Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

2011-12-12 1803
Art. czytany: 4448 razy

w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku

DYREKTOR PUP W OLECKU OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE specjalista do spraw programów - stażysta/ specjalista do spraw rozliczeń w wymiarze 1/4 etatu na czas określony od 01.01.2012r. do 28.02.2013r. w projekcie pn. „Inwestujemy w profesjonalizm – szkolenia dla pracowników firmy Delphia Yachts Kot Sp.j.” realizowanym przez Powiatowy Urząd Pracy w Olecku, 19-400 Olecko, ul. Armii Krajowej 30, tel. 087 5203078
  1. Niezbędne wymagania do podjęcia pracy na ww. stanowisku:
    1. obywatelstwo polskie lub znajomość języka polskiego wystarczająca do wykonywania zadań na stanowisku;
    2. wykształcenie wyższe;
    3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
    4. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
    5. nieposzlakowana opinia;
    6. stan zdrowia pozwalający na wykonywanie zadań na zajmowanym stanowisku;
  2. Dodatkowe wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na ww. stanowisku:
    1. znajomość (SZOP) Szczegółowy Opis Priorytetów POKL na lata 2007 – 2013;
    2. znajomość dokumentów regulujących zasady realizacji projektów w tym szczególnie:
      • wytyczne w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL;
      • poradnik zasada równości szans kobiet i mężczyzn w projektach POKL;
      • podręcznik wskaźników POKL;
      • wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach POKL;
    3. znajomość aktualnej instrukcji wypełniania wniosku o dofinansowanie projektu w ramach POKL;
    4. znajomość ustawy o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej (Dz. U. z 2004r.,Nr 123 poz 1291);
    5. znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), w szczególności zagadnień z zakresu przygotowania, realizacji i oceniania efektów programów i projektów;
    6. znajomość przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r.Nr 113, poz.759 z późn. zm.);
    7. znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych (Dz.U.z 2009r.,Nr 157, poz.1240 z późn. zm);
    8. znajomość przepisów KPA oraz wybranych unormowań z zakresu prawa pracy;
    9. znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r.,Nr 223, poz.1458 z późn. zm.);
    10. prawo jazdy kat.B;
    11. praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet MS Office, inne);
    12. znajomość lokalnego rynku pracy;
    13. predyspozycje osobowościowe: kreatywność, odporność psychiczna, odpowiedzialność, samodzielność w działaniu, wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
  3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
    1. sporządzanie wniosków o płatność projektu POKL z działania 8.1.1 w części finansowej,
    2. prowadzenie ewidencji księgowej operacji finansowych pod nadzorem Głównego księgowego PUP,
    3. przygotowywanie dowodów księgowych do księgowania (opis faktur i rachunków zgodnie z zadaniami projektu),
    4. gromadzenie danych i sporządzanie sprawozdań finansowych z realizacji projektu oraz sprawozdań towarzyszących,
    5. dokonywanie zakupów materiałów i sprzętu biurowego,
    6. rozliczanie usług zleconych ze szczególnym uwzględnieniem rozliczeń podatkowych, w tym VAT,
    7. przygotowanie dokumentów do archiwizacji.
  4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
    1. praca przy komputerze,
    2. praca w biurze zlokalizowanym na II piętrze w budynku nie posiadającym windy,
    3. praca w niepełnym wymiarze czasu pracy,
    4. praca wymagająca sprawności ruchowej niezbędnej do kontaktów z uczestnikami w miejscu prowadzonych zajęć,
  5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych - listopad 2011 – 10,26 % .
  6. Wymagane dokumenty:
    1. list motywacyjny,
    2. życiorys (CV),
    3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2009r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz.U. Nr 115, poz. 971)
    4. kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
    5. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje (kursy, szkolenia)
    6. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz, że korzysta z pełni praw publicznych,
    7. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany jest dostarczyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego)„Świadomy/a odpowiedzialności karnej z art. 233 Kodeksu Karnego oświadczam, że nie byłem/byłam karany/karana za przestępstwo umyślne i nie toczy się przeciwko mnie postępowanie karne.”
    8. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
    9. oświadczenie kandydata o pracy w projektach POKL - wypełniony załącznik nr 1.
  7. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
    Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 21 grudnia 2011r.do godz. 15:30 w sekretariacie (pokój nr 14) Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku, ul. Armii Krajowej 30, 19-400 Olecko, w zamkniętych kopertach z dopiskiem – Nabór na stanowisko – specjalista do spraw programów - stażysta / specjalista do spraw rozliczeń osobiście lub pocztą (liczy się data wpływu do PUP w Olecku).
    Oferty niekompletne, nie podpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
  8. Dodatkowe informacje:
    1. Osoby, które spełnią wymagania formalne zostaną zaproszone na pisemny test kompetencyjny z zakresu znajomości zagadnień wymienionych w punkcie II, który odbędzie się 22.12.2011r. o godz. 12:00 w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku (pok. Nr 13), obok spełniania wymagań formalnych, test będzie miał decydujący wpływ na wybór kandydata.
    2. W przypadku uzyskania przez kilku kandydatów jednakowej ilości punktów z testu, ostateczna decyzja w sprawie zatrudnienia, podjęta zostanie po przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej.
    3. W związku z powyższym prosimy o podanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem (numer telefonu).
    4. Z prowadzonego postępowania konkursowego zostanie sporządzony protokół.
    5. Informacja o wynikach naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku pod adresem www.spolecko.bip.doc.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku.
    6. Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w wymiarze 1/4 etatu z tym, że pierwsza umowa może być zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.
    7. W przypadku, gdy w wyniku postępowania konkursowego zostanie wyłoniona do zatrudnienia osoba która wykonywała zadania z zakresu projektowania, realizowania programów i projektów z zakresu promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia oraz aktywizacji zawodowej przez okres co najmniej 12 miesięcy w publicznych służbach zatrudnienia, pracodawca dopuszcza możliwość zawarcia umowy na stanowisko specjalisty do spraw programów
    8. Zatrudnienie będzie oparte na pełnieniu obowiązków przez 5 dni w tygodniu w/g harmonogramu pracy uzgodnionym z kandydatem w przedziale czasowym 7:30 – 15:30.
Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku
mgr Celina Górska

Załącznik nr 1 - do pobrania