ZAPYTANIE OFERTOWE NR EK.042.3.1.05.2013 na zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleckim” 2013-10-15 1240 Art. czytany: 3263 razy ZAPYTANIE OFERTOWE NR EK.042.3.1.05.2013 na zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleckim” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Olecko, 14 października 2013 r. Szanowni Państwo, w związku z realizacją projektu „Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleckim”, nr POKL.03.05.00-00-007/13 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, zapraszam do złożenia oferty na dostawę sprzętu i oprogramowania wymienionego w punkcie III. I. Składający zapytanie Powiat Olecki ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko woj. warmińsko-mazurskie tel. 087 5201657 www.powiat.olecko.pl II. TRYB POSTĘPOWANIA W oparciu o art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907) zamówienie poniżej 14 tys. euro netto będzie udzielone z uwzględnieniem zasad celowości, oszczędności oraz terminowości oraz obowiązującym u Zamawiającego „Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej kwoty 14.000 euro netto w ramach realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE w ramach EFS”. Zapytanie w celu wybrania najkorzystniejszej oferty zostaje umieszczone na tablicy ogłoszeń oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Zamawiającego, tj. www.spolecko.bip.doc.pl. III. Opis przedmiotu ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Dostawcy, z którym zostanie zawarta umowa dostawy sprzętu i oprogramowania niezbędnego do realizacji projektu pn. „Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleckim”. Zgodnie z zatwierdzonym wnioskiem o dofinansowanie zaplanowano do zakupu następujący rodzaj sprzętu i oprogramowania: 1) Laptop DELL Inspiron 15R 7520 – 2 sztuki Producent Dell Gwarancja 2 lata rodzaj laptop przekątna ekranu LCD 15.6 cali nominalna rozdzielczość LCD 1366 x 768 pikseli procesor Intel® Core™ i5 model procesora i5-3210M (2.5 GHz, 3.1 GHz Turbo, 3 MB Cache) ilość rdzeni 2 szt. wielkość pamięci RAM 4 GB typ zastosowanej pamięci RAM DDR3 (1600 MHz) rodzaj dysku twardego magnetyczny (tradycyjny) pojemność dysku magnetycznego 500 GB napęd optyczny DVD+/-RW dedykowana grafika tak karta graficzna AMD Radeon HD 7730M pamięć karty graficznej 2048 MB wyjścia karty graficznej wyjście D-Sub, wyjście HDMI typ akumulatora litowo-jonowy, 6-komorowy karta dźwiękowa Stereo, wejście mikrofonu czytnik kart pamięci SDXC, SDHC, SD, MS-Pro, MMC, Memory Stick komunikacja WiFi IEEE 802.11b/g/n, LAN 1 Gbps, Intel WiDi, Bluetooth interfejsy 4 x USB 3.0 dodatkowe wyposażenie/funkcjonalność wbudowany mikrofon, kamera 1.0 Mpix zainstalowany system operacyjny Windows 8 2) Projektor multimedialny BenQ MX518 – 2 sztuki Producent: BenQ Technologia DLP Rozdzielczość podstawowa 1024x768 Rozdzielczość maksymalna 1600x1200 Jasność 2800 lum. Kontrast 13000:1 Gniazdo HDMI tak Żywotność lampy 6500 h Korekta 40 Gwarancja 2 lata 3) Niszczarka Opus VS 1202 CD – 1 sztuka Producent Opus Wysokość [cm] 42 Szerokość [cm] 35.5 Głębokość [cm] 24 Waga [kg] 7.5 Auto start/stop Tak, Fotokomórka Funkcja cofania tak Niszczenie płyt CD/DVD tak Niszczenie innych materiałów Zszywki Niszczenie jednorazowe [szt.] 12 Gwarancja 2 lata 4) Kserokopiarka Xerox WorkCentre 3550XD – 1 sztuka Producent: Xerox WorkCentre 3550 Typ wielofunkcyjna, laserowa Rodzaj monochromatyczna Format max A4 Wyświetlacz tak Szybkość druku w czerni 33 str./min Maksymalna rozdzielczość 600 x 600 Pojemność podajnika papieru 550 szt. Druk w kolorze Nie Ethernet tak Funkcje Drukarka , ksero, skaner, faks Zainstalowane opcje DADF (automatyczny podajnik dokumentów z dupleksem) Kod producenta 3550V_XD Gwarancja 2 lata 5) Office 2013 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm – 2 sztuki (licencje) – w skład pakietu powinny wchodzić co najmniej: edytor tekstu Word, arkusz kalkulacyjny Excel, edytor prezentacji PowerPoint, program pocztowy Outlook, aplikacja do tworzenia i organizacji notatek OneNote, program bazodanowy Access) 6) Oprogramowanie specjalistyczne Eduterapeutica składające się z następujących elementów: 6.1) Logopedia – 1 sztuka – wersja jednostanowiskowa podstawowa zawierająca 515 interaktywnych ćwiczeń i 429 kart pracy, słuchawki z mikrofonem, podręcznik metodyczny, naklejki, 600 drukowanych kart pracy). 