(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Dostępność
Biuro Rzeczy Znalezionych
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Przetargi
  • Roboty budowlane
  • Odpowiedź na zapytania w sprawie SIWZ - Przebudowa drogi powiatowej nr 1826N na odcinku dr. kraj. nr 65 - Małe Olecko

    Powiatowy Zarząd Dróg w Olecku
    Wojska Polskiego 12, 19-400 Olecko
    e-mail: pzd@powiat.olecko.pl
    Tel. (087) 520 22 24 Fax. (087) 520 22 25


    Pismo: PZD.III.342/1.01/15 Olecko dnia: 2015-02-25


    O D P O W I E D Ź
    na zapytania w sprawie SIWZ



    Szanowni Państwo,

    Uprzejmie informujemy, iż w dniu 2015-02-20 do Zamawiającego wpłynęła prośba o wyjaśnienie zapisu specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w postępowaniu prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.) w trybie przetarg nieograniczony, na:

    Przebudowa drogi powiatowej nr1826N na odcinku dr. kraj. nr 65 - Małe Olecko,

    Treść wspomnianej prośby jest następująca :

    1. SIWZ rozdział 7 pkt 7.5 Inne wymagane dokumenty Lp. 3 'Harmonogram rzeczowo-finansowy'. Zwracamy się z prośbą o zmianę zapisu dotyczącego załączenia w/w dokumentu do oferty na zapis, iż wymagany harmonogram rzeczowo-finansowy powinien być dostarczony w dniu przekazania terenu budowy.

    2. SIWZ rozdział 15. Zamawiający w pkt 15.1 'Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: ...Okres Gwarancji i rękojmi' waga kryterium 6% natomiast w pkt 15.2 Nr. Kryterium 2 Zamawiający pisze, iż 'Okres gwarancji i rękojmi powyżej 60 miesięcy nie będzie punktowany, otrzyma maksymalną liczbę punktów - 10'
    Proszę o wyjaśnienie czy waga kryterium 'Okres gwarancji i rękojmi' będzie punktowa czy procentowa.

    3. Zwracamy się o potwierdzenie, iż na powyższym Kontrakcie mieszanki MMA muszą być zgodne z WT 2 2010, a kruszywa do MMA zgodne z WT-1 2010.

    4. Zwracamy się o potwierdzenie, że gwarancja na oznakowanie poziome cienkowarstwowe wynosi 12 miesięcy. W przypadku braku potwierdzenia zwracamy się o zamianę z oznakowania cienkowarstwowego na oznakowanie grubowarstwowe.

    5. Czy Zamawiający potwierdza, iż drzewa z wycinki stanowią własność wykonawcy. Jeżeli tak to na jaką odległość należy przyjąć odwóz.

    6. Zgodnie z SST D.01.02.02 humus należy zdjąć na pełną głębokość zalegania, w przedmiarze robót założono do wyceny gr 20 cm. Czy Zamawiający przewiduje zapłatę za nadwyżki odhumusowania wynikające z większej grubości odhumusowania.

    7. Jakie roboty należy przewidzieć w poz. 13 Przedmiaru robót na odcinek od km 0+042,00 do km 2+040,00

    8. W celu prawidłowego oszacowania wartości zamówienia zwracamy się o wskazanie na przekrojach normalnych kilometraży tj początek i koniec odcinka na których dany przekrój ma być zastosowany.

    9. W Projekcie Budowlanym brakuje strony 14. Jest to 1 strona tabeli nr 1 tabela robót ziemnych. Zwracamy się o dołączenie.

    10. Czy Zamawiający dopuszcza wykonanie stabilizacji gruntu cementem metodą na miejscu.

    11. Czy warstwę stabilizacji gruntu cementem należy wykonać z gruntu z dokopu czy z gruntu z wykopu.

    12. Wg SST D.04.07.01 należy użyć do wykonania podbudowy mieszanki AC 22P, natomiast wg projektu AC 16P. Zwracamy się o potwierdzenie, iż do podbudowy bitumicznej należy użyć mieszanki AC 22P.

    13. Jaką grubość podsypki należy przyjąć przy obrukowania skarp, dna rowu, oraz wlotu i wylotu przepustów.

    14. Zwracamy się o potwierdzenie, że Zamawiający dysponuje decyzjami niezbędnymi do realizacji inwestycji (decyzjami administracyjnymi, uzgodnienia, warunki techniczne z gestorami sieci), których czas ważności obejmuje okres realizacji inwestycji.


    Stanowisko (wyjaśnienia) Zamawiającego w przedmiotowej kwestii jest następujące:

    1. Zamawiający nie zmienia zapisu dotyczącego załączenia harmonogramu rzeczowo finansowego do oferty.

    2. Zamawiający poprawia omyłkę w SIWZ w pkt 15.2 Kryterium nr 2:
    Okres gwarancji i rękojmi powyżej 60 miesięcy nie będzie punktowany, otrzyma maksymalną liczbę punktów – 6%
    Waga kryterium: Okres gwarancji i rękojmi - będzie procentowa.

    3. Mieszanki MMA i kruszywa do MMA zgodne z SST.

    4. Zamawiający potwierdza, że gwarancja na oznakowanie poziome cienkowarstwowe wynosi 12 miesięcy.

    5. Drzewa z wycinki stanowią własność Zamawiającego. Zamawiający dokona odbioru drewna własnym staraniem i na własny koszt.

    6. Zamawiający nie przewiduje zapłaty za ewentualne nadwyżki zdjęcia warstwy humusu.

    7. Istniejący odcinek drogi podlegający rekultywacji przebiega w wykopie. Wykop należy uzupełnić gruntem uzyskanym z wykopów oraz rozłożyć warstwę ziemi urodzajnej(humusu) o gr. 20 cm na powierzchni określonej w przedmiarze robót.

    8. Zgodnie z dokumentacją projektową.

    9. Strona w załączeniu.

    10. Zamawiający nie ogranicza metody wykonania warstwy ulepszonego podłoża z kruszyw stabilizowanego cementem pod warunkiem zachowania wymagań określonych w SST.

    11. Warstwę ulepszonego podłoża z kruszywa stabilizowanego cementem należy wykonać z kruszyw spełniających wymagania SST.

    12. Do podbudowy bitumicznej należy użyć mieszanki AC22P.

    13. Należy stosować podsypkę cementowo – piaskową 1:4 o gr. 10 cm.

    14. Zamawiający potwierdza, że dysponuje decyzjami niezbędnymi do realizacji inwestycji, których czas ważności obejmuje okres realizacji inwestycji.

    Informujemy, że zgodnie z wymogiem art. 38 ust. 2 ustawy, stanowisko Zamawiającego zostało rozesłane do wszystkich wykonawców, którym przekazano SIWZ.


    Zamawiający




    Data wprowadzenia: 2015-02-25 1113
    Data upublicznienia: 2015-02-25
    Art. czytany: 2574 razy

    » Tabela robót ziemnych - rozmiar: 15446 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Karina Bielawska
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet