(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Dostępność
Biuro Rzeczy Znalezionych
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Jednostki organizacyjne
  • Powiatowy Urząd Pracy w Olecku
  • Aktualności
  • OGŁOSZENIE1

    nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku

    Olecko, dn. 29.12.2005r.

    Powiatowy Urząd Pracy w Olecku,
    ul. Plac Wolności 2
    19-400 Olecko
    ogłasza II nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:

    • Starszy referent w Dziale Pośrednictwa Pracy, Poradnictwa i Instrumentów Rynku Pracy w Olecku. (stanowisko do spraw szkoleń)

    WYMAGANIA związane ze stanowiskiem:
    1. obywatelstwo polskie;
    2. wykształcenie wyższe magisterskie - kierunek administracja lub prawo, ekonomia, zarządzanie i marketing, socjologia;
    3. praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet MS Office, Excel) ;
    4. znajomość przepisów prawa regulujących funkcjonowanie samorządów, ustawy
    o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, KPA, znajomość przepisów prawa zamówień publicznych;
    5. wiedza z zakresu polityki rozwoju regionalnego;
    6. znajomość problematyki Unii Europejskiej;
    7. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
    8. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
    9. nieposzlakowana opinia;
    10. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określone stanowisko
    11. dodatkowe wymagania to:
    - pożądana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
    - kreatywność,
    - umiejętność dobrej organizacji pracy,
    - wysoka kultura osobista, komunikatywność,
    - obsługa techniczna urządzeń biurowych.

    ZAKRES ZADAŃ wykonywanych na stanowisku.

    1. Planowanie i organizacja szkoleń dla osób bezrobotnych, finansowanych ze środków FP
    i Europejskiego Funduszu Społecznego:
    - prognozowanie potrzeb i ustalanie kierunków szkolenia w oparciu o analizę sytuacji na rynku pracy,
    - upowszechnianie informacji o szkoleniach,
    - ustalanie kryteriów rekrutacji na szkoleni e oraz właściwy dobór uczestników szkolenia,
    - przygotowanie umowy z instytucją szkolącą,
    - przygotowywanie i wydawanie skierowań,
    - prowadzenie rejestrów w zakresie prowadzonych spraw,
    - przygotowanie rozliczeń dokumentów po zakończeniu szkolenia,
    - bieżące analizowanie efektywności odbytych szkoleń.

    WYMAGANE DOKUMENTY:
    1. curriculum vitae,
    2. list motywacyjny,
    3. kserokopia dowodu osobistego,
    4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    5. kopie dokumentów, potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,
    6. kopie dokumentów, potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
    7. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
    8. oświadczenie kandydata o uzyskanych naganach i karach porządkowych (lub ich braku),
    w poprzednich miejscach zatrudnienia,
    9. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
    10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

    Dokumenty należy składać w terminie do dnia 20 stycznia 2006r. do godz. 1500
    w sekretariacie (pokój nr 12) POWIATOWEGO URZĘDU PRACY
    W OLECKU, ul. Plac wolności 2, 19-400 Olecko.
    Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

    INNE INFORMACJE.

    Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełnienia wymagań niezbędnych dla kandydata na wskazane przez niego stanowisko urzędnicze.
    Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostanie ogłoszona
    w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku pod adresem www. spolecko.bip.doc.pl.

    Osoby spełniające ww. wymienione kryteria zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się dnia 25 stycznia 2006r. o godz.1000 w Powiatowym Urzędzie Pracy
    w Olecku (pok. Nr 13).
    W związku z powyższym, prosimy o podanie bezpośredniego kontaktu
    z kandydatem (numer telefonu).

    Oferty odrzucone mogą być odbierane w terminie 1 miesiąca od ostatecznego terminu na złożenie dokumentów w pok. nr 1.

    Z prowadzonego postępowania konkursowego zostanie sporządzony protokół.
    Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku.


    Data wprowadzenia: 2005-12-29 1402
    Data upublicznienia: 2005-12-29
    Art. czytany: 4246 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Robert Nieszczerzewski
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet