Zapytanie ofertowe 13/2015 na dostawę materiałów medycznych 2015-02-05 1354 Art. czytany: 2291 razy Olecko Kolonia 4, dnia 05.02.2015 r. Zapytanie ofertowe 13/2015 na dostawę materiałów medycznych Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Długoterminowej 19 – 400 Olecko, Olecko Kolonia 4, NIP 847-14-28-196, tel. 87 520 40 32, 87 520 22 08 zaprasza do złożenia ofert cenowych na dostawę materiałów medycznych, według załączonego formularza ofertowego. Informacje ogólne: 1. Podane ilości asortymentu w formularzu ofertowym są ilościami szacunkowymi miesięcznymi i Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb. 2. Koszt dostawy w całości ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania materiałów medycznych z zachowaniem obowiązujących przepisów. 3. W czasie realizacji zamówienia nie ma możliwości podwyższenia cen przedmiotu zamówienia, zmiana zaoferowanych cen na wyższą może nastąpić tylko w przypadku zmian cen rynkowych i wymaga formy pisemnej w formie aneksu do umowy zaakceptowanego i podpisanego przez obie strony. 4. Formularz ofertowy stanowi odzwierciedlenie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia. 5. Termin realizacji zamówienia 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. 6. Miejsce dostarczenia towaru: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Długoterminowej 19-400 Olecko, Olecko Kolonia 4. 7. Szacunkowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do Formularza oferty – „Szacunkowy miesięczny wykaz asortymentu”. 8. Dostawy materiałów medycznych będą realizowane średnio 1 raz w miesiącu po dokonaniu zamówienia telefonicznego. Zamawiający zastrzega sobie prawo częstotliwości zamówień asortymentu w zależności od potrzeb. Wykonawca zapewni terminowość dostaw. 9. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji dostaw z rozładunkiem, które odbywać się będą w ilościach wskazanych przez Zamawiającego telefonicznie. 10. Zamawiający wymaga dostarczenia towarów dobrej jakości oraz o aktualnych terminach ważności i spełniających wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami. Opakowania dostarczanych materiałów medycznych muszą być oryginalne, nienaruszone i oznakowane widoczną datą terminu ważności. 11. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, czy pochodzenia – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach i jakości nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia. 12. Wykonawca zobowiązuje się do uzupełnienia braków w otrzymanej dostawie w ciągu 2 dni od chwili zamówienia na swój koszt. 13. Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego towaru na wolny od wad w ciągu 2 dni na swój koszt. 14. Zamawiający może odmówić przyjęcia dostawy, jeżeli: - jakikolwiek element przedmiotu zamówienia nie będzie oryginalnie zapakowany i oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, - opakowanie będzie naruszone, - dostarczony asortyment nie będzie zgodny z przedmiotem zamówienia. 15. Zapłata należności nastąpi przelewem na konto bankowe Wykonawcy na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury po każdorazowej dostawie materiałów medycznych w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury. |