ZAPYTANIE NR EK.042.3.1.03.2014 o cenę tonerów do projektu „Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleckim 2014-12-16 1426 Art. czytany: 2884 razy ZAPYTANIE NR EK.042.3.1.03.2014 o cenę tonerów do projektu „Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleckim” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Olecko, 15 grudnia 2014 r. Szanowni Państwo, w związku z realizacją projektu „Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleckim”, nr POKL.03.05.00-00-007/13 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Programy kompleksowego wspomagania szkół zapraszam do przedstawienia Państwa oferty cenowej na dostawę tonerów określonych w pkt III. I. Składający zapytanie: Powiat Olecki ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko woj. warmińsko-mazurskie tel. 87 520 16 57 www.powiat.olecko.pl II. TRYB POSTĘPOWANIA: W oparciu o art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) zamówienie poniżej 30 tys. euro netto będzie udzielone z uwzględnieniem zasad celowości, oszczędności oraz terminowości oraz obowiązującym u Zamawiającego „Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej kwoty 14.000 euro netto w ramach realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE w ramach EFS”. Zapytanie w celu wybrania najkorzystniejszej oferty zostaje zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku www.spolecko.bip.doc.pl oraz wysłane e-mailem do wybranych sklepów oferujących w swoim asortymencie tonery do drukarek. III. Opis przedmiotu ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem zapytania jest wycena poniżej wymienionych tonerów: Lp. Nazwa urządzenia Nazwa tonera/tuszu Jedn. miary 1. Xerox WorkCentre 3550 Toner 106R01529 [11K - wydajność 11.000 stron A4 przy 5% pokryciu] sztuka 2. Drukarka HP LaserJet M1212 NFP Toner 285A sztuka 3. samsung clx-3185 Komplet oryginalnych tonerów CMYK CLT-P4072C Zestaw jest złożony z: 1) CLT-C4072S (cyan - wydajność 1000 str.) 2) CLT-M4072S (magenta - wydajność 1000 str.) 3) CLT-Y4072S (yellow - wydajność 1000 str.) 4) CLT-K4072S (black - wydajność 1500 str.) komplet 2. Wartość zamówienia zostanie określona po przeprowadzeniu rozeznania na podstawie przedstawionych cen jednostkowych. 3. Produkt musi być nowy, nieregenerowany, objęty gwarancją. 4. W pozycji nr 1 i 2 dopuszcza się możliwość stosowania tonerów zamiennych. 5. W pozycji nr 3 zestaw musi być oryginalny, nie dopuszcza się stosowania tonerów zamiennych. 6. Dopuszcza się możliwość dzielenia zamówienia na poszczególne części i dokonanie zakupów u różnych dostawców. 7. Prosimy o przedstawienie oferty cenowej brutto z informacją o akceptacji niżej wymienionych warunków sprzedaży (wzór oferty stanowi załącznik nr 1): płatność przelewem w ciągu 14 dni od dnia przekazania Zamawiającemu towaru i faktury VAT. dostawa do Zamawiającego wliczona w cenę. IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: W ciągu 14 dni od dnia złożenia zamówienia. V. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: 1. Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie następującym kryterium: cena – waga 100 % Oferta będzie oceniana według poniższego wzoru: wartość minimalna wśród złożonych ofert Xn = _________________________________ x waga % wartość zaproponowana przez Wykonawcę n 2. Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty, które wpłyną w terminie i będą spełniały wymagania określone w zapytaniu. 3. Do oceny ofert będzie brana pod uwagę cena brutto. VI. Przygotowanie ofert: 1. Na ofertę składają się: a) Oferta wykonawcy z formularzem cenowym - załącznik nr 1 b) Oświadczenie - załącznik nr 2 2. Formularz cenowy stanowi odzwierciedlenie wszelkich kosztów związanych z zamówieniem, a Zamawiający nie dopuszcza ponoszenia dodatkowych kosztów na etapie realizacji zamówienia w 2014 roku. 3. Zamawiający informuje, że wskazany w załączniku nr 1 asortyment jest szacunkowy. Ostateczna ilość zamówionych tonerów ulegnie zmianie do wartości budżetu ustalonego na poszczególne lata. 4. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. VII. Miejsce i termin złożenia ofert: 1. Oferta może być złożona osobiście lub drogą pocztową na adres określony w pkt I, drogą mailową - skan podpisanej i opieczętowanej oferty wraz z załącznikami na adres: [email protected] lub faksem na nr 87/5203219 do 18 grudnia 2014 r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego). 2. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Oferentami w sprawach merytorycznych i w sprawach niniejszej procedury jest: Halina Bogdańska – Menedżerka projektu, tel. 87 5201657. 3. Termin związania ofertą - 30 dni od daty upływu składania ofert. 4. Złożenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w wyniku zapytania oferty cenowej nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy. VIII. FORMALNOŚCI PO WYBORZE OFERTY: 1. Informacja o wyniku naboru zostanie przesłana drogą internetową do wykonawców, którzy złożyli ofertę pod warunkiem podania przez nich adresu e-mail, a także zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku www.spolecko.bip.doc.pl. 2. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych, bez obowiązku przeprowadzenia ich ponownej oceny. 3. Złożenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w wyniku zapytania oferty cenowej nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy. Dostawa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego |