OGŁOSZENIE V o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze

2005-12-13 1223
Art. czytany: 4704 razy

w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku

Olecko, dn. 13.12.2005r.

Powiatowy Urząd Pracy w Olecku,
ul. Plac Wolności 2
19-400 Olecko,
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:

• Referent w Dziale Informacji, Ewidencji i Świadczeń.

WYMAGANIA związane ze stanowiskiem:
1. obywatelstwo polskie;
2. wykształcenie – min. średnie (matura);
3. praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet MS Office, Excel) ;
4. znajomość przepisów prawa regulujących funkcjonowanie samorządów, KPA, ustawy
o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, przepisów prawa ubezpieczeń społecznych;
5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
6. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
7. nieposzlakowana opinia;
8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określone stanowisko;

WYMAGANIA dodatkowe:
- rozpoczęte studia wyższe (preferowane- administracja lub prawo),
- kreatywność,
- umiejętność dobrej organizacji pracy,
- wysoka kultura osobista, komunikatywność,
- obsługa techniczna urządzeń biurowych.

ZAKRES ZADAŃ wykonywanych na stanowisku.
1. Przyjmowanie oświadczeń od osób bezrobotnych w zakresie potwierdzania gotowości
do podjęcia zatrudnienia i osiąganych dochodów wg ustalonego harmonogramu.
2. Wydawanie zaświadczeń, m.in. do dodatku mieszkaniowego, opieki społecznej, zdrowotnej itp., osobom bezrobotnym.
3. Wysyłanie osobom bezrobotnym dokumentów : informacji PIT-11, decyzji, zaświadczeń itp.
4. Korespondowanie z klientami PUP, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i innymi jednostkami, w zakresie prowadzonych spraw.
5. Udzielanie informacji na temat prowadzonych spraw.
6. Przygotowywanie akt osób wykreślonych z rejestrów osób bezrobotnych i poszukujących pracy do przekazania do składnicy akt.


WYMAGANE DOKUMENTY:
1. curriculum vitae,
2. list motywacyjny,
3. kserokopia dowodu osobistego,
4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5. kopie dokumentów, potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,
6. kopie dokumentów, potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
7. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
8. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
9. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.


Dokumenty należy składać w terminie do dnia 27 grudnia 2005r. do godz. 1500
w sekretariacie (pokój nr 12) POWIATOWEGO URZĘDU PRACY
W OLECKU, ul. Plac wolności 2, 19-400 Olecko.

Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.


INNE INFORMACJE.

Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełnienia wymagań niezbędnych dla kandydata na wskazane przez niego stanowisko urzędnicze.
Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostanie ogłoszona
w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku pod adresem www. spolecko.bip.doc.pl.

Osoby spełniające ww. wymienione kryteria zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się dnia 29 grudnia 2005r. o godz.1100 w Powiatowym Urzędzie Pracy
w Olecku (pok. Nr 13).

W związku z powyższym, prosimy o podanie bezpośredniego kontaktu
z kandydatem (numer telefonu).

Oferty odrzucone mogą być odbierane w terminie 1 miesiąca od ostatecznego terminu na złożenie dokumentów w pok. nr 1.

Z prowadzonego postępowania konkursowego zostanie sporządzony protokół.

Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku oraz na tablicy ogłoszeń
w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku.