ZAPYTANIE OFERTOWE NR LO/9/POKL/2013 na zakup artykułów spożywczych niezbędnych do przygotowania przerw kawowych na zajęcia pozalekcyjne z projektu pt. „RÓWNI NA STARCIE 2013-10-18 1236 Art. czytany: 3213 razy ZAPYTANIE OFERTOWE NR LO/9/POKL/2013 na zakup artykułów spożywczych niezbędnych do przygotowania przerw kawowych na zajęcia pozalekcyjne z projektu pt. „RÓWNI NA STARCIE – program rozwoju I Liceum Ogólnokształcącego im. J. Kochanowskiego w Olecku” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Olecko, 17 października 2013 r. Szanowni Państwo, w związku z realizacją projektu „RÓWNI NA STARCIE – program rozwoju I Liceum Ogólnokształcącego im. J. Kochanowskiego w Olecku”, nr POKL.09.01.02-28-132/13 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2, zapraszam do przedstawienia Państwa oferty cenowej na dostawę artykułów spożywczych określonych w pkt III. I. Składający zapytanie I Liceum Ogólnokształcące im. J. Kochanowskiego w Olecku ul. Kościuszki 29, 19-400 Olecko tel./fax 87 523 41 83 e-mail: [email protected]. Godziny pracy: dni robocze od 800 do 1500 II. TRYB POSTĘPOWANIA: 1. W oparciu o art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907) zamówienie poniżej 14 tys. euro netto będzie udzielone z uwzględnieniem zasad celowości, oszczędności oraz terminowości oraz obowiązującym u Zamawiającego „Regulaminem udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro”. Zapytanie w celu wybrania najkorzystniejszej oferty zostaje m.in. wysłane e-mailem do 3 hurtowni spożywczych, zamieszczone na stronie www.lo.olecko.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej www.spolecko.bip.doc.pl. I. Opis przedmiotu ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiot zapytania obejmuje dostawę do Zamawiającego asortymentu spożywczego (kawa, herbata, woda, soki, cukier itp.) określonego w załączniku nr 1 do zapytania. Produkty zostaną wykorzystane do sporządzenia przerw kawowych na zajęcia pozalekcyjne organizowane z projektu. 2. Wartość zamówienia na 2013 rok zostanie oszacowana na podstawie przedstawionych cen jednostkowych określonych w załączniku nr 1 do zapytania. Łączna wartość zamówienia w ramach projektu wynosi 11.200 zł, w tym 1.500 zł w 2013 r., 5.000 w 2014 r. oraz 3.000 zł w 2015 r. 3. Dopuszcza się możliwość dzielenia zamówienia i dokonanie zakupów u różnych dostawców. II. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Zamawiający przewiduje zakup artykułów spożywczych zasadniczo raz w kwartale w okresie od października 2013 do grudnia 2013, a w okresie od stycznia 2014 r. do czerwca 2015 roku zasadniczo raz w miesiącu z uwzględnieniem przerwy wakacyjnej. III. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: 1. Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie następującym kryterium: cena – waga 100 % Oferta będzie oceniana według poniższego wzoru: wartość minimalna wśród złożonych ofert Xn = _________________________________ x waga % wartość zaproponowana przez Wykonawcę n 2. Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty, które wpłyną w terminie i będą spełniały wymagania określone w zapytaniu. 3. Do oceny ofert będzie brana pod uwagę cena brutto. IV. Przygotowanie ofert: Na ofertę składają się: a) Oferta wykonawcy z formularzem cenowym - załącznik nr 1 b) Oświadczenie - załącznik nr 2 2. Formularz cenowy stanowi odzwierciedlenie wszelkich kosztów związanych z zamówieniem, a Zamawiający nie dopuszcza ponoszenia dodatkowych kosztów na etapie realizacji zamówienia w 2013 roku. 3. Zamawiający bierze pod uwagę, że w 2014 i 2015 r. może nastąpić zmiana cen jednostkowych w związku ze zmianą cen rynkowych. W takim wypadku Dostawca zobowiązany jest dostarczyć obowiązujący u niego cennik co najmniej 7 dni przed planowanym zamówieniem do akceptacji Zamawiającemu. 4. Zamawiający informuje, że wskazany w załączniku nr 1 asortyment jest szacunkowy. Ostateczna ilość zamówionych artykułów spożywczych ulegnie zmianie do wartości budżetu ustalonego na poszczególne lata. 5. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. 6. Dostarczony Zamawiającemu produkt ma być pełnowartościowy, a w przypadku produktów spożywczych z minimum 3 miesięczną datą przydatności do spożycia. V. Miejsce i termin złożenia ofert: 1. Oferta może być złożona osobiście lub drogą pocztową na adres określony w pkt I, drogą mailową - skan podpisanej i opieczętowanej oferty wraz z załącznikami na adres: [email protected] lub faksem na nr 87/5234183 do 22 października 2013 r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego). 2. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Oferentami w sprawach merytorycznych i w sprawach niniejszej procedury jest: Tomasz Fimowicz – Specjalista ds. Zamówień Publicznych, tel. 602350266. 3. Termin związania ofertą - 30 dni od daty upływu składania ofert. 4. Złożenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w wyniku zapytania oferty cenowej nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy. VI. FORMALNOŚCI PO WYBORZE OFERTY: 1. Informacja o wyniku zapytania zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.lo.olecko.pl, www.spolecko.bip.doc.pl oraz zostanie przesłana drogą internetową do wykonawców, którzy złożyli ofertę pod warunkiem podania przez nich adresu e-mail. 2. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych, bez obowiązku przeprowadzenia ich ponownej oceny. 3. Złożenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w wyniku zapytania oferty cenowej nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy. Dostawa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego |