(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Dostępność
Biuro Rzeczy Znalezionych
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Przetargi
  • Zakup usług
  • SPSiOZ zaprasza do składania ofert na realizację zamówienia pn.: Wsparcie doradcze w obszarze narzędzi i technik stosowanych w konsultacjach społecznych

    Stowarzyszenie Pomocy Społecznej i Ochrony Zdrowia
    Olecko, 26.08.2013 r.
    19-400 Olecko, Olecko Kolonia 4
    NIP 847-15-13-068, REGON 519640284
    Tel/fax. 87 520 22 08
    e-mail: spzzod@powiat.olecko.pl

    UDA-POKL.05.04.02-00-E90/13

    Zapytanie ofertowe na zamówienie, którego wartość przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 tys. euro netto bez podatku od towarów i usług (VAT)
    Ze względu na wartość zamówienia powyżej 14 000,00 euro netto stosuje się Zasadę konkurencyjności.

    Wartość zamówienia ustalona zgodnie ze średnim kursem złotego w stosunku do euro, o którym mowa w art. 5 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku. – Prawo zamówień publicznych.

    Stowarzyszenie Pomocy Społecznej i Ochrony Zdrowia zaprasza do składania ofert na realizację zamówienia pn.: Wsparcie doradcze w obszarze narzędzi i technik stosowanych w konsultacjach społecznych w ramach projektu „Wzmocnienie konsultacji społecznych w powiecie oleckim” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 5.4 Rozwój potencjału trzeciego sektora, Poddziałanie 5.4.2 Rozwój dialogu obywatelskiego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowanym przez Stowarzyszenie Pomocy Społecznej i Ochrony Zdrowia im. św. Łukasza w partnerstwie z Powiatem Oleckim.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (kod CPV):
    Kod według Wspólnego Słownika Zamówień CPV 85312320-8 , w zakresie: usługi doradztwa
    Przedmiotem zamówienia jest praca w zespole, którego zadaniem będzie wsparcie doradcze z zakresu konsultacji społecznych, w tym współudział w przygotowaniu i uczestniczenie na wszystkich etapach konsultacji społecznych co najmniej 3 dokumentów publicznych
    w ramach projektu „Wzmocnienie konsultacji społecznych w powiecie oleckim’’ współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 5.4 Rozwój potencjału trzeciego sektora, Poddziałanie 5.4.2 Rozwój dialogu obywatelskiego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowanym przez Stowarzyszenie Pomocy Społecznej i Ochrony Zdrowia im. św. Łukasza w partnerstwie z Powiatem Oleckim.

    Zespół pracować będzie przez 18 miesięcy, po 30 godz. miesięcznie, w tym 2 spotkania stacjonarne 2 razy w miesiącu po 5 godz.
    Zakres pracy zespołu:
    - współudział i wsparcie doradcze we wszystkich etapach konsultacji co najmniej 3 dokumentów publicznych,
    - uczestniczenie w spotkaniach grup roboczych przygotowujących konsultacje społeczne w poszczególnych jst,
    - uczestniczenie w spotkaniach ngo prowadzonych w celu wypracowania stanowiska co do konsultowanego dokumentu,
    - uczestniczenie we wszystkich formach konsultacji wszystkich dokumentów,
    - opracowanie i przeprowadzenie ankiety wśród 50 przedstawicieli 5 jst oraz 50 przedstawicieli ngo dotyczących barier występujących w prowadzeniu i uczestniczeniu w konsultacjach społecznych , analiza wyników, sporządzenie raportu,
    - opracowanie na podstawie wyniku badania programu oraz harmonogramu wsparcia doradczego dla jst oraz ngo, doboru metod,
    - opracowanie skryptu zawierającego opis mechanizmów konsultacji, standardy, algorytmy procedur stosowanych form konsultacji społecznych,
    - współpraca w opracowaniu informatorów, artykułów, ogłoszeń,
    - opracowanie merytoryczne treści publikowanych na stronie www starostwa,
    - opracowanie narzędzi (arkusze) oceny osiągnięcia poziomu wskaźników realizacji celów.

    Wymagany termin realizacji zamówienia: od 11 września 2013 r. do 28 lutego 2015 r. 2013 r.
    Opis warunków udziału w postępowaniu:
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci - osoby fizyczne, które spełniają następujące warunki:
    1. Oferent powinien posiadać:
    - minimum wykształcenie wyższe magisterskie,
    - studia podyplomowe z zakresu organizacji i zarządzania,
    - doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub jednostkach publicznych,
    - staż pracy na stanowisku kierowniczym,
    - własny komputer, pocztę e-mail.

    2. Z postępowania wyklucza się podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, z zastrzeżeniem dotyczącym nie otrzymania żadnej oferty. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
    - uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
    - posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
    - pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
    - pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

    Uwaga: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia Oferenta oraz dokumentów dołączonych do oferty.
    Nie spełnienie któregokolwiek warunku udziału w postępowaniu powoduje odrzucenie oferty – tj. wykluczenie z udziału w postępowaniu.
    Opis kryteriów oceny ofert:

    Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami
    L.p.
    Kryteria oceny
    Waga procentowa
    (1% jest równy 1 pkt)
    1
    Cena
    100%

    Dla Kryterium I:

    W ofercie cenowej należy podać oczekiwaną cenę brutto.
    Cena oferty winna być podana w walucie polskiej, liczbowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku rozbieżności pomiędzy wartością wyrażoną cyfrowo a podaną słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta wartość podana słownie.
    Podana w ofercie cena nie może ulec zmianie. Nie przewiduje się możliwości wzrostu ceny przedstawionej w ofercie. Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę.
    Wygrywa oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów.
    Oferenci zostaną umieszczeni na liście wg. liczby uzyskanych punktów od najwyższej do najniższej. Z pierwszym Oferentem zostanie podpisana umowa cywilnoprawna . W przypadku nie zawarcia umowy z wybranym Oferentem, jej rozwiązania lub konieczności zastępstwa umowa zostanie podpisana z kolejnym Oferentem z listy.
    Opis sposobu przygotowania oferty:
    - należy ją złożyć pisemnie na załączonym formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
    Ponadto należy dołączyć:
    - oświadczenie Oferenta stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego
    - życiorys opisujący przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego,
    - ceny podane w ofercie mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
    - ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką, bez skreśleń,
    - ma być podpisana przez Oferenta,
    - wszystkie kartki oferty powinny być trwale spięte, ponumerowane, zaparafowane lub podpisane przez osobę składającą ofertę,
    - ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i zaparafowane przez Oferenta,
    - Zamawiający nie odpowiada za koszty przygotowania i złożenia oferty przez Oferenta.

    Miejsce, sposób i termin złożenia oferty:
    1. Ofertę należy złożyć osobiście, pocztą tradycyjną lub kurierem na adres: Stowarzyszenie Pomocy Społecznej i Ochrony Zdrowia, 19-400 Olecko, Olecko Kolonia 4 (decyduje data wpływu do Zamawiającego) w terminie do dnia 10.09.2013 r. do godz. 10.00 w siedzibie Stowarzyszenia , 19-400 Olecko, Olecko Kolonia 4, pok. Nr 117 ( wysoki parter) w zamkniętej kopercie z adnotacją: „ Wsparcie doradcze w obszarze narzędzi i technik stosowanych w konsultacjach społecznych ‘’- NIE OTWIERAĆ PRZED 10.09.2013 r. do godz. 10.30”
    2. Oferty złożone po terminie, na innym druku, niekompletne lub nie spełniające stawianych wymagań nie będą rozpatrywane
    3. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
    4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

    Miejsce i termin oceny złożonych ofert:
    Ocena złożonych ofert nastąpi w dniu 10.09.2013 r. od godz. 10.30. w siedzibie Stowarzyszenia , 19-400 Olecko, Olecko Kolonia 4, pok. Nr 117.
    Inne istotne informacje.
    Zamawiający nie zapewnia zwrotu kosztów dojazdu oraz wyposażenia podczas wykonywania przedmiotowej usługi.
    Informacje dotyczące zawarcia umowy
    1. W terminie do 3 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty, wybrany Oferent podpisze umowę, której wzór Zamawiający dostarczy Oferentowi niezwłocznie po wyłonieniu oferty.
    2. Podpisanie umowy nastąpi w siedzibie Stowarzyszenia , 19-400 Olecko, Olecko Kolonia 4, pok. Nr 117.
    3. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w formie kserokopii dokumenty potwierdzające kwalifikacje. .

    Osobą uprawnioną do udzielania informacji w niniejszej sprawie jest:
    Truszczyńska Edyta tel/fax. 87 520 22 08
    W załączeniu:
    Załącznik nr 1 - druk Oferty cenowej,
    Załącznik nr 2 - druk Oświadczenia Oferenta
    Załącznik nr 3 - druk – wzór Życiorysu zawodowego Oferenta

    Sporządził: Truszczyńska Edyta


    Data wprowadzenia: 2013-08-27 1324
    Data upublicznienia: 2013-08-27
    Art. czytany: 2941 razy

    » Załącznik nr 1 Oferta cenowa.doc - rozmiar: 245760 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » Załącznik nr 2 Oświadczenie.doc - rozmiar: 247296 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » Załącznik nr 3 Życiorys Zawodowy.doc - rozmiar: 254976 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » Zapytanie ofertowe.doc - rozmiar: 269824 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Paweł Ostrowski
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet