ZAPYTANIE OFERTOWE - Zakup usługi transportowej na potrzeby projektu pt. „RÓWNI NA STARCIE – program rozwoju I Liceum Ogólnokształcącego w Olecku

2014-03-14 1447
Art. czytany: 2943 razy

ZAPYTANIE OFERTOWE NR LO/1/POKL/2014

Zakup usługi transportowej na potrzeby projektu pt.
„RÓWNI NA STARCIE – program rozwoju I Liceum Ogólnokształcącego im. J. Kochanowskiego w Olecku” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego



Olecko, 14 marca 2014 r.


Szanowni Państwo,
w związku z realizacją projektu „RÓWNI NA STARCIE – program rozwoju I Liceum Ogólnokształcącego
im. J. Kochanowskiego w Olecku”, nr POKL.09.01.02-28-132/13 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2, zwracam się z prośbą o złożenie oferty na wykonanie opisanej w pkt III usługi transportowej.


I. SKŁADAJĄCY ZAPYTANIE

I Liceum Ogólnokształcące im. J. Kochanowskiego w Olecku

ul. Kościuszki 29, 19-400 Olecko
tel./fax 87 523 41 83
e-mail: [email protected].
Godziny pracy: dni robocze od 800 do 1500


II. TRYB POSTĘPOWANIA:

W oparciu o art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907) zamówienie poniżej 14 tys. euro netto będzie udzielone z uwzględnieniem zasad celowości, oszczędności oraz terminowości oraz obowiązującym u Zamawiającego „Regulaminem udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro”. Zapytanie w celu wybrania najkorzystniejszej oferty zostaje m.in. wysłane do min. 3 firm przewozowych/biur podróży, zamieszczone na stronie www.lo.olecko.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej www.spolecko.bip.doc.pl.


III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie uczestnikom i uczestniczkom projektu usługi transportowej, ubezpieczenia grupowego oraz opieki podczas wyjazdów edukacyjnych przewidzianych w ramach projektu opisanych w załączniku nr 1 do zapytania (wzór oferty).

2. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.

3. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia uczestnikom projektu przewidzianych prawem bezpiecznych
i higienicznych warunków pojazdu, ubezpieczenia grupowego od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz opieki uczestnikom wyjazdu przez osoby z przygotowaniem pedagogicznym w ilości 1 osoba na 16 uczennic i uczniów.


IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

1. Od dnia podpisania umowy do 20 czerwca 2015 roku.

2. Osoba wskazana przez Zamawiającego z co najmniej 10
dniowym wyprzedzeniem poinformuje Wykonawcę o terminach poszczególnych wyjazdów.

3. Płatność za przedmiot zamówienia zostanie dokonana w ciągu 14 dni po wykonaniu usługi na podstawie wystawionej przez Oferenta faktury VAT.

4. Zamawiający nie przyjmuje możliwości zaliczkowania na poczet realizacji zamówienia.


V. OPIS WARUNKÓW, JAKIE MUSI SPEŁNIĆ WYKONAWCA

1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania transportu drogowego osób zgodnie z ustawą o transporcie drogowym.

2) dysponują pojazdem:

- spełniającym wymogi rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia

- posiadającym aktualne OC i NW. Ważne ubezpieczenie wymagane jest w całym okresie realizacji zamówienia.

- posiadającym taką ilość miejsc siedzących aby przewieźć jednorazowo poszczególne grupy uczestników wskazane w załączniku numer 1 do zapytania

- którego rok produkcji jest nie wcześniejszy niż 1999.

2. Oferty Wykonawców, którzy nie spełnią powyższych warunków nie będą rozpatrywane.


VI. DOKUMENTY, JAKIE NALEŻY PRZEDŁOŻYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć poprawnie wypełniony
i podpisany formularz ofertowy.

2. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia:

1) kopii dokumentów potwierdzających posiadanie ubezpieczenia OC i NW dla pojazdu/ów przewożącego grupy.

2) kopii dokumentów potwierdzających rok produkcji pojazdu/ów i ilość miejsc siedzących (dowód rejestracyjny).

3) kopii dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do wykonywania transportu drogowego osób.


VII. PRZYGOTOWANIE OFERT:

1. Kompletna oferta musi zawierać:

a) Ofertę wykonawcy z formularzem cenowym - załącznik nr 1

b) Oświadczenie wraz z opisem posiadanej bazy transportowej - załącznik nr 2

2. Formularz cenowy stanowi odzwierciedlenie wszelkich kosztów związanych z zamówieniem.

3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

4. Zamawiający nie dopuszcza ponoszenia dodatkowych kosztów na etapie realizacji zamówienia.

5. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.


VIII. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERT:

1. Oferta może być złożona osobiście lub drogą pocztową na adres określony w pkt I, drogą mailową - skan podpisanej
i opieczętowanej oferty wraz z załącznikami na adres: [email protected] lub faksem na nr 87/5234183
do 20 marca 2014 r. do godz. 14.00 (decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego).

2. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Oferentami w sprawach merytorycznych i w sprawach niniejszej procedury jest: Tomasz Fimowicz – Specjalista ds. Zamówień Publicznych, tel. 602350266.

3. Termin związania ofertą - 30 dni od daty upływu składania ofert.


IX. KRYTERIA WYBORU OFERT I ICH ZNACZENIE:

1. Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie kryterium cena – 100%

2. Oferta będzie oceniana według poniższego wzoru:

wartość minimalna wśród złożonych ofert
Xn = _________________________________ x 100%
wartość zaproponowana przez Wykonawcę n

2. Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty, które wpłyną w terminie i będą spełniały wymagania określone
w zapytaniu.

3. Do oceny ofert będzie brana pod uwagę cena brutto.

4. W przypadku złożenia przez dwóch lub więcej Wykonawców ofert, które uzyskają jednakową najwyższą ilość punktów Zamawiający wezwie tych Wykonawców do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaproponować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

5. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.

6. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji.


X. FORMALNOŚCI PO WYBORZE OFERTY:

1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty podając nazwy i adresy firm, a także punktację, jaką przyznano każdemu z Wykonawców.

2. Informację, o której mowa w pkt 1 Zamawiający zamieści również na stronie internetowej stronie internetowej www.lo.olecko.pl oraz www.spolecko.bip.doc.pl (zakładka Przetargi / zapytania ofertowe).

3. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od wyboru oferty. Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawców o tym fakcie.

4. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych, bez obowiązku przeprowadzenia ich ponownej oceny.

5. Złożenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w wyniku zapytania oferty cenowej nie jest równoznaczne
ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.


XI. FINANSOWANIE:

Zamówienie finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Europejskiego, Poddziałanie 9.1.2.

XII. WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW:



Załącznikami do niniejszego zapytania są następujące wzory:
1) Załącznik nr 1 Wzór oferty
2) Załącznik nr 2 Oświadczenie wraz z opisem posiadanej bazy transportowej
3) Załącznik nr 3 Wzór umowy



Zamawiający
Leszek Olszewski
Dyrektor szkoły