(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Dostępność
Biuro Rzeczy Znalezionych
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Przetargi
  • Zakup usług
  • Olecko: Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych i specjalistycznych dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych w Olecku w związku z projektem Myślimy o przyszłości realizowanym przez Powiat Olecki

    Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
    www.spolecko.bip.doc.pl

    Olecko: Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych i specjalistycznych dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych w Olecku w związku z projektem Myślimy o przyszłości realizowanym przez Powiat Olecki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki

    Numer ogłoszenia: 224517 - 2012; data zamieszczenia: 22.10.2012
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 5202147, 5202475.

    Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.olecko.pl

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych i specjalistycznych dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych w Olecku w związku z projektem Myślimy o przyszłości realizowanym przez Powiat Olecki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć wyrównawczych i specjalistycznych oraz świadczenie usługi doradztwa zawodowego dla uczniów szkół dziennych Zespołu Szkół Technicznych w Olecku, tj. Zespołu Szkół Zawodowych nr 2 i Technikum nr 2, w związku z realizacją projektu Myślimy o przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, 2) przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć wyrównawczych i specjalistycznych oraz usługę doradztwa w postaci pełnienia funkcji doradcy zawodowego z podziałem na następujące CZĘŚCI zamówienia: a) rysunek techniczny w zawodzie mechanik - CZĘŚĆ I zamówienia, b) rysunek techniczny w zawodach budowlanych - CZĘŚĆ II zamówienia, c) sieci komputerowe i systemy operacyjne (realizowane pod nazwą Szkolna Akademia Systemów Operacyjnych i Sieci Komputerowych) - CZĘŚĆ III zamówienia, d) zajęcia wyrównawcze z ekonomii i rachunkowości - CZĘŚĆ IV zamówienia, e) zajęcia wyrównawcze z technik komputerowych - CZĘŚĆ V zamówienia, f) zajęcia wyrównawcze z matematyki - CZĘŚĆ VI zamówienia, g) zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego - CZĘŚĆ VII zamówienia, h) zajęcia z doradztwa zawodowego wraz ze świadczeniem usługi doradztwa w postaci pełnienia funkcji doradcy zawodowego - CZĘŚĆ VIII zamówienia, 3) każde z zajęć wyrównawczych i specjalistycznych realizowanych w ramach CZĘŚCI od I do VII zamówienia będzie odbywało się raz w tygodniu po 2 godziny lekcyjne, zajęcia będą prowadzone poprzez efektywne formy nauczania, m.in. metodą projektową, 4) zajęcia będą odbywały się w godzinach popołudniowych w siedzibie zamawiającego, 5) łączna maksymalna ilość godzin lekcyjnych przewidziana do zrealizowania w ramach każdej z CZĘŚCI od I do VII zamówienia wynosi 144, co stanowi iloczyn liczby godzin przewidzianych do zrealizowania w danym roku szkolnym (48 godzin) oraz liczby lat szkolnych, w których będą realizowane zajęcia (3 lata, tj.: od dnia podpisania umowy do 05.2013, od 10.2013 do 05.2014, od 10.2014 do 05.2015), 6) maksymalna ilość uczestników biorących udział w każdym z zajęć wyrównawczych i specjalistycznych (dotyczy CZĘŚCI I - VII zamówienia) wynosi 15 osób, 7) CZĘŚĆ VIII zamówienia obejmuje: a) przeprowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego - zajęcia skierowane do uczniów klas III i maturzystów - 115 osób, łączna maksymalna ilość godzin lekcyjnych przeprowadzenia zajęć z doradztwa zawodowego wynosi 18, co stanowi iloczyn liczby godzin przewidzianych do zrealizowania w danym roku szkolnym (6 godzin - zajęcia po 2 godziny w 3 klasach) oraz liczby lat szkolnych (3 lata, tj. 01-06.2013, 01-06.2014, 01-06.2015)), zajęcia obejmą swoją tematyką m. in. przygotowanie uczniów do świadomego planowania kariery i podjęcia roli zawodowej, zajęcia będą odbywały się m.in. metodą projektu, b) świadczenie usługi doradztwa w postaci pełnienia funkcji doradcy zawodowego - doradca zawodowy będzie udzielał konsultacji indywidualnych, których łączna ilość wynosi 336 godzin (średnio 4 godziny tygodniowo, 112 godzin w roku szkolnym, 3 lata szkolne, tj. od dnia podpisania umowy do 06.2013, od 09.2013 do 06.2014, od 09.2014 do 05.2015), konsultacje będą obejmowały między innymi diagnozę potrzeb edukacyjnych poszczególnych uczniów oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej, przewidziana ilość uczniów objętych konsultacjami indywidualnymi - 145, zadania doradcy zawodowego: - analiza potrzeb doradczych (konsultacje z samorządem uczniowskim, z dyrekcją szkoły, z pedagogiem szkolnym, z rodzicami, z nauczycielami, z lokalnymi pracodawcami, z absolwentami szkoły), - określanie zgodności posiadanych przez uczniów predyspozycji z realizowanym kierunkiem kształcenia, - systematyczne wzbogacanie szkolnej bazy informacji w zakresie kształcenia, planowania kariery zawodowej, rynku pracy, - badanie ankietowe uczniów, - gromadzenie informacji o lokalnym rynku pracy, zapewnienie uczniom poznania specyfiki lokalnego i regionalnego rynku pracy w aspekcie realizowanego kierunku kształcenia i kierunków pokrewnych, - wskazywanie osobom zainteresowanym (młodzieży, rodzicom, nauczycielom) źródeł dodatkowej, rzetelnej informacji na poziomie regionalnym, ogólnokrajowym, europejskim i światowym na temat rynku pracy, trendów rozwojowych w świecie zawodów i zatrudnienia, możliwości wykorzystania posiadanych uzdolnień i talentów w różnych obszarach świata pracy, instytucji i organizacji wspierających funkcjonowanie osób niepełnosprawnych w życiu codziennym i zawodowym, alternatywnych możliwości kształcenia dla młodzieży z problemami emocjonalnymi i niedostosowaniem społecznym, programów edukacyjnych Unii Europejskiej, - kształtowanie umiejętności planowania dalszego rozwoju edukacyjno zawodowego i kontynuacji nauki w technikum, szkołach policealnych, uczelniach wyższych, - przedstawianie możliwości nabywania kwalifikacji zawodowych w trakcie nauki w szkole, - zapewnienie młodzieży udziału w organizowanych giełdach pracy i prezentacjach lokalnych przedsiębiorców, - objęcie indywidualną opieką młodzieży z ograniczeniami w wyborze szkoły i zawodu, - zainteresowanie młodzieży wolontariatem jako szansą na rozwój psychospołeczny, sposobem na zdobywanie pierwszych doświadczeń zawodowych, a także kształtowanie poczucia wrażliwości społecznej, postawy służenia innym, otwartości na potrzeby lokalnego rynku, - badanie predyspozycji zawodowych, - pomoc w przezwyciężaniu problemów szkolnych, wskazywanie możliwości uzyskiwania kwalifikacji zawodowych, - przygotowywanie do samodzielności w trudnych i nowych sytuacjach życiowych: egzaminy, poszukiwanie pracy, pierwsza praca, podjęcie roli pracownika, adaptacja do nowych warunków, bezrobocie, mobilność zawodowa, ograniczenia zdrowotne, - kierowanie w sprawach trudnych do specjalistów, - rozwijanie świadomości, mobilności zawodowej i pobudzanie aktywności do poszukiwania alternatywnych rozwiązań w różnych sytuacjach zawodowych i życiowych (w tym bezrobocie i niepełnosprawność), - wpływ rynku pracy na planowanie kariery uwzględniający zapotrzebowanie na pracowników w różnych branżach w ostatnich latach, średnie wynagrodzenie brutto rozpoczynających pracę, wymagania od pracownika na danym stanowisku, metody poszukiwania pracy, zmiana zawodu na każdym etapie życia itp., - kształtowanie umiejętności świadomego wyboru i poszukiwania pracy, - udostępnianie informacji i materiałów do pracy z uczniami, - prezentacja założeń pracy informacyjno-doradczej szkoły na rzecz uczniów, - przedstawianie możliwości zatrudnienia na lokalnym rynku pracy, - zapoznawanie z aktualną i pełną ofertą edukacyjną dla absolwentów szkoły, - indywidualna praca z rodzicami uczniów, którzy mają problemy zdrowotne, emocjonalne, decyzyjne, intelektualne, rodzinne itp., - współpraca z instytucjami: Wojewódzki Urząd Pracy, Powiatowy Urząd Pracy, Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, Ochotniczy Hufiec Pracy, Zakład Doskonalenia Zawodowego, - realizacja zadań z zakresu przygotowania uczniów do wyboru drogi zawodowej, zawartych w programie wychowawczym, - tworzenie i aktualizacja szkolnego pakietu informacyjnego dotyczącego kariery zawodowej w bibliotece szkolnej, - bieżące doradztwo zawodowe, współpraca z wychowawcami klas, - tworzenie warunków do wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą, 8) zajęcia wchodzące w skład każdej z CZĘŚCI zamówienia mogą być prowadzone tylko przez osoby posiadające kwalifikacje odpowiednio określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz. 400), 9) wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia monitoringu frekwencji na zajęciach, 10) zamawiający podpisze na wykonanie każdej z CZĘŚCI zamówienia odrębną umowę, 11) zamawiający zgodnie z art. 83 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych określa, iż jeden wykonawca może złożyć ofertę częściową maksymalnie na jedną CZĘŚĆ zamówienia.

    II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
    Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, wykonawcy usług, zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

    II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 85.31.23.20-8.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.2) ZALICZKI

    Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Zamawiajacy nie stawia warunku w tym zakresie

    III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanie lub wykonywanie nieprzerwanie przez okres minimum 1 miesiąca: a) w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ I zamówienia - w ramach jednego kontraktu (umowy) co najmniej jednej usługi o wartości nie mniejszej niż 2.000,00 złotych brutto, obejmującej przeprowadzenie zajęć dla grupy minimum 10 osób, których przedmiotem był/jest rysunek techniczny, b) w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ II zamówienia - w ramach jednego kontraktu (umowy) co najmniej jednej usługi o wartości nie mniejszej niż 2.000,00 złotych brutto, obejmującej przeprowadzenie zajęć dla grupy minimum 10 osób, których przedmiotem był/jest rysunek techniczny, c) w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ III zamówienia - w ramach jednego kontraktu (umowy) co najmniej jednej usługi o wartości nie mniejszej niż 2.000,00 złotych brutto, obejmującej przeprowadzenie zajęć dla grupy minimum 10 osób, których przedmiotem była/jest informatyka, d) w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ IV zamówienia - w ramach jednego kontraktu (umowy) co najmniej jednej usługi o wartości nie mniejszej niż 2.000,00 złotych brutto, obejmującej przeprowadzenie zajęć dla grupy minimum 10 osób, których przedmiotem była/jest ekonomia i/lub rachunkowość, e) w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ V zamówienia - w ramach jednego kontraktu (umowy) co najmniej jednej usługi o wartości nie mniejszej niż 2.000,00 złotych brutto, obejmującej przeprowadzenie zajęć dla grupy minimum 10 osób, których przedmiotem była/jest informatyka, f) w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ VI zamówienia - w ramach jednego kontraktu (umowy) co najmniej jednej usługi o wartości nie mniejszej niż 2.000,00 złotych brutto, obejmującej przeprowadzenie zajęć dla grupy minimum 10 osób, których przedmiotem była/jest matematyka, g) w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ VII zamówienia - w ramach jednego kontraktu (umowy) co najmniej jednej usługi o wartości nie mniejszej niż 2.000,00 złotych brutto, obejmującej przeprowadzenie zajęć dla grupy minimum 10 osób, których przedmiotem był/jest język angielski, h) w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ VIII zamówienia - zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

    III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Zamawiajacy nie stawia warunku w tym zakresie

    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Chodzi o dysponowanie co najmniej jedną osobą, która zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli, posiada: a) w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ I zamówienia - kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w technikach oraz jest czynnym nauczycielem kontraktowym, mianowanym lub dyplomowanym z co najmniej 2 letnim doświadczeniem w nauczaniu rysunku technicznego w szkole ponadgimnazjalnej prowadzącej kształcenie zawodowe, b) w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ II zamówienia - kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w technikach oraz jest czynnym nauczycielem kontraktowym, mianowanym lub dyplomowanym z co najmniej 2 letnim doświadczeniem w nauczaniu rysunku technicznego w szkole ponadgimnazjalnej prowadzącej kształcenie zawodowe, c) w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ III zamówienia - kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w technikach oraz jest czynnym nauczycielem kontraktowym, mianowanym lub dyplomowanym z co najmniej 2 letnim doświadczeniem w nauczaniu informatyki w szkole ponadgimnazjalnej prowadzącej kształcenie zawodowe, d) w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ IV zamówienia - kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w technikach oraz jest czynnym nauczycielem kontraktowym, mianowanym lub dyplomowanym z co najmniej 2 letnim doświadczeniem w nauczaniu ekonomi lub rachunkowości w szkole ponadgimnazjalnej prowadzącej kształcenie zawodowe, e) w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ V zamówienia - kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w technikach oraz jest czynnym nauczycielem kontraktowym, mianowanym lub dyplomowanym z co najmniej 2 letnim doświadczeniem w nauczaniu informatyki w szkole ponadgimnazjalnej prowadzącej kształcenie zawodowe, f) w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ VI zamówienia - kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w technikach oraz jest czynnym nauczycielem kontraktowym, mianowanym lub dyplomowanym z co najmniej 2 letnim doświadczeniem w nauczaniu matematyki w szkole ponadgimnazjalnej prowadzącej kształcenie zawodowe, g) w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ VII zamówienia - kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w technikach oraz jest czynnym nauczycielem kontraktowym, mianowanym lub dyplomowanym z co najmniej 2 letnim doświadczeniem w nauczaniu języka angielskiego w szkole ponadgimnazjalnej prowadzącej kształcenie zawodowe, h) w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ VIII zamówienia - kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela - doradcy zawodowego w technikach z co najmniej rocznym doświadczeniem w świadczeniu usługi doradztwa zawodowego

    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Zamawiajacy nie stawia warunku w tym zakresie

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    a) wypełniony formularz oferty w zakresie odpowiadającym CZĘŚCI zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, c) formularz oferty i załączniki do oferty muszą być podpisane przez osobę/osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, upoważnienie powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika z dokumentów do niej załączonych.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    1. Zleceniodawca dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty Zleceniobiorcy w następujących przypadkach: 1) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszącego znamiona siły wyższej - uprawniające Strony do zmiany umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji, 2) wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla Zleceniodawcy; w powyższej sytuacji wynagrodzenie Zleceniobiorcy nie zostanie zwiększone. 2. Podstawą do dokonania zmian, o których mowa w pkt 1, jest złożenie przez jedną ze Stron wniosku i jego akceptacja przez Stronę drugą.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spolecko.bip.doc.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Olecku, ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko, pokój nr 12.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Olecku, ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko, pokój nr 22.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: rysunek techniczny w zawodzie mechanik.

    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) zajęcia będą odbywały się raz w tygodniu po 2 godziny lekcyjne, zajęcia będą prowadzone poprzez efektywne formy nauczania, m.in. metodą projektową, b) zajęcia będą odbywały się w godzinach popołudniowych w siedzibie zamawiającego, c) łączna maksymalna ilość godzin lekcyjnych przewidziana do zrealizowania wynosi 144, co stanowi iloczyn liczby godzin przewidzianych do zrealizowania w danym roku szkolnym (48 godzin) oraz liczby lat szkolnych, w których będą realizowane zajęcia (3 lata, tj.: od dnia podpisania umowy do 05.2013, od 10.2013 do 05.2014, od 10.2014 do 05.2015), d) maksymalna ilość uczestników biorących udział w zajęciach wynosi 15 osób.

    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

    3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.

    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    Data wprowadzenia: 2012-10-22 2148
    Data upublicznienia: 2012-10-22
    Art. czytany: 2782 razy

    » 10._Projekt_umowy_dla_Części_V.doc - rozmiar: 127488 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » 11._Projekt_umowy_dla_Części_VI.doc - rozmiar: 127488 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » 12._Projekt_umowy_dla_Części_VII.doc - rozmiar: 127488 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » 13._Projekt_umowy_dla_Części_VIII.doc - rozmiar: 127488 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » 1._Oświadczenie_zgodne_z_art._22_ust._1_Pzp.doc - rozmiar: 130560 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » 2._Oświadczenie_zgodne_z_art._24_ust._1_Pzp.doc - rozmiar: 143360 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » 3. Formularz oferty.doc - rozmiar: 160256 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » 4._Wykaz_wykonanych_lub_wykonywanych_usług.doc - rozmiar: 153600 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » 5. Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia.doc - rozmiar: 161792 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » 6._Projekt_umowy_dla_Części_I.doc - rozmiar: 127488 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » 7._Projekt_umowy_dla_Części_II.doc - rozmiar: 127488 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » 8._Projekt_umowy_dla_Części_III.doc - rozmiar: 127488 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » 9._Projekt_umowy_dla_Części_IV.doc - rozmiar: 127488 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu.pdf - rozmiar: 41471 bajtów
    Typ pliku: text/html
    » Specyfikacja_istotnych_warunków_zamówienia.doc - rozmiar: 221184 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Paweł Ostrowski
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet