(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Organy Powiatu
A Starostwo Powiatowe
A Oświadczenia majątkowe
A Gminy
A Jednostki organizacyjne
A Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
A Spółki prawa handlowego
A Organizacje pozarządowe
A Finanse i mienie
A Nabór pracowników
A Przetargi
A Licytacje
A Jak załatwić sprawę
A Aktualności
A Ostrzeżenia pogodowe
A Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
A Kontrole
A Petycje
A Lobbing
A Kontakt
A Instrukcja obsługi
A Nieodpłatna pomoc prawna
A Informacja publiczna
A Obsługa osób niepełnosprawnych
A Wybory samorządowe 2018
A Dostępność
A Biuro Rzeczy Znalezionych
A Prawo miejscowe
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
  
A Skargi i Wnioski
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
A Podstawy prawne działania powiatu
A Sprzedaż nieruchomości powiatu
A Wybory samorządowe 2010
A Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
A» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
A» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
A» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
A» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Jednostki organizacyjne
  • Powiatowy Urząd Pracy w Olecku
  • Aktualności
  • NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

    NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

    DYREKTOR POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W OLECKU OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

    Księgowy w Dziale Finansowo- Księgowym w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku w wymiarze pełnego etatu.

    Powiatowy Urząd Pracy w Olecku,
    ul. Armii Krajowej 30, 19-400 Olecko, tel.87 520 30 78

    1. NIEZBĘDNE WYMAGANIA DO PODJĘCIA PRACY NA W/W STANOWISKU:
      • obywatelstwo polskie lub znajomość języka polskiego wystarczająca do wykonywania zadań na stanowisku;
      • wykształcenie – średnie zawodowe - ekonomia lub finanse i rachunkowość.
      • dobra znajomość przepisów prawa regulujących problematykę związaną ze stanowiskiem (ustawa o finansach publicznych, ustawa o rachunkowości), przepisów regulujących funkcjonowanie samorządów, rozporządzenie w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych, ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
      • praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet MS Office, Excel, inne);
      • znajomość programów FAKT, PŁATNIK, dobra obsługa innych programów komputerowych związanych z księgowością;
      • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
      • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
      • niekaralność za umyślne przestępstwo skarbowe;
      • nieposzlakowana opinia;
      • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określone stanowisko.
    2. DODATKOWE WYMAGANIA POZWALAJĄCE NA OPTYMALNE WYKONYWANIE ZADAŃ NA W/W STANOWISKU:
      • doświadczenie zawodowe, min. dwa lata na stanowiskach związanych z rachunkowością,
      • odpowiedzialność, samodzielność,
      • komunikatywność,
      • umiejętność dobrej organizacji pracy,
      • umiejętność pracy w zespole.
      • wysoka kultura osobista
      • obsługa techniczna urządzeń biurowych
      • gotowość do uczenia się i aktualizacji wiedzy.
    3. ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
      • ewidencjonowanie operacji finansowych z Funduszu Pracy i operacji finansowych dotyczących Europejskiego Funduszu Społecznego i innych funduszy strukturalnych jednostki,
      • dokonywanie płatności w systemie bankowości elektronicznej Home Banking,
      • dokonywanie wydruków dziennika księgowego i zestawień obrotów i sald z systemu STD SYRIUSZ dotyczącego dochodów i wydatków z udziałem środków EFS,
      • przygotowywanie, sprawdzanie i dekretowanie dowodów księgowych,
      • sporządzanie wniosków o płatność z wydatków EFS i innych funduszy strukturalnych, zgodnie z realizowanymi przez PUP projektami,
      • tworzenie nowych kont w systemie SYRIUSZ,
      • kontrola poprawności deklaracji podatkowych i ZUS,
      • sporządzanie tytułów wykonawczych do Urzędu Skarbowego,
      • sporządzanie przelewów,
      • prowadzenie korespondencji w zakresie prowadzonych spraw,
      • sporządzanie okresowych sprawozdań dotyczących realizacji wykonanych zadań,
      • współpraca z innymi komórkami Urzędu w zakresie zadań związanych z zajmowanym stanowiskiem.
    4. INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU:
      • praca przy komputerze,
      • praca w biurze w budynku nie posiadającym windy,
      • praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
    5. WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH – grudzień 2015r. – 9,2%
    6. WYMAGANE DOKUMENTY:
      • list motywacyjny,
      • życiorys (CV),
      • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2009r. – zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika ( Dz. U. Nr 115, poz. 971),
      • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
      • kopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności (zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.),
      • oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz że korzysta z pełni praw publicznych, „Oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych”,
      • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sadu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany jest dostarczyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
        'Świadomy/a odpowiedzialności karnej z art.233 Kodeksu Karnego oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie toczy się przeciwko mnie postępowanie karne',
      • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
        „Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Powiatowy Urząd Pracy w Olecku do celów rekrutacji na stanowisko księgowy w dziale Finansowo – Księgowym”.
    7. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
      Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 3 lutego 2016r. do godz. 15.00 w sekretariacie (pokój nr 14) Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku, ul. Armii Krajowej 30, 19-400 Olecko, w zamkniętych kopertach z dopiskiem – Nabór na stanowisko - Księgowy w Dziale Finansowo –Księgowym, osobiście lub pocztą (liczy się data wpływu do PUP w Olecku).

      Oferty niekompletne, niepodpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
    8. DODATKOWE INFORMACJE:
      1. Osoby, które spełnią wymagania formalne zostaną zaproszone na pisemny test kompetencyjny, który odbędzie się dnia 5 lutego 2016r. o godz. 10:00 w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku (pok. Nr 13). Obok spełniania wymagań formalnych, test będzie miał decydujący wpływ na wybór kandydata.
      2. W przypadku uzyskania przez kilku kandydatów jednakowej ilości punktów z testu, ostateczna decyzja w sprawie zatrudnienia, podjęta zostanie po przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej i ocenie spełniania dodatkowych wymagań pozwalających na optymalne wykonywanie zadań na w/w. stanowisku.
      3. W związku z powyższym, prosimy o podanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem (numer telefonu).
      4. Informacja o wynikach naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku pod adresem www.spolecko.bip.doc.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku.
      5. Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w wymiarze 1 etatu z tym, że pierwsza umowa może być zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.
      6. Zatrudnienie będzie oparte na pełnieniu obowiązków przez 5 dni w tygodniu w godzinach: od 7:30 do 15:30 (od poniedziałku do czwartku), od 7:00 do 15:00 w piątek.
    Oferty odrzucone mogą być odbierane w terminie 1 miesiąca od ostatecznego terminu na złożenie dokumentów w sekretariacie Urzędu.

    Z prowadzonego postępowania konkursowego zostanie sporządzony protokół.

    Zastępca Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku

    mgr Renata Jasińska

    Olecko, dn. 22.01.2016r.



    Data wprowadzenia: 2016-01-22 1204
    Data upublicznienia: 2016-01-22
    Art. czytany: 4026 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Robert Nieszczerzewski
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet