Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
2008-07-15 1319 Art. czytany: 4487 razy
w PUP Olecko
Powiatowy Urząd Pracy w Olecku
ul. Armii Krajowej 30
19-400 Olecko,
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:
Pośrednik pracy - stażysta w Dziale Pośrednictwa Pracy, Poradnictwa i Instrumentów Rynku Pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku.
WYMAGANIA związane ze stanowiskiem:
- obywatelstwo polskie lub znajomość języka polskiego w stopniu
umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku;
- wykształcenie: wyższe magisterskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw
publicznych;
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
- nieposzlakowana opinia;
- stan zdrowia pozwalający na wykonywanie zadań na zajmowanym
stanowisku.
DODATKOWE wymagania:
- doświadczenie zawodowe;
- znajomość lokalnego rynku pracy;
- znajomość zasad postępowania podczas kontaktu z klientem – pracodawcą;
- znajomość przepisów ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji
zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2004r., Nr 99, poz. 1001
z późn. zm.) oraz rozporządzeń Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia
02.03.2007 r. w sprawie standardów usług rynku pracy i szczegółowych
warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku
Pracy;
- znajomość przepisów KPA oraz wybranych unormowań z zakresu prawa
pracy,
- znajomość przepisów prawa regulujących funkcjonowanie samorządów,
- praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows
(pakiet MS Office, Excel, inne);
- predyspozycje osobowościowe: kreatywność, odporność psychiczna,
odpowiedzialność, samodzielność w działaniu, wysoka kultura osobista,
komunikatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy, umiejętność pracy
w zespole, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
ZAKRES wykonywanych zadań na stanowisku :
- organizowanie miejsc pracy w ramach prac interwencyjnych, robót publicznych, prac społecznie – użytecznych, finansowanych ze środków Funduszu Pracy oraz środków Europejskiego Funduszu Społecznego:
- selektywny wybór pracodawców, u których organizowane będą miejsca pracy w ramach form aktywnych (na podst. ustawy o promocji zatrudnienia i instytucji rynku pracy oraz na podst. zasad lokalnej polityki rynku pracy),
- przyjmowanie, analiza i realizacja wniosków,
- badanie wiarygodności pracodawców,
- negocjowanie warunków organizacji miejsc pracy,
- przygotowywanie umów w sprawie organizowania miejsc pracy w ramach form aktywnych (formularz wewnętrzny umowy),
- nadzór nad kontrolą utworzonych miejsc pracy u pracodawców (formularz wewnętrzny protokołu),
- przyjmowanie i ocena ofert pracy.
- Przygotowanie dokumentacji do finansowego rozliczenia organizowanych prac interwencyjnych, robót publicznych oraz prac społecznie – użytecznych, w tym dokumentacji dot. EFS i innych funduszy strukturalnych, zgodnie
z realizowanymi przez PUP projektami:
- ocena efektywności utworzonych miejsc pracy ,
- rozliczanie kosztów dojazdu do pracy osobom zatrudnionym
w ramach form aktywnych.
- Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z pracodawcami, zatrudniającymi osoby bezrobotne w ramach form aktywnych.
WYMAGANE dokumenty:
- życiorys /CV/,
- list motywacyjny,
- kserokopia dowodu osobistego,
- kwestionariusz osobowy (dostępny na stronie urzędu),
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje
zawodowe,
- kopie dokumentów potwierdzające posiadanie innych umiejętności
(zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.),
- kopie dokumentów poświadczające doświadczenie zawodowe;
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz
oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie -
„Oświadczam, że korzystam / nie korzystam* z pełni praw publicznych
i jestem/nie jestem* karany za przestępstwo popełnione umyślnie
(*niepotrzebne skreślić)”,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych
osobowych do celów rekrutacji -
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb
niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia
29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych”.
Dokumenty należy składać w terminie do:
29 lipca 2008r. do godz. 14:00 w sekretariacie (pokój nr 14)
POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W OLECKU, ul. Armii Krajowej 30,
19-400 Olecko, w zamkniętych kopertach z dopiskiem – „ Dotyczy naboru na stanowisko – Pośrednik pracy - stażysta w Dziale Pośrednictwa Pracy, Poradnictwa i Instrumentów Rynku Pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy
w Olecku”.
Oferty niekompletne, nie podpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
INNE informacje
Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełnienia wymagań niezbędnych dla kandydata na wskazane przez niego stanowisko urzędnicze.
Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu, zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego
w Olecku pod adresem www.spolecko.bip.doc.pl oraz na tablicy ogłoszeń urzędu.
Osoby spełniające ww. wymienione kryteria zostaną zaproszone telefonicznie na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się dnia 31 lipca 2008r.
o godz. 10.00 w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku (pok. Nr 13).
W związku z powyższym, prosimy o podanie bezpośredniego kontaktu
z kandydatem (numer telefonu).
Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
Z prowadzonego postępowania konkursowego zostanie sporządzony protokół.
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku.
Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy
w Olecku
mgr Celina Górska
|