(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Dostępność
Biuro Rzeczy Znalezionych
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Przetargi
  • Zapytania ofertowe
  • Zaproszenie do składania ofert na: Zakup soli drogowej w ilości 120 ton z transportem do siedziby Zamawiającego

    Powiatowy Zarząd Dróg w Olecku
    Wojska Polskiego 12, 19-400 Olecko

    Znak sprawy: PZD.III.342/16/17
    Olecko, 2017-09-27

    Zaproszenie do składania ofert

    Zapraszamy Państwa Firmę do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na:
    Zakup soli drogowej w ilości 120 ton z transportem do siedziby Zamawiającego

    I. Nazwa (firma) oraz adres zamawiającego
    Powiat Olecki z siedzibą w Olecku,
    ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko, NIP 847-15-15-765,
    Powiatowy Zarząd Dróg w Olecku
    Wojska Polskiego 12, 19-400 Olecko
    Tel.: (087) 520 22 24
    Faks: (087) 520 22 25
    e-mail: pzd@powiat.olecko.pl
    adres strony internetowej: www.spolecko.bip.doc.pl

    II. Opis przedmiotu zamówienia

    Zakup soli drogowej w ilości 120 ton przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg powiatowych w powiecie oleckim i ulic powiatowych w Olecku z transportem do bazy w miejscowości Stożne, gmina Kowale Oleckie, powiat olecki, woj. warmińsko – mazurskie.
    CPV: 34927100-2
    III. Główne warunki udziału w zapytaniu ofertowym

    1 Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
    O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału.
    2 Zdolność techniczna lub zawodowa
    O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału.
    3 Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
    O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału.
    IV. Termin wykonania zamówienia: 2017-10-20.
    V. Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy:
    Lp. Wymagany dokument
    1 Formularz oferty
    Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
    2 Zaświadczenie, iż przedmiot zamówienia odpowiada normom
    Zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym


    Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

    VI. Przygotowanie oferty

    Ofertę należy:
    a):złożyć w formie pisemnej na Formularzu Oferty w siedzibie Zamawiającego ( PZD Olecko, ul. Wojska Polskiego 12, 19-400 Olecko), pokój nr: 5 do dnia 2017-10-10 do godz. 10:00.
    b) opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Zapytanie ofertowe na: Zakup soli drogowej w ilości 120 ton z transportem do siedziby Zamawiającego. Znak sprawy: PZD.III.342/16/17”
    VII. Termin związania ofertą
    1. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
    2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
    VIII. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
    1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
    Nr Nazwa kryterium Waga
    1 Cena (koszt) 100 %
    2. Punkty przyznawane za podane wyżej kryterium będą liczone według następujących wzorów:
    Nr kryterium Wzór
    1 Cena (koszt)
    Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
    gdzie:
    - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
    - Cof - cena podana w ofercie

    IX. Kontakt z wykonawcą

    Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
    1 inż. Dariusz Kozłowski - Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Olecku tel. ( 87) 5202224 e-mail pzd@powiat.olecko.pl

    2 mgr inż. Zdzisław Andruszkiewicz - Kierownik Działu Technicznego PZD w Olecku tel. ( 87) 5202224 e-mail pzd@powiat.olecko.pl


    Załącznikami do niniejszego dokumentu są:
    Nr Nazwa załącznika
    1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału

    Nr Nazwa dokumentu / wzoru
    1 Formularz oferty
    2 Wzór umowy


    Data wprowadzenia: 2017-09-27 1354
    Data upublicznienia: 2017-09-27
    Art. czytany: 2602 razy

    » Formularz oferty - rozmiar: 26318 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału - rozmiar: 35339 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Wzór umowy - rozmiar: 39424 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Zaproszenie do składania ofert w zapytaniu ofertowym - rozmiar: 31399 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Paweł Ostrowski
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet