ZAPYTANIE OFERTOWE na DOSTAWĘ MIĘSA WIEPRZOWEGO I WOŁOWEGO 2015-12-18 1215 Art. czytany: 2573 razy Olecko, dnia 18 grudnia 2015 r. Zamawiający: Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych ul. Gołdapska 29 19-400 Olecko NIP 847-10-22-703 tel. 87 520-22-51 Dyrektor Zespołu Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku zaprasza do składania ofert, w ramach rozpoznania cenowego rynku, na: do stołówki Internatu Zespołu Szkół Licealnych i Zawodowych przy ul. Gołdapskiej 27, 19-400 Olecko wg przewidywanego asortymentu i ilości wyszczególnionych w Formularzu ofertowym. Do zapytania ofertowego tzw. rozpoznania cenowego rynku nie stosuje się ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 poz. 907, 984, 1047 i 1473 oraz z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146 i 1232 oraz z 2015 r. poz. 349, 478 i 605). Zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego. 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w załączniku do Formularza ofertowego. 2. Zmiana zaoferowanych cen spowoduje wykonanie ponownego rozpoznania cenowego rynku. 3. Termin realizacji zamówienia od dnia 04.01.2016 r. do dnia 31.12.2016 r. 4. Miejsce dostarczenia towaru:stołówka Internatu Zespołu Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku, ul. Gołdapska 27. Informacje szczegółowe: 1. W czasie realizacji zamówienia nie ma możliwości zmiany cen przedmiotu zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik 1 do Formularza oferty. 3. Dostawy mięsa wieprzowego i wołowego będą realizowane 2 razy w tygodniu /wtorek, piątek/ do godz.8.00. 4. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji dostaw z rozładunkiem, które odbywać się będą w ilościach wskazanych przez Zamawiającego faxem lub telefonicznie. 5. Zamawiający wymaga dostarczenia towarów pierwszej jakości oraz o aktualnych terminach przydatności do spożycia. Opakowania dostarczanych przez Wykonawcę produktów żywnościowych muszą być oznakowane widoczną datą terminu przydatności do spożycia. 6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, czy pochodzenia – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach i jakości nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania produktów żywnościowych do Stołówki Internatu Zespołu Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku przy ul. Gołdapskiej 27 własnym transportem na własny koszt, ryzyko, przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych wymaganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.) oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia. Koszt zamówienia musi być wliczony w oferowane ceny jednostkowe produktów. Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie z tytułu dostarczenia produktów 8. Wykonawca dostarczy towar na własny koszt i ryzyko do stołówki Internatu ZSLiZ w Olecku, ul. Gołdapska 27. 9. Każdy samochód, którym będzie dostarczona żywność musi posiadać decyzje Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spożywcze, mięso, mrożonki i ryby). 10. Wykonawca zapewni terminowość dostaw. 11. Wykonawca zapewni okres przydatności do spożycia artykułów żywnościowych zgodnie z wymaganiami szczegółowymi. 12. Wykonawca gwarantuje, że przedmiot zamówienia jest wolny od wad. 13. Wykonawca zobowiązuje się: - uzupełnić braki ilościowe, jeżeli takie zostaną stwierdzone przez Zamawiającego w otrzymanym towarze, w ciągu 24 godzin, - wymienić wadliwy towar na wolny od wad w ciągu 24 godzin od chwili zamówienia przez Zamawiającego na swój koszt. 14. Zamawiający może odmówić przyjęcia dostawy, jeżeli: - jakikolwiek element przedmiotu zamówienia nie będzie oryginalnie zapakowany i oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, - opakowanie będzie naruszone, - dostarczony asortyment nie będzie zgodny z przedmiotem zamówienia. 15. Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot zamówienia, co do jakości zgodnie z Polskimi Normami lub parametrami odnoszącymi się do Polskich Norm i terminów przydatności do spożycia. 16. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. ,,O bezpieczeństwie żywności i żywienia”(Dz. U. 2010, Nr 136, poz. 914 ze zm.). 17. Każdy produkt realizowany będzie zgonie z systemem HACCP. 18. Każdy dostarczany produkt winien być I klasy, zgodny z Polską Normą. 19. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą. 20. Zapłata należności następować będzie przelewem na konto bankowe Wykonawcy na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury po każdorazowej dostawie asortymentów żywnościowych w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury. Sposób przygotowania oferty: 1. Wykonawca powinien sporządzić ofertę na wymaganym Formularzu ofertowym, podając cenę jednostkową netto, podatek VAT, cenę brutto oraz określić wysokość stałego rabatu od ceny jednostkowej danego artykułu żywnościowego. Oferta winna zawierać nazwę i adres Wykonawcy oraz podpis osoby uprawnionej lub upoważnionej do występowania w imieniu Wykonawcy, przy czym podpis musi być czytelny lub opisany pieczątką imienną. 2. Jako wymagany załącznik do oferty, Wykonawca winien załączyć: 1) Formularz ofertowy, 2) załącznik nr 1 do Formularza ofertowego, 3) kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem niezbędnych uprawnień do wykonania przedmiotowego zadania tj. wpisu do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego. Miejsce oraz termin składania ofert: 1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w terminie do dnia 28.12.2015 r. do godz. 9.00 w sekretariacie szkoły. 2. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty: - w formie pisemnej na adres: Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych, ul. Gołdapska 29, 19-400 Olecko, - za pośrednictwem poczty elektronicznej: [email protected]. 3. Odczytanie ofert nastąpi w dniu 28.12.2015 r. o godz. 9.15 w sali konferencyjnej Internatu ZSLiZ, ul. Gołdapska 27, 19-400 Olecko. Ocena ofert: 1. Kryterium oceny: cena z upustem 2. Dostawca określi stały rabat od ceny jednostkowej danego artykułu żywnościowego. 3. Do realizacji zamówienia zostanie wybrany Wykonawca, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i który zaoferuje w ofercie najniższą cenę brutto wraz ze stałym upustem. Osobą upoważnioną do udzielania informacji jest: Dodatkowych informacji udziela intendent – magazynier mgr Barbara Michałowska – tel.87 520 22 51 w.38. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty: 1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wszystkie podmioty, które przesłały oferty w ustalonym terminie. 2. Po wyłonieniu najkorzystniejszej oferty Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą na okres przewidziany w zapytaniu ofertowym. 3. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza unieważnienie rozpoznania cenowego rynku lub odstąpienia od zapytania ofertowego bez podania przyczyny. Załączniki: 1. Formularz ofertowy 2. Załącznik do Formularza ofertowego 3. Wzór umowy Marzanna Pojawia – Grajewska Dyrektor Dyrektor Zespołu Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku |