(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Dostępność
Biuro Rzeczy Znalezionych
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Przetargi
  • Zakup usług
  • DPS Zacisze w Kowalach Oleckich - zakup, dostawa i montaż windy o napędzie elektrycznym.

    Kowale Oleckie 17.05.2018r.



    ZAPYTANIE OFERTOWE



    I. Dane zamawiającego:
    Dom Pomocy Społecznej „Zacisze” w Kowalach Oleckich ul. Witosa 8, 19 – 420 Kowale Oleckie

    II. Przedmiot zamówienia
    Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż windy o napędzie elektrycznym w Domu Pomocy Społecznej „Zacisze” w Kowalach Oleckich przy ulicy Witosa 8.
    (W niniejszym postępowaniu nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych)

    Opis przedmiotu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest winda elektryczna osobowa:
    - fabrycznie nowa,
    - spełniająca obowiązujące dyrektywy dźwigowe, w szczególności dotyczące osób niepełnosprawnych,
    - dostosowana do transportu osób niepełnosprawnych,
    - numeracja pięter: wyświetlacz elektroniczny, napisy Braill ' em oraz powiadomienie głosowe,
    - udźwig nominalny 630kg/8 osób,
    - prędkość 0,5 m/s,
    - 2 przystanki (parter + piętro) / kabina nieprzelotowa,
    - wysokość podnoszenia 3,50 m,
    - nadszybie 3,50 m,
    - podszybie 1,1 m,
    - wymiary szybu 1,65 m x 1,75 m.,
    - wymiar kabiny: szer. 1,1 m, gł.: 1,4 m, wys.: 2,1 m,
    - wykonanie kabiny: boczek – stal nierdzewna szlifowana, wykładzina antypoślizgowa – szara, oświetlenia – podwieszane ze stali nierdzewnej szlifowanej,
    - drzwi automatyczne, teleskopowe 2 skrzydłowe: wymiary: szerokość: 0,9 m, wysokość 2 m,
    - drzwi kabinowe: stal nierdzewna szlifowana 1szt.,
    - drzwi szybowe : stal nierdzewna szlifowana – 2szt.,
    - napęd drzwi regulowany częstotliwościowo,
    - okres gwarancji min. 36 miesięcy,
    - zasilanie oświetlenia 1-fazowe 230V, 50Hz.

    III. Warunki udziału w zapytaniu ofertowym:

    1. udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy posiadają wymaganą w tym zakresie wiedzę i doświadczenie ( min. 3 lata) oraz uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia,

    2. udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy dysponują kierownikiem robót montażowych, posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, posiadającym doświadczenie w zakresie montażu wind i niezbędnych instalacji,

    3. wykonawca składający ofertę jest nią związany przez 30 dni począwszy od daty jej złożenia.

    IV. Wymagania dotyczące ceny

    Zaoferowana cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z zakupem, dostawą i montażem urządzenia – windy, będącego przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego - powinna zawierać opłaty związane z odbiorem technicznym i dopuszczeniem do eksploatacji wnoszone do Urzędu Dozoru Technicznego.

    V. Serwis, konserwacja i obsługa techniczna

    Dostawca musi zapewniać możliwość wykonywania obsługi serwisowej oraz konserwacji w okresie gwarancji.

    VI. Termin i miejsce wykonania zamówienia

    Miejsce realizacji zadania: Dom Pomocy Społecznej „Zacisze” w Kowalach Oleckich ul. Witosa 8, 19 – 420 Kowale Oleckie
    Termin realizacji zadania: 02.07.2018r – 30.11.2018r.

    VII. Opis sposobu przygotowania oferty

    A. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
    B. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych, wariantowych.
    C. Oferta powinna być przygotowana z uwzględnieniem poniższych zasad:
    1) Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
    2) Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści zawartej w pkt. II.
    3) Wymaga się, by oferta była przygotowana na piśmie, w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści.
    4) Oferta i załączniki do oferty muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w dokumencie rejestracyjnym lub odpowiednio przez pełnomocnika, a pełnomocnictwo załączone do oferty. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale bądź potwierdzonej kopii.
    5) Zaleca się, aby każda zapisana strona oferty wraz z jej załącznikami była ponumerowana kolejnymi numerami.
    6) Zaleca się, aby oferta wraz z załącznikami była zestawiona w sposób uniemożliwiający jej samoistną de kompletację (bez udziału osób trzecich).
    7) Oferta powinna być dostarczona w zamkniętej kopercie i oznakowana jako: 'Oferta na realizację zadania: zakup, dostawa i montaż windy', ponadto na kopercie, powinny znaleźć się informacje o adresacie oraz firmie (nazwie) lub imieniu i nazwisku oferenta oraz jego adresie.
    8) Wszelkie poprawki muszą być dokonane w sposób czytelny i parafowane przez osoby podpisujące ofertę, dodatkowo mogą być opatrzone datą dokonania poprawki.

    VIII. Ocena ofert.

    1. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:
    CENA – 100%
    2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca wszystkie stawiane wymagania, która ma najniższą cenę. Cena obejmuje wszystkie koszty niezbędne do całkowitego wykonania zamówienia.

    IX. Miejsce oraz termin składania ofert

    1) Ofertę należy złożyć osobiście, lub drogą pocztową na adres:
    Dom Pomocy Społecznej „Zacisze” w Kowalach Oleckich ul. Witosa 8, 19 – 420 Kowale Oleckie
    2) Termin złożenia oferty: do dnia 04.06.2018r. do godz. 1000.
    3) Koperty powinny być zaadresowane i opisane w sposób jednoznacznie wskazujący, że jest to oferta w odpowiedzi na zapytanie, poprzez umieszczenie zapisu: 'Oferta na realizację zadania: zakup, dostawa i montaż windy'. Ofertę należy złożyć w kancelarii Domu Pomocy Społecznej „Zacisze” w Kowalach Oleckich ul. Witosa 8, 19 – 420 Kowale Oleckie do dnia 04.06.2018r. do godz. 1000.
    4) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04.06.2018r. w siedzibie zamawiającego o godz. 11:00.
    5) Oferty złożone po terminie nie będę rozpatrywane.
    6) Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela p. Paweł Sołtysiak pod numerem tel. 692071091 w godzinach 800-1400 lub osobiście w siedzibie Domu Pomocy Społecznej „Zacisze” ul. Witosa 8 w Kowalach Oleckich .

    X. Wybór wykonawcy

    1) Wyboru wykonawcy dokonuje się spośród prawidłowo wypełnionych i złożonych w terminie ofert.
    2) Zamówienia dokonuje się u Oferenta, który zaoferował najkorzystniejszą ofertę.
    3) Wszyscy Oferenci zostaną poinformowani o wynikach wyborów mailem, telefonicznie lub faxem.
    4) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia lub odwołania postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny.

    Załączniki:
    Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy



    p.o. Dyrektora
    mgr Paweł Sołtysiak




    Data wprowadzenia: 2018-05-18 0835
    Data upublicznienia: 2018-05-18
    Art. czytany: 2896 razy

    » Formularz ofertowy - rozmiar: 12504 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Karina Bielawska
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet