NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
  2016-01-22 1204 Art. czytany: 5149 razy
  NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
 
 DYREKTOR POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W OLECKU OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE  
Księgowy w  Dziale  Finansowo- Księgowym w Powiatowym Urzędzie Pracy 
w Olecku w wymiarze pełnego etatu. 
Powiatowy Urząd Pracy w Olecku,  
ul. Armii Krajowej 30, 19-400 Olecko, tel.87 520 30 78 
- NIEZBĘDNE WYMAGANIA DO PODJĘCIA PRACY NA W/W STANOWISKU:
- obywatelstwo polskie lub znajomość języka polskiego wystarczająca do wykonywania zadań na stanowisku;
 - wykształcenie – średnie zawodowe - ekonomia lub finanse i rachunkowość.
 - dobra znajomość przepisów prawa regulujących problematykę związaną ze stanowiskiem (ustawa  o finansach publicznych, ustawa o rachunkowości), przepisów regulujących funkcjonowanie samorządów, rozporządzenie w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych, ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, 
 - praktyczna umiejętność obsługi komputera w  obszarze środowiska Windows (pakiet MS Office, Excel, inne);
 - znajomość programów FAKT, PŁATNIK, dobra obsługa innych programów komputerowych  związanych z księgowością; 
 - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
 - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
 - niekaralność za umyślne przestępstwo skarbowe;
 - nieposzlakowana opinia;
 - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określone stanowisko.
  
 - DODATKOWE WYMAGANIA POZWALAJĄCE NA OPTYMALNE WYKONYWANIE ZADAŃ NA W/W STANOWISKU: 
- doświadczenie zawodowe, min. dwa lata na stanowiskach związanych z rachunkowością, 
 - odpowiedzialność, samodzielność,
 - komunikatywność,
 - umiejętność dobrej organizacji pracy,
 - umiejętność pracy w zespole.
 - wysoka kultura osobista
 - obsługa techniczna urządzeń biurowych
 - gotowość do uczenia się i aktualizacji wiedzy.
  
 - ZAKRES  ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
- ewidencjonowanie operacji finansowych z Funduszu Pracy i operacji finansowych dotyczących Europejskiego Funduszu Społecznego i innych funduszy strukturalnych jednostki,
 - dokonywanie płatności w systemie bankowości elektronicznej Home Banking,
 - dokonywanie wydruków dziennika księgowego i zestawień  obrotów i sald z systemu  STD SYRIUSZ dotyczącego dochodów i wydatków z udziałem środków EFS,
 - przygotowywanie, sprawdzanie i dekretowanie dowodów księgowych, 
 - sporządzanie wniosków o płatność z wydatków EFS i innych funduszy strukturalnych, zgodnie z realizowanymi przez PUP projektami, 
 - tworzenie nowych kont w systemie SYRIUSZ,
 - kontrola poprawności deklaracji podatkowych i ZUS,
 - sporządzanie tytułów wykonawczych do Urzędu Skarbowego,
 - sporządzanie przelewów, 
 - prowadzenie korespondencji w zakresie prowadzonych spraw,
 - sporządzanie okresowych sprawozdań dotyczących realizacji wykonanych zadań,
 - współpraca z innymi komórkami Urzędu w zakresie zadań związanych z zajmowanym stanowiskiem.
  
 - INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU:
- praca przy komputerze,
 - praca w biurze w budynku nie posiadającym windy,
 - praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
  
 - WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH – grudzień 2015r. – 9,2%
 - WYMAGANE DOKUMENTY:
- list motywacyjny,
 - życiorys (CV),
 - kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2009r. – zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika ( Dz. U. Nr 115, poz. 971),
 - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, 
 - kopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności (zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.),
 - oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz że korzysta z pełni praw publicznych, „Oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych”,
 - oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sadu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany jest dostarczyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
  'Świadomy/a odpowiedzialności karnej z art.233 Kodeksu Karnego oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie toczy się przeciwko mnie postępowanie karne',
 - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
 
„Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Powiatowy Urząd Pracy w Olecku do celów rekrutacji na stanowisko księgowy w dziale Finansowo – Księgowym”.
  
 - MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
 
Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 3 lutego 2016r.  do godz. 15.00  w sekretariacie (pokój nr 14) Powiatowego Urzędu  Pracy w Olecku, ul. Armii Krajowej 30, 
19-400 Olecko, w zamkniętych kopertach z dopiskiem – Nabór na stanowisko - Księgowy w Dziale Finansowo –Księgowym, osobiście lub pocztą (liczy się data wpływu do PUP w Olecku). 
  
Oferty niekompletne,  niepodpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
 - DODATKOWE INFORMACJE:
- Osoby, które spełnią wymagania formalne zostaną zaproszone na pisemny test kompetencyjny, który odbędzie się dnia 5 lutego 2016r. o godz. 10:00  w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku (pok. Nr 13). Obok spełniania wymagań formalnych, test będzie miał decydujący wpływ na wybór kandydata.
 - W przypadku uzyskania przez kilku kandydatów jednakowej ilości punktów z testu, ostateczna decyzja w sprawie zatrudnienia, podjęta zostanie po przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej i ocenie spełniania dodatkowych wymagań pozwalających na optymalne wykonywanie zadań na w/w. stanowisku.
 - W związku z powyższym, prosimy o podanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem (numer telefonu).
 - Informacja o wynikach naboru zostanie ogłoszona  w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku pod adresem www.spolecko.bip.doc.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku.
 - Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w wymiarze 1 etatu z tym, że pierwsza umowa może być zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.
 - Zatrudnienie będzie oparte na pełnieniu obowiązków przez 5 dni w tygodniu w godzinach: od 7:30 do 15:30 (od poniedziałku do czwartku), od 7:00 do 15:00 w piątek.
 
   
Oferty odrzucone mogą być odbierane w terminie 1 miesiąca od ostatecznego terminu na złożenie dokumentów w sekretariacie Urzędu.
  
Z prowadzonego postępowania konkursowego zostanie sporządzony protokół.
  
Zastępca Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku
  
mgr Renata Jasińska
  
Olecko, dn. 22.01.2016r.
 |