OGŁOSZENIE ZARZĄDU POWIATU W OLECKU 2008-09-24 1455 Art. czytany: 6204 razy ZARZĄD POWIATU W OLECKU ogłasza otwarty konkurs ofert na realizację zadania z zakresu pomocy społecznej, którego przedmiotem jest prowadzenie domu pomocy społecznej w Olecku dla osób przewlekle psychicznie chorych I. Okres realizacji zadania ustala się od dnia 1 listopada 2008 r. do dnia 30 września 2013 r. II. Dla osób kierowanych do domu pomocy społecznej na podstawie ustawy z dnia 12 marca 2004 r. Zlecający nie przewiduje żadnej dotacji. Utrzymanie osób kierowanych w tym trybie zapewnia odpłatność ustalana od mieszkańca, osób zobowiązanych do ponoszenia kosztów utrzymania osoby bliskiej w domu pomocy społecznej oraz gminy właściwej ze względu na miejsce zamieszkania osoby kierowanej do domu pomocy społecznej. W przypadku osób posiadających skierowanie wydane przed dniem 1 stycznia 2004 r. wysokość dotacji na realizację zadania odpowiadać będzie wysokości dotacji przekazanej na ten cel przez Wojewodę Warmińsko-Mazurskiego. III. Oferta podmiotu uprawnionego powinna zawierać: 1/ szczegółowy zakres rzeczowy proponowanego do realizacji zadania zawierający opis planowanego działania; 2/ informacje o terminie i miejscu realizacji zadania; 3/ kalkulację przewidywanych kosztów realizacji zadania; 4/ informacje o posiadanych zasobach rzeczowych i kadrowych zapewniających realizację zadania; 5/ informacje o wysokości środków finansowych własnych albo pozyskanych z innych źródeł na realizację danego zadania; 6/ informację o wcześniejszej działalności podmiotu składającego ofertę, w zakresie którego dotyczy zadanie. IV. Oferty należy składać na formularzu zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik do rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 8 marca 2005 r. w sprawie określenia wzoru oferty podmiotu uprawnionego (Dz. U. Nr 44, poz. 427). V. Do oferty należy dołączyć: 1/ aktualny odpis potwierdzający wpis do właściwej ewidencji lub rejestru dotyczących statusu prawnego uprawnionego podmiotu i prowadzonej przez niego działalności (ważny do trzech miesięcy od daty uzyskania); 2/ sprawozdanie merytoryczne i finansowe z działalności za rok 2007 lub – w przypadku dotychczasowej krótszej działalności - za okres tej działalności; 3/ statut podmiotu uprawnionego (jeżeli jest wymagany ze względu na status prawny podmiotu); 4/ zezwolenie Wojewody Warmińsko - Mazurskiego na prowadzenie domu pomocy społecznej. VI. Przy wyborze oferty stosowane będą następujące kryteria: 1/ możliwość realizacji zadania przez podmiot uprawniony; 2/ jakość działania i kwalifikacje osób, przy udziale których podmiot uprawniony ma realizować zadanie; 3/ koszty realizacji zadania; 4/ udział środków finansowych własnych albo pozyskanych z innych źródeł na realizację zadania. VII. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie opisanej: „Oferta na realizację zadania z zakresu pomocy społecznej w zakresie prowadzenia domu pomocy społecznej w Olecku dla osób przewlekle psychicznie chorych ”, w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Olecku, ul. Kolejowa 32, w terminie do dnia 27 października 2008 r. do godz. 10:00. Starosta Olecki Stanisław Lucjan Ramotowski Członkowie Zarządu: 1. Maria Wanda Dzienisiewicz 2. Krzysztof Locman 3. Andrzej Stanisław Kisiel |