(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Dostępność
Biuro Rzeczy Znalezionych
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Przetargi
  • Zakup materiałów
  • Sprostowanie Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji 'Cyfrowe usługi w zakresie udostępniania informacji publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku'

    LANGUAGE:
    PL
    CATEGORY:
    ORIG
    FORM:
    F14
    VERSION:
    R2.0.9.S02
    SENDER:
    ENOTICES
    CUSTOMER:
    spolecko
    NO_DOC_EXT:
    2017-177171
    SOFTWARE VERSION:
    9.6.5
    ORGANISATION:
    ENOTICES
    COUNTRY:
    EU
    PHONE:
    /
    E-mail:
    informatyk@powiat.olecko.pl
    NOTIFICATION TECHNICAL:
    YES
    NOTIFICATION PUBLICATION:
    YES
    1 / 4

    Sprostowanie
    Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji
    Dostawy

    Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający
    I.1)
    Nazwa i adresy
    Powiat Oleckiul. Kolejowa 32Olecko19-400PolskaOsoba do kontaktów: Edward Adamczyk, Paweł OstrowskiTel.: +48 875202147E-mail: starostwo@powiat.olecko.pl Faks: +48 875203219Kod NUTS: PL62
    Adresy internetowe:
    Główny adres: www.powiat.olecko.pl

    Sekcja II: Przedmiot
    II.1)
    Wielkość lub zakres zamówienia
    II.1.1)
    Nazwa:
    Wdrożenie projektu: „Cyfrowe usługi w zakresie udostępniania informacji publicznej Starostwa Powiatowego wOlecku”
    II.1.2)
    Główny kod CPV
    30236000
    II.1.3)
    Rodzaj zamówienia
    Dostawy
    II.1.4)
    Krótki opis:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego
    niezbędnego dla realizacji celów określonych w dokumentacji projektu „Cyfrowe usługi w zakresie
    udostępniania informacji publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku”.
    Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do treści ogłoszenia szczegółoweinformacje zawarte zostały w SIWZ

    Sekcja VI: Informacje uzupełniające
    VI.5)
    Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
    14/12/2017
    VI.6)
    Numer pierwotnego ogłoszenia
    Pierwotne ogłoszenie przesłane przez eNotices:
    Login TED eSender: ENOTICES
    Logowanie jako klient TED eSender: spolecko
    Dane referencyjne ogłoszenia: 2017-156629
    Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2017/S 216-448558
    2 / 4
    Data wysłania pierwotnego ogłoszenia: 08/11/2017

    Sekcja VII: Zmiany
    VII.1)
    Informacje do zmiany lub dodania
    VII.1.1)
    Przyczyna zmiany
    Modyfikacja pierwotnej informacji podanej przez instytucję zamawiającą
    VII.1.2)
    Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
    Numer sekcji: III.1.3
    Zamiast:
    Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
    1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się doświadczeniem tj.: w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie:
    a. co najmniej jedno zamówienie o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto, polegające na wdrożeniu(tj.dostawie, instalacji, parametryzacji, zasilaniu danymi początkowymi) oraz przeszkoleniu użytkowników tego rozwiązania, systemu teleinformatycznego pełniącego funkcję platformy komunikacyjnej współpracującego z Systemem Elektronicznego Obiegu Dokumentów oraz Elektroniczną Platformą Usług Administracji (e-PUAP) wraz z integracją z modułami dziedzinowymi o funkcjonalnościach co najmniej takich, jakie posiadać mają rozwiązania w ramach niniejszego zamówienia:
    b. co najmniej jedno zamówienie zrealizowane przez Wykonawcę w jednostkach administracji publicznej polegające na opracowaniu i uruchomieniu minimum 100 elektronicznych usług publicznych, których wzory zostały stworzone zgodnie z „Ogólnymi zasadami tworzenia i publikacji w Centralnym Repozytorium wzorów dokumentów elektronicznych”
    c. co najmniej jedno zamówienie o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto, polegające na wdrożeniu(tj.dostawie, instalacji, parametryzacji, zasilaniu danymi początkowymi) oraz przeszkoleniu użytkowników tego rozwiązania, obejmujące swoim zakresem obszar elektronicznego obiegu spraw i dokumentów(SEOD) o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN brutto, której beneficjentem były jednostki samorządu terytorialnego,współpracującego z Elektroniczną Platformą Usług Administracji (e-PUAP) wraz z integracją z modułami dziedzinowymi o funkcjonalnościach co najmniej takich, jakie posiadać mają rozwiązania w ramach niniejszego zamówienia:
    Zamawiający wymaga wykazania dwóch różnych usług, tzn. spełniających wymogi wskazane w pkt a, b i c. Tym samym nie dopuszcza, aby jedna ta sama usługa wykazana była na potwierdzenie spełnienia pkt a i b.
    Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji przedstawionych wykazów wykonanych usług poprzez przesłanie ankiet (wg wzoru z załącznika nr 9) do wskazanych jednostek administracji publicznej;
    Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do treści ogłoszenia szczegółowe informacje dotyczące wymaganego doświadczenia zawarte zostały w SIWZ
    2. Zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia brały udział osoby zatrudnione na umowę o pracę tj.:
    a. minimum 2 osoby odpowiedzialne za dostawę, instalację i wdrożenie systemu;
    b. minimum 1 osoba odpowiedzialna za przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Urzędu.
    c. minimum 1 osoba spełniająca następujące kwalifikacje zawodowe: specjalista ds. bezpieczeństwa informacji posiadający wykształcenie wyższe oraz certyfikat zawodowy audytora wiodącego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji oraz doświadczenie na stanowisku związanym z zapewnieniem bezpieczeństwa informacji systemu w sektorze publicznym to jest posiada certyfikat audytora ISO/IEC 27000:2013 w zakresie przetwarzania danych Osobowych oraz uczestniczył w realizacji co najmniej jednego projektu w sektorze publicznym polegającym na przygotowaniu instytucji do wymagań RODO. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe.
    3 / 4
    Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez osobę wskazaną przez Wykonawcę jako biorąca udział w realizacji przedmiotowego zamówienia, zatrudnioną na umowę o pracę.
    Powinno być:
    Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
    1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się doświadczeniem tj.: w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie:
    a. co najmniej jedno zamówienie o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto, polegające na wdrożeniu(tj.dostawie, instalacji, parametryzacji, zasilaniu danymi początkowymi) oraz przeszkoleniu użytkowników tego rozwiązania, systemu teleinformatycznego pełniącego funkcję platformy komunikacyjnej współpracującego z Systemem Elektronicznego Obiegu Dokumentów oraz Elektroniczną Platformą Usług Administracji (e-PUAP)wraz z integracją z modułami dziedzinowymi o funkcjonalnościach co najmniej takich, jakie posiadać mają rozwiązania w ramach niniejszego zamówienia:
    b. co najmniej jedno zamówienie zrealizowane przez Wykonawcę w jednostkach administracji publicznej polegające na opracowaniu i uruchomieniu minimum 100 elektronicznych usług publicznych, których wzory zostały stworzone zgodnie z „Ogólnymi zasadami tworzenia i publikacji w Centralnym Repozytorium wzorów dokumentów elektronicznych”
    c. co najmniej jedno zamówienie o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto, polegające na wdrożeniu(tj.dostawie, instalacji, parametryzacji, zasilaniu danymi początkowymi) oraz przeszkoleniu użytkowników tego rozwiązania, obejmujące swoim zakresem obszar elektronicznego obiegu spraw i dokumentów(SEOD) o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN brutto, której beneficjentem były jednostki samorządu terytorialnego,współpracującego z Elektroniczną Platformą Usług Administracji (e-PUAP) wraz z integracją z modułami dziedzinowymi o funkcjonalnościach co najmniej takich, jakie posiadać mają rozwiązania w ramach niniejszego zamówienia:
    Zamawiający wymaga wykazania dwóch różnych usług, tzn. spełniających wymogi wskazane w pkt a, b i c. Tym samym nie dopuszcza, aby jedna ta sama usługa wykazana była na potwierdzenie spełnienia pkt a i b.
    Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji przedstawionych wykazów wykonanych usług poprzez przesłanie ankiet (wg wzoru z załącznika nr 9) do wskazanych jednostek administracji publicznej;
    Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do treści ogłoszenia szczegółowe informacje dotyczące wymaganego doświadczenia zawarte zostały w SIWZ
    2. Zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia brały udział osoby zatrudnione na umowę o pracę tj.:
    a. minimum 2 osoby odpowiedzialne za dostawę, instalację i wdrożenie systemu;
    b. minimum 1 osoba odpowiedzialna za przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Urzędu.
    Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez osobę wskazaną przez Wykonawcę jako biorąca udział w realizacji przedmiotowego zamówienia, zatrudnioną na umowę o pracę.
    Numer sekcji: IV.2.2
    Zamiast:
    Data: 19/12/2017
    Czas lokalny: 10:00
    Powinno być:
    Data: 29/12/2017
    Czas lokalny: 10:00
    Numer sekcji: IV.2.7
    Zamiast:
    Data: 19/12/2017
    Czas lokalny: 10:30
    4 / 4
    Powinno być:
    Data: 29/12/2017
    Czas lokalny: 10:30
    VII.2)
    Inne dodatkowe informacje:
    Zamawiający zmienia SIWZ pkt. VII.2 ppkt. 9 poprzez wykreślenie wymagania:
    Było:
    certyfikat PN-ISO/IEC 27001 - System zarządzania bezpieczeństwem informacji;
    Jest:


    Data wprowadzenia: 2017-12-14 1456
    Data upublicznienia: 2017-12-14
    Art. czytany: 1088 razy

    » Sprostowanie Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji - rozmiar: 86206 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Paweł Ostrowski
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet