Zaproszenie do składania ofert na: Budowa chodnika i zatoki autobusowej w ciągu drogi powiatowej nr 1893N w m. Babki Oleckie 2012-08-03 1101 Art. czytany: 3600 razy Powiatowy Zarząd Dróg w Olecku Wojska Polskiego 12, 19-400 Olecko e-mail: [email protected] Tel. (087) 520 22 24, Fax (087) 520 22 25 NIP 847-13-94-600, REGON 790676004 Znak sprawy: PZD.III.342/19/2012 Olecko, 2012-08-03 Zaproszenie do składania ofert Zapraszamy Państwa Firmę do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na: Budowa chodnika i zatoki autobusowej w ciągu drogi powiatowej nr 1893N w m. Babki Oleckie I. Opis przedmiotu zamówienia Budowa chodnika i zatoki autobusowej w ciągu drogi powiatowej nr 1893N w m. Babki Oleckie zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. CPV: 45233161-5 II Główne warunki udziału w zapytaniu ofertowym 1 Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. 2 Wiedza i doświadczenie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca posiada doświadczenie, wyrażające się zrealizowaniem co najmniej dwóch robót budowlanych drogowych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 3 Potencjał techniczny O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. 4 Osoby zdolne do wykonania zamówienia O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) obsadzenie stanowiska kierownika budowy o pięcioletnim doświadczeniu w zakresie robót drogowych, w tym nie mniej niż trzy lata w charakterze kierownika robót. Kierownik budowy przynależy do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów 5 Sytuacja ekonomiczna i finansowa O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – posiada zapewnione środki finansowe niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia. III Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz innych wymaganych dokumentów. 3.1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków należy przedłożyć: Lp. Wymagany dokument 1 Oświadczenie o spełnianiu warunków Oświadczenie o spełnianiu warunków (załącznik nr 1) 2 Wykaz robót budowlanych Wykaz co najmniej dwóch robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia nie mniejszej od wartości 50 000,00 zł brutto każda, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (załącznik nr 5). 3 Oświadczenie, że osoby posiadają wymagane uprawnienia Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (załącznik nr 6). 3.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), należy przedłożyć: Lp. Wymagany dokument 1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 2) 2 Aktualny odpis lub oświadczenie Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (załącznik nr 3) 3.3. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Lp. Wymagany dokument 1 Dokument potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3.4. Inne dokumenty: Lp. Wymagany dokument 1 Kosztorys ofertowy Kosztorys ofertowy (załącznik nr 4) 2 Oświadczenie kierownika budowy Oświadczenie kierownika budowy o przyjęciu obowiązków na niniejsze zadanie i posiadaniu pięcioletniego doświadczenia w zakresie robót drogowych, w tym nie mniej niż trzy lata w charakterze kierownika robót (załącznik nr 7) 3 Oświadczenie finansowe Oświadczenie, że Wykonawca ma zapewnione środki finansowe niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia (załącznik nr 8) 4 Wizja lokalna Oświadczenie Wykonawcy o dokonanej wizji lokalnej na terenie budowy (załącznik nr 9) Wskazane dokumenty mogą być doręczone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. IV Kryteria oceny ofert – najniższa cena. V Przygotowanie oferty Ofertę należy: a):złożyć w formie pisemnej na Formularzu Oferty w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: 5 do dnia 2012-08-06 do godz. 10:00. b) opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Zapytanie ofertowe na: Budowa chodnika i zatoki autobusowej w ciągu drogi powiatowej nr 1893N w m. Babki Oleckie. Znak sprawy: PZD.III.342/19/2012” VI Kontakt z wykonawcą Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: 1 inż. Dariusz Kozłowski - Dyrektor PZD w Olecku tel. ( 087) 5202224 e-mail [email protected] 2 mgr inż. Zdzisław Andruszkiewicz - Kierownik Działu Technicznego PZD w Olecku tel. ( 087) 5202224 e-mail [email protected] Załącznikami do niniejszego dokumentu są: Nr Nazwa załącznika: 1 Oświadczenie o spełnianiu warunków 2 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia 3 Oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy 4 Kosztorys ofertowy 5 Wykaz robót budowlanych 6 Oświadczenie, że osoby posiadają wymagane uprawnienia 7 Oświadczenie kierownika budowy 8 Oświadczenie finansowe 9 Oświadczenie o dokonanej wizji lokalnej Nazwa dokumentu / wzoru: Formularz Oferty Wzór umowy Przedmiar robót Dokumentacja projektowa |