(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Dostępność
Biuro Rzeczy Znalezionych
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Aktualności
  • INTERNETOWY SERWIS INFORMACYJNY ZWIĄZKU POWIATÓW POLSKICH

    Związek Powiatów Polskich aktywnie uczestniczy w procesie legislacyjnym, między innymi poprzez pracę w Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego oraz komisjach sejmowych i senackich. Formułujemy liczne stanowiska i opinie dotyczące niemal wszystkich obszarów działania jednostek samorządu terytorialnego.

    Aby proces ten pozwalał na osiągniecie zamierzonych celów, konieczne są Państwa opinie, wnioski i postulaty – dotyczące zarówno istniejących już regulacji prawnych, jak i dotyczące nowych propozycji ustaw, rozporządzeń, strategii i programów istotnych dla funkcjonowania państwa.

    Po to by umożliwić Państwu przekazywanie tego typu opinii, wniosków czy też postulatów, uruchomiliśmy w ramach Związku Powiatów Polskich komisje problemowe, pracujące głównie w trybie elektronicznym.
    Zgłoszenie do udziału w pracach komisji nie wiąże się z żadnymi zobowiązaniami.

    Członkowie komisji otrzymują regularnie (raz w tygodniu), drogą internetową projekty aktów prawnych, informacje o pracach legislacyjnych Sejmu i Rządu oraz o posiedzeniach Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego. Przesyłane są także materiały dotyczące głównych obszarów działania jst.
    Dzięki informacjom od członków naszych komisji udało się uzyskać wiele rozwiązań korzystnych dla społeczności lokalnych i skutecznie wpływać na tworzenie prawa lepszej jakości.

    Aktualnie lista komisji ZPP, pracujących w trybie elektronicznym przedstawia się następująco:
    - Komisja ds. Administracji Publicznej i Bezpieczeństwa Obywateli
    - Komisja ds. Społeczeństwa Informacyjnego
    - Komisja ds. Edukacji, Kultury i Sportu
    - Komisja ds. Infrastruktury, Rozwoju Lokalnego, Polityki Regionalnej oraz Ochrony Środowiska
    - Komisja ds. Obszarów Wiejskich, Wsi i Rolnictwa
    - Komisja ds. Ochrony Zdrowia i Polityki Społecznej
    - Komisja ds. Systemu Finansów Publicznych

    Chętnych do pracy w Komisjach problemowych ZPP prosimy o wypełnienie krótkiego formularza zamieszczonego poniżej oraz odesłanie go pocztą elektroniczną na adres e-mail ad@zpp.pl w terminie do dnia 30 listopada br.

    Raz jeszcze zapraszamy do współpracy

    (-) Rudolf Borusiewicz
    Sekretarz Generalny ZPP




    Data wprowadzenia: 2009-11-05 1033
    Data upublicznienia: 2009-11-05
    Art. czytany: 5546 razy

    » Formularz - Zgłoszenie do udziału w pracach Komisji Związku Powiatów Polskich - rozmiar: 38912 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Paweł Ostrowski
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet