ZAPYTANIE OFERTOWE - usuwaniem pojazdów z dróg powiatu oleckiego 2016-03-24 1144 Art. czytany: 3643 razy Olecko, 23.03.2016r. KT. 7135. 38 .2015 ZAPYTANIE OFERTOWE Starosta Olecki 19-400 Olecko ul. Kolejowa 32 zaprasza do składania ofert na wykonywanie usługi związanej z usuwaniem pojazdów z dróg powiatu oleckiego na koszt właściciela oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych dróg powiatu oleckiego na podstawie art.130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. – Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U z 2012r., poz. 1137 z późn. zm.) na okres trzech lat od dnia zawarcia umowy . Zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (D. U. z 2015r., poz.2164). Szacunkowa ilość pojazdów przeznaczonych do usunięcia z dróg powiatu oleckiego i przechowywania ich na parkingu strzeżonym zawarta jest w załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, stanowiącego „ Formularz Cenowy”. Zaznacza się, że w ciągu trwania umowy mogą wystąpić zmiany w liczbie usuniętych pojazdów. Ich ilość w pełni uzależniona jest od liczby wydanych dyspozycji do usunięcia pojazdów przez organy kontroli ruchu drogowego oraz kierujących akcją ratowniczą. I OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. W/w usługa świadczona będzie całodobowo przez 7 dni w tygodniu i polegać będzie na usuwaniu pojazdów z dróg powiatu oleckiego i przechowywaniu pojazdów usuniętych z drogi na parkingu strzeżonym na podstawie art. 130a ust. 1 i 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład usługi obejmuje: a) przyjęcie zlecenia przyjazdu pojazdu usuwanego z drogi, b) dojazd do wskazanego przez upoważnioną osobę wydającą dyspozycję usunięcia pojazdu miejsca przebywania pojazdu w czasie 60 min., c) przygotowanie pojazdu lub pojazdów i jego elementów do załadunku (wszelkie prace towarzyszące przygotowaniu pojazdu do transportu), d) załadunek pojazdu sprzętem , który dysponuje Wykonawca do wykonywania usunięcia pojazdu określonego rodzaju, e) dojazd z pojazdem transportowanym na parking, f) rozładunek i przechowywanie pojazdu na parkingu, g) przechowywanie w zabezpieczonym pomieszczeniu wyposażenia pojazdu, części pojazdu, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłyby ulec zniszczeniu lub zaginięciu w miejscu przechowywania pojazdów, h) wydania pojazdu osobie upoważnionej do jego odbioru tj. osobie wskazanej w zezwoleniu wystawionym przez podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu lub właścicielowi (posiadaczowi) pojazdu wskazanemu w dowodzie rejestracyjnym (pozwoleniu czasowym) lub w pokwitowaniu za zatrzymany dowód rejestracyjny (pozwolenie czasowe). Zastrzega się jednak, że do wydania pojazdu osobie upoważnionej do jego odbioru może dojść jedynie wówczas, gdy przedstawiono: - wykonawcy zezwolenie na odbiór pojazdu przez podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu – o ile było wymagane, - uiszczono opłatę za usunięcie i przechowywanie pojazdu na parkingu. II DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCY 1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę „Formularz ofertowy” załączony do niniejszego zapytania ofertowego. 2. Wypełniony „ FORMULARZ CENOWY”, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego 3. Wykaz sprzętu do wykonywania usługi usuwania pojazdów należy zamieścić w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem sprzętu specjalistycznego ,który będzie służył do wykonania usługi usuwania różnego rodzaju pojazdów z dróg (w przypadku, gdy oferent nie jest właścicielem należy przedłożyć dokument potwierdzający prawo do dysponowania nim). 4. Opis parkingu strzeżonego na załączniku nr 3 będącym załącznikiem do niniejszego zapytania ofertowego 5. Dokument potwierdzający prawo dysponowania parkingiem strzeżonym, 6. Aktualny wypis z CEIDG potwierdzający wpis podmiotu gospodarczego prowadzącego działalność w zakresie umożliwiającym wykonywanie zamówienia. 7. Kserokopie dowodów rejestracyjnych zgłoszonych pojazdów wraz ważnymi badaniami technicznymi. 8. Zaakceptowany projekt umowy, stanowiący załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego. III ZOBOWIĄZANIA WYKONAWCY Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Naliczania opłat z tytułu usunięcia i przechowywania pojazdu na parkingu strzeżonym dla właściciela lub osoby wskazanej w zezwoleniu na odbiór pojazdu z parkingu strzeżonego, zgodnie z obowiązującymi stawkami ustalonymi przez Radę Powiatu Oleckiego. W roku 2016 obowiązuje Uchwała nr XI/58/2015 Rady Powiatu w Olecku z dnia 29 października 2015r. w sprawie wysokości opłat za usuwanie pojazdu z drogi i jego przechowywanie na parkingu strzeżonym oraz wysokości kosztów w przypadku odstąpienia od wykonywania dyspozycji usunięcia pojazdu (D.U. Województwa Warmińsko –Mazurskiego z 2015r.,poz. 4077). 2. Prowadzenia dokumentacji związanej z usuwaniem i przechowywaniem pojazdów, w szczególności do ewidencji usuniętych i przechowywanych pojazdów oraz udostępniania w każdym czasie na potrzeby Zamawiającego danych dotyczących ilości, rodzaju i czasu przechowywania. 3. Wykonania każdej dyspozycji usunięcia z drogi i umieszczenia go na parkingu strzeżonym. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia związane z holowaniem i przechowywaniem pojazdu, jak również za utratę przedmiotów znajdujących się w pojeździe oraz stanowiących jego wyposażenie. IV PRZYGOTOWANIE OFERTY Ofertę należy przygotować na załączonym formularzu ofertowym i przekazać na adres: Starostwo Powiatowe w Olecku; 19-400 Olecko, ul. Kolejowa 32. Oferty należy przekazać w zamkniętych kopertach oznaczonych : „Oferta na usuwanie i przechowywanie pojazdów na parkingu strzeżonym usuniętych na podstawie art. 130 a ust.1 i 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym – z dróg powiatu oleckiego”. V TERMIN SKŁADANIA OFERT: Oferty należy składać do 4 kwietnia 2016r. do godziny 12:00 w siedzibie Zamawiającego :Starostwie Powiatowym w Olecku ;19-400 Olecko ul. Kolejowa 32, II Piętro , pokój nr 22-„Kancelaria” KRYTERIA OCENY OFERT 1. Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen i nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania). Zaoferowane ceny jednostkowe brutto nie mogą być wyższe niż ceny jednostkowe określone w obowiązującej na rok 2016 uchwale Rady Powiatu w Olecku w sprawie ustalenia wysokości opłat za usuwanie z drogi pojazdu i przechowywanie na parkingu strzeżonym oraz wysokości kosztów powstałych w razie odstąpienia od usunięcia pojazdu. Stawki zawarte w ofercie powinny zawierać wszystkie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą wynikającą z oceny ofert przeprowadzonej w oparciu o podane kryteria. 3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosować wyłącznie kryterium ceny oferty – cena oferty brutto- 100% Cena oferenta = opłata za usunięcie 1 pojazdu +100 x opłata za przechowywanie pojazdu na parkingu strzeżonym przez jedną dobę CENA = CENA OFERTOWA MINIMALNA/CENA OFERENTA X 100 4. Wszystkie obliczenia ilości punktów ofert dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. 5. Oferty ocenione będą punktowo. Maksymalna liczba punktów , jaką może uzyskać oferta wynosi 100pkt. UWAGA: Wszelkie zmiany dotyczące ogłoszenia zostaną niezwłocznie opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego przed terminem otwarcia ofert. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania wraz z uzasadnieniem zostaną opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego. |