Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

2012-04-13 1741
Art. czytany: 4735 razy

w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku

DYREKTOR PUP W OLECKU OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Specjalista do spraw programów - stażysta / Koordynator projektu w wymiarze ½ etatu na czas określony od 01.05.2012r. do 31.05.2013r. w projekcie pn. „Aktywni mimo barier” współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej realizowanym w ramach poddziałania 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy realizowanym przez Powiatowy Urząd Pracy w Olecku 19-400 Olecko, ul. Armii Krajowej 30, tel. 087 5203078

  1. Niezbędne wymagania do podjęcia pracy na ww. stanowisku:
    1. obywatelstwo polskie lub znajomość języka polskiego wystarczająca do wykonywania zadań na stanowisku;
    2. wykształcenie wyższe;
    3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
    4. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    5. nieposzlakowana opinia;
    6. stan zdrowia pozwalający na wykonywanie zadań na zajmowanym stanowisku;
    7. doświadczenie w realizacji projektów POKL.
  2. Dodatkowe wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na ww. stanowisku:
    1. znajomość (SZOP) Szczegółowy Opis Priorytetów POKL na lata 2007 – 2013;
    2. znajomość aktualnych dokumentów regulujących zasady realizacji projektów w tym szczególnie:
      • wytyczne w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL;
      • poradnik zasada równości szans kobiet i mężczyzn w projektach POKL;
      • podręcznik wskaźników POKL;
      • wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach POKL;
    3. znajomość aktualnej instrukcji wypełniania wniosku o dofinansowanie projektu w ramach POKL;
    4. znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), w szczególności zagadnień z zakresu przygotowania, realizacji i oceniania efektów programów i projektów;
    5. znajomość przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r.Nr 113, poz.759 z późn. zm.);
    6. znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych (Dz. U. z 2009r.,Nr 157, poz.1240 z późn. zm);
    7. znajomość przepisów KPA oraz wybranych unormowań z zakresu prawa pracy;
    8. znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r.,Nr 223, poz.1458 z późn. zm.);
    9. praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet MS Office, inne);
    10. znajomość lokalnego rynku pracy;
    11. predyspozycje osobowościowe: kreatywność, odporność psychiczna, odpowiedzialność, samodzielność w działaniu, wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
  3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
    1. Koordynowanie realizacji projektu pn. „Aktywni mimo barier” w tym m.in.
      • obsługa administracyjno-biurowa projektu,
      • promocja projektu,
      • monitoring działań przewidzianych do realizacji w projekcie zgodnie z ustalonym harmonogramem,
      • udział w procesie rekrutacji uczestników projektu,
      • przygotowywanie wzorów i prowadzenie dokumentacji merytorycznej projektu,
      • wprowadzanie danych i obsługa systemu PEFS, przeznaczonego do monitorowania efektów realizacji projektu dofinansowanego z EFS,
      • wprowadzanie zmian do projektu,
      • współpraca z Instytucją Wdrażającą,
    2. Sporządzanie wniosków o płatność projektu POKL z działania 6.1.1 w części merytorycznej i finansowej.
    3. Przygotowywanie dowodów księgowych do księgowania (opis faktur i rachunków zgodnie z zadaniami projektu).
    4. Dokonywanie zakupów materiałów i sprzętu biurowego.
    5. Rozliczanie usług zleconych ze szczególnym uwzględnieniem rozliczeń podatkowych, w tym VAT.
    6. Archiwizacja dokumentów po zakończeniu realizacji projektu.
  4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
    1. praca przy komputerze,
    2. praca w biurze w budynku nie posiadającym windy,
    3. praca w niepełnym wymiarze czasu pracy,
    4. praca wymagająca sprawności ruchowej niezbędnej do kontaktów z uczestnikami w miejscu prowadzonych zajęć.
  5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych – marzec 2012 – 9,9 % .
  6. Wymagane dokumenty:
    1. list motywacyjny,
    2. życiorys (CV),
    3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2009 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. Nr 115, poz. 971),
    4. kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie w realizacji projektów POKL,
    5. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje (kursy, szkolenia)
    6. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz, że korzysta z pełni praw publicznych,
    7. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany jest dostarczyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego) „Świadomy/a odpowiedzialności karnej z art. 233 Kodeksu Karnego oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie toczy się przeciwko mnie postępowanie karne.”
    8. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
    9. oświadczenie kandydata o pracy w projektach POKL - wypełniony załącznik nr 1.
  7. Miejsce i termin złożenia dokumentów: Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 23 kwietnia 2012 r. do godz. 15:30 w sekretariacie (pokój nr 14) Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku, ul. Armii Krajowej 30, 19-400 Olecko, w zamkniętych kopertach z dopiskiem – Nabór na stanowisko – Specjalista do spraw programów - stażysta / Koordynator projektu osobiście lub pocztą (liczy się data wpływu do PUP w Olecku).

    Oferty niekompletne, nie podpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
  8. Dodatkowe informacje:
    1. Osoby, które spełnią wymagania formalne zostaną zaproszone na pisemny test kompetencyjny z zakresu znajomości zagadnień wymienionych w punkcie II, który odbędzie się 26.04.2012r. o godz. 10:00 w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku (pok. Nr 13), obok spełniania wymagań formalnych, test będzie miał decydujący wpływ na wybór kandydata.
    2. W przypadku uzyskania przez kilku kandydatów jednakowej ilości punktów z testu, ostateczna decyzja w sprawie zatrudnienia, podjęta zostanie po przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej.
    3. W związku z powyższym prosimy o podanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem (numer telefonu).
    4. Z prowadzonego postępowania konkursowego zostanie sporządzony protokół.
    5. Informacja o wynikach naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku pod adresem www. spolecko.bip.doc.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku.
    6. Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w wymiarze ½ etatu z tym, że pierwsza umowa może być zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.
    7. W przypadku, gdy w wyniku postępowania konkursowego zostanie wyłoniona do zatrudnienia osoba, która wykonywała zadania z zakresu projektowania, realizowania programów i projektów z zakresu promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia oraz aktywizacji zawodowej przez okres co najmniej 12 miesięcy w publicznych służbach zatrudnienia, pracodawca dopuszcza możliwość zawarcia umowy na stanowisko specjalisty do spraw programów.
    8. Zatrudnienie będzie oparte na pełnieniu obowiązków przez 5 dni w tygodniu w/g harmonogramu pracy uzgodnionym z kandydatem w przedziale czasowym 7:30 – 15:30.
Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku
mgr Celina Górska

Załącznik nr 1 - do pobrania