6.2) Dysleksja – 1 sztuka – wersja jednostanowiskowa podstawowa zawierająca 16 interaktywnych ćwiczeń diagnostycznych, 436 terapeutycznych ćwiczeń interaktywnych, 22 ćwiczenia filmowe, 15 interaktywnych gier i zabaw i 219 kart pracy. 6.3) Dyskalkulia – 1 sztuka – wersja jednostanowiskowa podstawowa zawierająca 10 interaktywnych ćwiczeń diagnostycznych, 127 terapeutycznych ćwiczeń interaktywnych, 22 ćwiczenia filmowe, 11 interaktywnych gier i zabaw i 163 kart pracy. 6.4) Gimnazjum – 1 sztuka – wersja zawierająca ponad 1 000 ćwiczeń multimedialnych, w tym 50 filmów z ćwiczeniami ruchowymi oraz 360 zestawów kart pracy do wydrukowania. IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Termin wykonania zamówienia: 14 dni od dnia podpisania umowy. V. OFERTY CZĘŚCIOWE Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, ilość części 6. VI. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: 1. Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie następującym kryterium: cena – waga 100 % Oferta będzie oceniana według poniższego wzoru: wartość minimalna wśród złożonych ofert Xn = _________________________________ x waga % wartość zaproponowana przez Wykonawcę n 2. Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty, które wpłyną w terminie i będą spełniały wymagania określone w zapytaniu. 3. Do oceny ofert będzie brana pod uwagę cena brutto. 4. Dopuszcza się możliwość dzielenia zamówienia na poszczególne części i dokonanie zakupów u różnych dostawców. VII. Przygotowanie ofert: 1. Na ofertę składają się: a) Oferta wykonawcy z formularzem cenowym - załącznik nr 1 b) Oświadczenie - załącznik nr 2 2. Formularz cenowy stanowi odzwierciedlenie wszelkich kosztów związanych z zamówieniem, a Zamawiający nie dopuszcza ponoszenia dodatkowych kosztów na etapie realizacji zamówienia. 3. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. 4. Sprzęt musi być nowy, objęty 2-letnią gwarancją. 5. Dopuszcza się możliwość przedstawienia sprzętu lub oprogramowania o wyższych parametrach technicznych pod warunkiem załączenia dodatkowego opisu do oferty ze wskazaniem wyższych parametrów. VIII. Miejsce i termin złożenia ofert: 1. Oferta może być złożona osobiście lub drogą pocztową na adres określony w pkt I; drogą mailową - skan podpisanej i opieczętowanej oferty wraz z załącznikami na adres: [email protected] lub faksem na nr 87/5203219 do 21 października 2013 r. do godz. 14.00 (decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego). 2. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Oferentami w sprawach merytorycznych i w sprawach niniejszej procedury jest: Tomasz Fimowicz – Specjalista ds. Zamówień Publicznych, tel. 602350266. 3. Termin związania ofertą - 30 dni od daty upływu składania ofert. 4. Złożenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w wyniku zapytania oferty cenowej nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy. 5. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.spolecko.bip.doc.pl. 6. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia w terminie nie krótszym niż 3 dni robocze od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty. 7. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych, bez obowiązku przeprowadzenia ich ponownej oceny. Zakup współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego |