(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Dostępność
Biuro Rzeczy Znalezionych
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Przetargi
  • Zakup usług
  • Olecko: przeprowadzenie kursu obsługi wózka widłowego wzbogacającego ofertę kształcenia zawodowego dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych w Olecku

    Olecko: przeprowadzenie kursu obsługi wózka widłowego wzbogacającego ofertę kształcenia zawodowego dla uczniów Zespołu
    Szkół Technicznych w Olecku w związku z projektem Myślimy o przyszłości realizowanym przez Powiat Olecki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki

    Numer ogłoszenia: 38533 - 2013; data zamieszczenia: 13.03.2013
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
    I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie,
    tel. 087 5202147, 5202475.
    Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.olecko.pl
    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzenie kursu obsługi wózka widłowego wzbogacającego ofertę kształcenia zawodowego dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych w Olecku w związku z projektem Myślimy o przyszłości realizowanym przez Powiat Olecki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu obsługi wózka widłowego wzbogacającego ofertę kształcenia zawodowego dla uczniów szkół dziennych Zespołu Szkół Technicznych w Olecku, tj. Zespołu Szkół Zawodowych nr 2 i Technikum nr 2, w związku z realizacją projektu Myślimy o przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, 2) szczegółowy opis kursu obsługi wózka widłowego: a) przedmiotem
    zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu obsługi wózka widłowego dla łącznej ilości 18
    osób podzielonych na 3 grupy, tj. 6 osób x 3 lata szkolne, b) wymiar ilości godzin kursu - 53 godziny, tj. 30 godzin teoretycznych, 15 godzin praktycznej nauki jazdy, 3 godziny teoretycznej nauki wymiany butli gazowych i 5 godzin praktycznej nauki wymiany butli gazowych dla każdego uczestnika (dopuszcza się odstępstwo od przyjętego podziału godzinowego na zajęcia teoretyczne i praktyczne), c) w ramach
    realizacji kursu obsługa wózka widłowego wykonawca zobowiązany będzie do: - uzgodnienia z
    zamawiającym harmonogramu ramowego rozkładu zajęć i przedłożenia go przy podpisaniu umowy, -
    przekazania każdemu uczestnikowi kursu niezbędnych materiałów szkoleniowych, tj. aktualne podręczniki, skrypty zgodne z tematyką kursu, teczki, płyty CD z materiałami ćwiczeniowymi, notesy, długopisy, ołówki, zeszyty, itp., materiały szkoleniowe muszą być przekazane uczestnikom na początku zajęć, - zapewnienia
    wykładowców/instruktorów, - realizacji przedmiotu zamówienia w formie wykładów, pokazów, ćwiczeń oraz zadań praktycznych kształtujących i doskonalących nabyte umiejętności, - zapewnienia sprzętu niezbędnego do należytej realizacji przedmiotu zamówienia spełniającego wymogi prawne w zakresie BHP i p.poż. oraz zapewnienia sali odpowiednio przystosowanej do przeprowadzenia zajęć, - prowadzenia
    dziennika zajęć, list obecności, - ubezpieczenia uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych
    wypadków powstałych w związku z uczestnictwem w kursie, - zapewnienia uczestnikom kursu odzieży
    ochronnej/roboczej, - zapewnienia badań lekarskich niezbędnych do uczestnictwa w kursie, - wydania
    zaświadczeń uczestnikom o ukończeniu kursu, - opłaty za pierwsze egzaminy przeprowadzone przez
    Urząd Dozoru Technicznego oraz Urząd Regulacji Energetyki dla każdego z uczestników kursu, - pokrycia kosztu dojazdu uczestników kursu na pierwsze egzaminy przeprowadzone przez Urząd Dozoru Technicznego oraz Urząd Regulacji Energetyki w przypadku, kiedy egzaminy te będą odbywały się poza
    Oleckiem, - zapewnienia obiadów uczestnikom kursu w trakcie 14 dni zajęć, obiad składał się będzie co
    najmniej z dwóch dań i napoju, d) okres realizacji kursu: od dnia podpisania umowy do kwietnia 2013 r., od lutego 2014 r. do kwietnia 2014 r. i od lutego 2015 r. do kwietnia 2015 r., egzaminy będą odbywały się w miesiącu maj odpowiednio w roku 2013, 2014 i 2015, 3) przewiduje się wstępnie realizację kursu w blokach 3 - 4 godzinnych, w trakcie roku szkolnego, w godzinach popołudniowych, 4) zamawiający wymaga, aby
    kurs odbywał się w Olecku.
    II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
    Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, wykonawcy usług, zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju
    zamówień.
    II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
    FINANSOWYM I TECHNICZNYM
    III.1) WADIUM
    Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium
    III.2) ZALICZKI
    Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
    SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
    prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
    III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
    prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ramach jednego kontraktu (umowy) co
    najmniej jednej usługi o wartości nie mniejszej niż 4.000,00 złotych brutto, obejmującej
    przeprowadzenie kursu obsługi wózka widłowego dla grupy minimum 3 osób.
    III.3.3) Potencjał techniczny
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
    WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
    ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22
    ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy
    przedłożyć:
     wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
    wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku
    wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert
    albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia
    działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
    odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały
    wykonane lub są wykonywane należycie
    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,
    należy przedłożyć:
     oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    III.6) INNE DOKUMENTY
    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
    a) wypełniony formularz oferty - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) w celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień
    publicznych wykonawcy złożą informację wymaganą art. 26 ust. 2d ustawy Prawo zamówień publicznych
    (zgodnie z załącznikiem nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia), c) w przypadku
    wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie
    zamówienia, do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące
    pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, d) formularz oferty i załączniki do oferty muszą być podpisane przez osobę/osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, upoważnienie powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika z dokumentów do niej załączonych.
    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u
    których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA
    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
    IV.3) ZMIANA UMOWY
    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
    podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
    1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) wystąpienia okoliczności, których nie można było
    przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszącego znamiona siły wyższej - uprawniające Strony do zmiany
    umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji, 2) wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji
    umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych
    korzystnych dla Zamawiającego; w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie
    zwiększone. 2. Podstawą do dokonania zmian, o których mowa w pkt 1, jest złożenie przez jedną ze Stron wniosku i jego akceptacja przez Stronę drugą.
    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
    zamówienia: www.spolecko.bip.doc.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w
    Olecku, ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko, pokój nr 12..
    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2013
    godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Olecku, ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko, pokój nr 22..
    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii
    Europejskiej: przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


    Data wprowadzenia: 2013-03-14 0916
    Data upublicznienia: 2013-03-14
    Art. czytany: 2442 razy

    » 1._Oświadczenie_zgodne_z_art._22_ust._1_Pzp - rozmiar: 131072 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » 2._Oświadczenie_zgodne_z_art._24_ust._1_Pzp - rozmiar: 144384 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » 3. Formularz oferty - rozmiar: 150528 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » 4._Wykaz_wykonanych_usług - rozmiar: 143872 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » 5. Informacja wymagana art. 26 ust. 2d Pzp - rozmiar: 134656 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » 6. Projekt umowy - rozmiar: 144896 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » Ogłoszenie_o_zamówieniu - rozmiar: 52499 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Specyfikacja_istotnych_warunków_zamówienia - rozmiar: 188416 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Paweł Ostrowski
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet