Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze

2008-05-20 1047
Art. czytany: 3949 razy

w PUP Olecko

Powiatowy Urząd Pracy w Olecku,
ul. Armii Krajowej 30
19-400 Olecko,
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:

Lider Klubu Pracy w Dziale Pośrednictwa Pracy, Poradnictwa i Instrumentów Rynku Pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku

WYMAGANIA związane ze stanowiskiem:
  1. obywatelstwo polskie lub znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku;
  2. wykształcenie wyższe na kierunkach - doradztwo zawodowe, psychologia, socjologia lub politologia;
  3. doświadczenie w wykonywaniu zadań w zakresie aktywnego poszukiwania pracy przez okres co najmniej 12 miesięcy w publicznych służbach zatrudnienia oraz Ochotniczych Hufcach Pracy;
  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
  5. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
  6. nieposzlakowana opinia;
  7. stan zdrowia pozwalający na wykonywanie zadań na zajmowanym stanowisku.
DODATKOWE wymagania:
  1. znajomość lokalnego rynku pracy;
  2. znajomość zasad postępowania podczas kontaktu z klientem;
  3. znajomość przepisów ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2004r., Nr 99, poz. 1001 z późn. zm.) oraz rozporządzeń Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02.03.2007 r. w sprawie standardów usług rynku pracy i szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku Pracy;
  4. praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet MS Office, Excel, inne);
  5. predyspozycje osobowościowe: kreatywność, odporność psychiczna, odpowiedzialność, samodzielność w działaniu, wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
ZAKRES wykonywanych zadań na stanowisku :
  1. organizowanie i przeprowadzanie szkolenia dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy z zakresu umiejętności aktywnego poszukiwania pracy, a w szczególności :
    1. dostosowanie programu szkolenia do potrzeb jego uczestników,
    2. przygotowanie pomocy dydaktycznych i sprzętu potrzebnego w czasie szkolenia oraz materiałów szkoleniowych dla uczestników szkolenia,
    3. przeprowadzenie szkolenia,
    4. opracowanie pisemnej analizy przebiegu i wyników szkolenia,
    5. wydanie uczestnikom szkolenia stosownych zaświadczeń,
    6. zgromadzenie dokumentacji dotyczącej szkolenia;
  2. realizacja zajęć aktywizacyjnych obejmująca w szczególności :
    1. wybór zakresu tematycznego zajęć aktywizacyjnych potrzebnych bezrobotnym lub poszukującym pracy,
    2. opracowanie lub wybór programu zajęć aktywizacyjnych,
    3. przygotowanie listy uczestników ww. zajęć,
    4. przeprowadzenie zajęć aktywizacyjnych,
    5. opracowanie pisemnej analizy przebiegu i wyników zajęć aktywizacyjnych,
    6. wydanie uczestnikom zaświadczeń o ukończeniu zajęć aktywizacyjnych,
    7. zgromadzenie dokumentacji dotyczącej zajęć aktywizacyjnych;
  3. gromadzenie, opracowywanie i aktualizowanie informacji przydatnych bezrobotnym, poszukującym pracy i innym osobom zainteresowanym przy aktywnym poszukiwaniu pracy,
  4. udostępnienie w siedzibie PUP oraz w innych wybranych miejscach publicznych informacji o zakresie i sposobie dostępu do informacji i danych przydatnych dla osób zainteresowanych aktywnym poszukiwaniem pracy i samozatrudnieniem,
  5. udostępnianie i pomoc w korzystaniu z informacji i elektronicznych baz danych, w szczególności :
    1. w pomieszczeniu klubu pracy,
    2. w siedzibie PUP w miejscach ogólnie dostępnych dla bezrobotnych, poszukujących pracy i innych osób zainteresowanych.
WYMAGANE dokumenty:
  • życiorys /CV/,
  • list motywacyjny,
  • kserokopia dowodu osobistego,
  • kwestionariusz osobowy (dostępny na stronie urzędu),
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe,
  • kopie dokumentów potwierdzające posiadanie innych umiejętności (zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.),
  • kopie dokumentów poświadczające doświadczenie zawodowe;
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie - „Oświadczam, że korzystam / nie korzystam* z pełni praw publicznych i jestem/nie jestem* karany za przestępstwo popełnione umyślnie (*niepotrzebne skreślić)”,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji – „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych”.
Dokumenty należy składać w terminie do: 3 czerwca 2008 r. do godz. 15:00 w sekretariacie (pokój nr 14) POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W OLECKU, ul. Armii Krajowej 30, 19-400 Olecko, w zamkniętych kopertach z dopiskiem –„ Dotyczy naboru na stanowisko – Lider Klubu Pracy w Dziale Pośrednictwa Pracy, Poradnictwa i Instrumentów Rynku Pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku”.

Oferty niekompletne, nie podpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.

INNE informacje
Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełnienia wymagań niezbędnych dla kandydata na wskazane przez niego stanowisko urzędnicze.
Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu, zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku pod adresem www.spolecko.bip.doc.pl. oraz na tablicy ogłoszeń urzędu.
Osoby spełniające ww. wymienione kryteria zostaną zaproszone telefonicznie na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się dnia 5 czerwca 2008 r. o godz. 10.00 w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku (pok. Nr 13).
W związku z powyższym, prosimy o podanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem (numer telefonu). Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
Z prowadzonego postępowania konkursowego zostanie sporządzony protokół.
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku.

Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku
mgr Celina Górska