Ogloszenie o naborze

2014-08-20 1226
Art. czytany: 4375 razy

na stanowisko urzędnicze

DYREKTOR POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W OLECKU OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Pośrednik pracy – stażysta 2 etaty w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku w wymiarze pełnego etatu.

Powiatowy Urząd Pracy w Olecku, ul. Armii Krajowej 30,19-400 Olecko, tel. 87 520 30 78; fax. 87 520 27 46.

1.Niezbędne wymagania do podjęcia pracy na w/w stanowisku:

  • obywatelstwo polskie lub znajomość języka polskiego wystarczająca do wykonywania zadań na stanowisku;
  • wykształcenie wyższe lub średnie.
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • nieposzlakowana opinia;
  • praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows ( pakiet MS Office, inne) , obsługa techniczna urządzeń biurowych;
  • stan zdrowia pozwalający na wykonywanie zadań na zajmowanym stanowisku,

2.Dodatkowe wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na w/w stanowisku:

  • znajomość lokalnego rynku;
  • znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004r. (Dz. U. z 2013 poz 674 ze zm.) w szczególności zagadnień z zakresu pośrednictwa pracy;
  • znajomość przepisów KPA oraz wybranych unormowań z zakresu prawa pracy;
  • znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008r.( Dz. U. Nr 223, poz.1458 z późn. zm.);
  • predyspozycje osobowościowe: kreatywność, odporność psychiczna, samodzielność w działaniu, wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy umiejętność pracy w zespole, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pośrednik pracy - stażysta:

  • pozyskiwanie, analizowanie informacji niezbędnych do oceny sytuacji na lokalnym rynku pracy oraz określania i upowszechniania kierunków działania pośrednictwa pracy,
  • kompleksowe wsparcie bezrobotnych i poszukujących pracy ( diagnozowanie, określanie barier, i możliwości doprowadzenia do zatrudnienia),
  • udzielanie pomocy bezrobotnym i poszukującym pracy w uzyskaniu odpowiedniego zatrudnienia oraz pracodawcom w pozyskaniu pracowników o poszukiwanych kwalifikacjach zawodowych,
  • upowszechnianie i realizacja ofert pracy, ofert prac społecznie użytecznych oraz stażu,
  • popularyzacja usług świadczonych przez urząd;
  • przedstawianie bezrobotnym i poszukującym pracy propozycji odpowiedniego zatrudnienia, innej pracy zarobkowej, stażu lub możliwości pomocy
  • wydawanie skierowań osobom spełniającym wymagania określone w ofertach,
  • inicjowanie i organizowanie kontaktów bezrobotnych i poszukujących pracy z pracodawcami,
  • informowanie bezrobotnych i poszukujących pracy o przysługujących im prawach i obowiązkach,
  • ustalanie z osobami bezrobotnymi i poszukującymi pracy Indywidualnych Planów Działania,
  • przygotowywanie wykazu osób, które powinien objąć indywidualny plan działania oraz którym należy zmodyfikować indywidualny plan działania,
  • sporządzanie zestawień, raportów, sprawozdań oraz informacji dla potrzeb bieżącej pracy i statystyki,
  • przygotowywanie informacji z zakresu realizowanych przedsięwzięć do publikacji na stronie internetowej PUP Olecko,
  • współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w urzędzie.

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  • praca przy komputerze,
  • praca w biurze w budynku nie posiadającym windy,
  • praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • praca wymagająca sprawności ruchowej.

5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych – lipiec 2014r – 8%

6. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,
  • życiorys (CV),
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2009r. – zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika ( Dz. U. Nr 115, poz. 971),
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i umiejętności obsługi komputera w obszarze środowiska Windows ( pakiet MS Office, inne),
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności (zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.),
  • oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz że korzysta z pełni praw publicznych, „Oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych”,
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany jest dostarczyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego), Świadomy/a odpowiedzialności karnej z art.233 Kodeksu Karnego oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie toczy się przeciwko mnie postępowanie karne”,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, „Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Powiatowy Urząd Pracy w Olecku do celów rekrutacji na stanowisko pośrednik pracy - stażysta”.

7. Miejsce i termin złożenia dokumentów:

Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 1 września 2014r. do godz. 1000 w sekretariacie (pokój nr 14) Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku, ul. Armii Krajowej 30, 19-400 Olecko, w zamkniętych kopertach z dopiskiem – Nabór na stanowiskoPośrednik pracy- stażysta, osobiście lub pocztą ( liczy się data wpływu do PUP w Olecku).

Oferty niekompletne, niepodpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.

8. Dodatkowe informacje:

  1. Osoby, które spełnią wymagania formalne zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się dnia 3 września 2014r. w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku (pok. Nr 13). Obok spełniania wymagań formalnych, rozmowa będzie miała decydujący wpływ na wybór kandydata, o godzinie rozmowy kwalifikacyjnej poinformujemy kandydata telefonicznie.
  2. W związku z powyższym, prosimy o podanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem (numer telefonu).
  3. Informacja o wynikach naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku pod adresem www.spolecko.bip.doc.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku.
  4. Wybrani kandydaci zostaną zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu z tym, że pierwsza umowa będzie zawarta na czas określony nie dłuższy niż do 31.12.2014r. z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.
  5. W przypadku gdy w wyniku naboru zostaną wyłonione do zatrudnienia osoby, które wykonywały zadania z zakresu pośrednictwa pracy przez okres co najmniej 12 miesięcy w publicznych służbach zatrudnienia i posiadają wykształcenie wyższe, pracodawca dopuszcza możliwość zawarcia umowy na stanowisko pośrednik pracy.
  6. Zatrudnienie będzie oparte na pełnieniu obowiązków przez 5 dni w tygodniu w godzinach od 7:30 do 15:30.

Oferty odrzucone mogą być odbierane w terminie 1 miesiąca od ostatecznego terminu na złożenie dokumentów w sekretariacie Urzędu.

Z prowadzonego naboru zostanie sporządzony protokół.

Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy
w Olecku

mgr Celina Górska