Zapytanie ofertowe na wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych na potrzeby związane z funkcjonowaniem Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Olecku

2020-01-08 1054
Art. czytany: 2667 razy

Nr KT. 032.1.2020 Olecko, 07.01 2020r.


ZAPYTANIE OFERTOWE

dotyczące zamówienia nie przekraczającego równowartości 30 000 euro z dnia 07.01.2020. Starosta Olecki 19-400 Olecko ul. Kolejowa 32 zaprasza do składania ofert na wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych na potrzeby związane z funkcjonowaniem Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Olecku.

Tablice rejestracyjne winny spełniać wymogi określone w przepisach rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych ( Dz.U. z 2017 r. poz. 2355) oraz być wykonywane zgodnie z posiadanym ważnym certyfikatem zgodności, o którym mowa w art. 75 a ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym ( Dz.U. z 2019 r. poz. 1990
z późn zm.).

Przewidywana ilość tablic do zamówienia w dwudziestocztero miesięcznym okresie trwania umowy przedstawia się następująco: :
- tablice samochodowe ( jednorzędowe i dwurzędowe ) – 9 710 szt.
- tablice motocyklowe - 500 szt.
- tablice motorowerowe - 160 szt.

Zastrzega się, że ilości zamawianych tablic rejestracyjnych oraz czas trwania umowy mogą ulec zmianie z zachowaniem warunku, że ustalona wartość zamówienia określona w umowie nie zostanie przekroczona. Zamówienia na poszczególne tablice ( wtórniki ) oraz zamówienia na okresowe dostawy partii tablic składane będą przez zamawiającego pisemnie, za pośrednictwem faksu lub elektronicznie. Termin realizacji zamówienia – do siedmiu dni od dnia zamówienia ( przy zamówieniach okresowych ), do czterech dni – pozostałe. Zamawiający wykona tablice zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych ( Dz.U. z 2017 r. poz. 2355) oraz z uwzględnieniem przepisów z zakresu warunków produkcji i dystrybucji określonych rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2018r., poz. 1751). W przypadku zmian przepisów powodujących konieczność zmian w obowiązującym wzorze tablic, wykonawca zobowiązany jest dostosować przedmiot dostawy do obowiązujących w tym zakresie norm. Wykonawca zobowiązany jest przedsięwziąć środki zapobiegające wyprodukowaniu partii tablic rejestracyjnych
ze znakami, które zostały już wcześniej wyprodukowane i dostarczone do odbiorcy. Tablice będą dostarczane do Starostwa Powiatowego 19-400 Olecko, ul. Kolejowa 32 sukcesywnie od dnia podpisania umowy do wyczerpania ilości określonej wcześniej, nie później jednak,
niż przez dwadzieścia cztery miesiące od dnia podpisania umowy. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej pod uwagę będzie brane kryterium najniższej ceny.

Ofertę należy sporządzić na załączonym formularzu i przekazać na adres : Starostwo Powiatowe w Olecku, 19-400 Olecko ul. Kolejowa 32 do dnia 24.01.2020r.

Na kopercie należy zamieścić zapis: oferta na wykonie i dostawę tablic rejestracyjnych. Osobą upoważnioną do kontaktu ze strony zamawiającego jest Waldemar Mnich
tel. 87 739 18 84, e-mail : [email protected]

W załączeniu projekt umowy.