(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Dostępność
Biuro Rzeczy Znalezionych
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Aktualności
  • ZAPYTANIE OFERTOWE - usuwaniem pojazdów z dróg powiatu oleckiego

    Olecko, 23.03.2016r.
    KT. 7135. 38 .2015


    ZAPYTANIE OFERTOWE


    Starosta Olecki 19-400 Olecko ul. Kolejowa 32 zaprasza do składania ofert na wykonywanie usługi związanej z usuwaniem pojazdów z dróg powiatu oleckiego na koszt właściciela oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych dróg powiatu oleckiego na podstawie art.130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. – Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U z 2012r., poz. 1137 z późn. zm.) na okres trzech lat od dnia zawarcia umowy .

    Zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (D. U. z 2015r., poz.2164). Szacunkowa ilość pojazdów przeznaczonych do usunięcia z dróg powiatu oleckiego i przechowywania ich na parkingu strzeżonym zawarta jest w załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, stanowiącego „ Formularz Cenowy”. Zaznacza się, że w ciągu trwania umowy mogą wystąpić zmiany w liczbie usuniętych pojazdów. Ich ilość w pełni uzależniona jest od liczby wydanych dyspozycji do usunięcia pojazdów przez organy kontroli ruchu drogowego oraz kierujących akcją ratowniczą.

    I OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    1. W/w usługa świadczona będzie całodobowo przez 7 dni w tygodniu i polegać będzie na usuwaniu pojazdów z dróg powiatu oleckiego i przechowywaniu pojazdów usuniętych z drogi na parkingu strzeżonym na podstawie art. 130a ust. 1 i 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym.

    Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład usługi obejmuje:

    a) przyjęcie zlecenia przyjazdu pojazdu usuwanego z drogi,

    b) dojazd do wskazanego przez upoważnioną osobę wydającą dyspozycję usunięcia pojazdu miejsca przebywania pojazdu w czasie 60 min.,

    c) przygotowanie pojazdu lub pojazdów i jego elementów do załadunku (wszelkie prace towarzyszące przygotowaniu pojazdu do transportu),

    d) załadunek pojazdu sprzętem , który dysponuje Wykonawca do wykonywania usunięcia pojazdu określonego rodzaju,

    e) dojazd z pojazdem transportowanym na parking,

    f) rozładunek i przechowywanie pojazdu na parkingu,

    g) przechowywanie w zabezpieczonym pomieszczeniu wyposażenia pojazdu, części pojazdu, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłyby ulec zniszczeniu lub zaginięciu w miejscu przechowywania pojazdów,

    h) wydania pojazdu osobie upoważnionej do jego odbioru tj. osobie wskazanej w zezwoleniu wystawionym przez podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu lub właścicielowi (posiadaczowi) pojazdu wskazanemu w dowodzie rejestracyjnym (pozwoleniu czasowym) lub w pokwitowaniu za zatrzymany dowód rejestracyjny (pozwolenie czasowe).

    Zastrzega się jednak, że do wydania pojazdu osobie upoważnionej do jego odbioru może dojść jedynie wówczas, gdy przedstawiono:

    - wykonawcy zezwolenie na odbiór pojazdu przez podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu – o ile było wymagane,

    - uiszczono opłatę za usunięcie i przechowywanie pojazdu na parkingu.

    II DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCY

    1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę „Formularz ofertowy” załączony do niniejszego zapytania ofertowego.

    2. Wypełniony „ FORMULARZ CENOWY”, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego

    3. Wykaz sprzętu do wykonywania usługi usuwania pojazdów należy zamieścić w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem sprzętu specjalistycznego ,który będzie służył do wykonania usługi usuwania różnego rodzaju pojazdów z dróg (w przypadku, gdy oferent nie jest właścicielem należy przedłożyć dokument potwierdzający prawo do dysponowania nim).

    4. Opis parkingu strzeżonego na załączniku nr 3 będącym załącznikiem do niniejszego zapytania ofertowego

    5. Dokument potwierdzający prawo dysponowania parkingiem strzeżonym,

    6. Aktualny wypis z CEIDG potwierdzający wpis podmiotu gospodarczego prowadzącego działalność w zakresie umożliwiającym wykonywanie zamówienia.

    7. Kserokopie dowodów rejestracyjnych zgłoszonych pojazdów wraz ważnymi badaniami technicznymi.

    8. Zaakceptowany projekt umowy, stanowiący załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.

    III ZOBOWIĄZANIA WYKONAWCY

    Wykonawca zobowiązany jest do:

    1. Naliczania opłat z tytułu usunięcia i przechowywania pojazdu na parkingu strzeżonym dla właściciela lub osoby wskazanej w zezwoleniu na odbiór pojazdu z parkingu strzeżonego, zgodnie z obowiązującymi stawkami ustalonymi przez Radę Powiatu Oleckiego. W roku 2016 obowiązuje Uchwała nr XI/58/2015 Rady Powiatu w Olecku z dnia 29 października 2015r. w sprawie wysokości opłat za usuwanie pojazdu z drogi i jego przechowywanie na parkingu strzeżonym oraz wysokości kosztów w przypadku odstąpienia od wykonywania dyspozycji usunięcia pojazdu (D.U. Województwa Warmińsko –Mazurskiego z 2015r.,poz. 4077).

    2. Prowadzenia dokumentacji związanej z usuwaniem i przechowywaniem pojazdów, w szczególności do ewidencji usuniętych i przechowywanych pojazdów oraz udostępniania w każdym czasie na potrzeby Zamawiającego danych dotyczących ilości, rodzaju i czasu przechowywania.

    3. Wykonania każdej dyspozycji usunięcia z drogi i umieszczenia go na parkingu strzeżonym.
    Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia związane z holowaniem i przechowywaniem pojazdu, jak również za utratę przedmiotów znajdujących się w pojeździe oraz stanowiących jego wyposażenie.

    IV PRZYGOTOWANIE OFERTY

    Ofertę należy przygotować na załączonym formularzu ofertowym i przekazać na adres: Starostwo Powiatowe w Olecku; 19-400 Olecko, ul. Kolejowa 32.

    Oferty należy przekazać w zamkniętych kopertach oznaczonych : „Oferta na usuwanie i przechowywanie pojazdów na parkingu strzeżonym usuniętych na podstawie art. 130 a ust.1 i 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym – z dróg powiatu oleckiego”.

    V TERMIN SKŁADANIA OFERT:

    Oferty należy składać do 4 kwietnia 2016r. do godziny 12:00 w siedzibie Zamawiającego :Starostwie Powiatowym w Olecku ;19-400 Olecko ul. Kolejowa 32, II Piętro , pokój nr 22-„Kancelaria”

    KRYTERIA OCENY OFERT

    1. Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen i nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania).
    Zaoferowane ceny jednostkowe brutto nie mogą być wyższe niż ceny jednostkowe określone w obowiązującej na rok 2016 uchwale Rady Powiatu w Olecku w sprawie ustalenia wysokości opłat za usuwanie z drogi pojazdu i przechowywanie na parkingu strzeżonym oraz wysokości kosztów powstałych w razie odstąpienia od usunięcia pojazdu.

    Stawki zawarte w ofercie powinny zawierać wszystkie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia.

    2. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą wynikającą z oceny ofert przeprowadzonej w oparciu o podane kryteria.

    3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosować wyłącznie kryterium ceny oferty – cena oferty brutto- 100%

    Cena oferenta = opłata za usunięcie 1 pojazdu +100 x opłata za przechowywanie pojazdu na parkingu strzeżonym przez jedną dobę

    CENA = CENA OFERTOWA MINIMALNA/CENA OFERENTA X 100

    4. Wszystkie obliczenia ilości punktów ofert dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.

    5. Oferty ocenione będą punktowo. Maksymalna liczba punktów , jaką może uzyskać oferta wynosi 100pkt.

    UWAGA: Wszelkie zmiany dotyczące ogłoszenia zostaną niezwłocznie opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego przed terminem otwarcia ofert.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania wraz z uzasadnieniem zostaną opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego.


    Data wprowadzenia: 2016-03-24 1144
    Data upublicznienia: 2016-03-24
    Art. czytany: 3275 razy

    » FORMULARZ CENOWY - rozmiar: 51200 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » FORMULARZ OFERTOWY - rozmiar: 34816 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » OFERTA - rozmiar: 50688 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Opis parkingu strzeżonego - rozmiar: 33280 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Projekt umowy - rozmiar: 70144 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Wykaz sprzętu - rozmiar: 31232 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Karina Bielawska
    Rejestr zmian:
    2016-03-24
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Karina Bielawska
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Karina Bielawska
    3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Karina Bielawska
    4. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Karina Bielawska
    5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Karina Bielawska
    6. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Karina Bielawska
    7. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Karina Bielawska
    8. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Karina Bielawska
    9. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Karina Bielawska
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet