rolnych i leśnych,

    f) o przekształcaniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,

    g) prawo zamówień publicznych,

    h) rozporządzenie w sprawie ewidencji gruntów i budynków,

    i) rozporządzenie w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów,

    j) kodeks postępowania administracyjnego,

    2) umiejętność obsługi komputera, posiadanie wiedzy z zakresu obsługi programów komputerowych obowiązujących przy wykonywaniu zadań geodezyjnych i ich praktyczne zastosowanie :EW MAPA, OŚRODEK, EWOPIS

    3) kreatywność, samodzielność, dobra organizacja pracy,


    III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

    1) realizacja zadań wynikających z przepisów ustaw z zakresu geodezji i kartografii, gospodarki nieruchomościami itp.,

    2) sprawowanie nadzoru nad pracą i zakresem spraw prowadzonych przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej, koordynacja usytuowania projektowych sieci uzbrojenia terenu,

    3) kierowanie pracą Wydziału - sprawowanie nadzoru nad prawidłową realizacją zadań przez podległych pracowników,

    4) komunikatywność, odpowiedzialność, sumienność konieczna do prawidłowego funkcjonowania Wydziału,

    5) inne wynikające z przepisów prawa.


    IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

    1) praca przy komputerze,

    2) praca w biurze zlokalizowanym na III piętrze w budynku nie posiadającym windy,

    3) praca w pełnym wymiarze czasu pracy,

    4) praca siedząca ale też wymagająca sprawności ruchowej niezbędnej do monitoringu zajęć w miejscu ich odbywania,


    V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych – styczeń 2015 rok – 8 %


    VI. Wymagane dokumenty:

    1) list motywacyjny,

    2) życiorys (CV),

    3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2009r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz.U. Nr 115, poz. 971),

    4) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie i uprawnienia zawodowe,

    5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje (kursy, szkolenia)

    6) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz, że korzysta z pełni praw publicznych,

    7) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

    8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z póź.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 z póź.zm.)


    VII. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
    Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 03 marca 2015r. w kancelarii Starostwa Powiatowego w Olecku, ul. Kolejowa 32 (pokój nr 22) w kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Geodety Powiatowego- Naczelnika Wydziału Geodezji i Nieruchomości” osobiście lub pocztą (liczy się data wpływu do Starostwa). Dokumenty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.


    VIII. Dodatkowe informacje:

    1. Złożone dokumenty będą sprawdzone pod względem kompletności i spełnienia wymagań określonych w powyższym ogłoszeniu.

    2. Osoby, które spełniły wymagania formalne zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną i napisanie testu. W związku z powyższym proszę o podanie numeru telefonu.

    3. Z przeprowadzonego naboru zostanie sporządzony protokół.

    4. Informacja o wynikach naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa.

    5. W przypadku wygrania konkursu, przed zatrudnieniem kandydat zobowiązany jest dostarczyć zapytanie o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.

    6. Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę z tym, że pierwsza umowa zawarta będzie na czas ściśle określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.


    Olecko, 19.02.2015r.

    Z up. Starosty
    Kazimierz Iwanowski
    Wicestarosta


    Data wprowadzenia: 2015-02-19 0922
    Data upublicznienia: 2015-02-19
    Art. czytany: 5786 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Karina Bielawska
    Rejestr zmian:
    2015-02-19
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Karina Bielawska
    2. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Karina Bielawska
    3. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Karina Bielawska
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet