(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Organy Powiatu
A Starostwo Powiatowe
A Oświadczenia majątkowe
A Gminy
A Jednostki organizacyjne
A Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
A Spółki prawa handlowego
A Organizacje pozarządowe
A Finanse i mienie
A Nabór pracowników
A Przetargi
A Licytacje
A Jak załatwić sprawę
A Aktualności
A Ostrzeżenia pogodowe
A Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
A Kontrole
A Petycje
A Lobbing
A Kontakt
A Instrukcja obsługi
A Nieodpłatna pomoc prawna
A Informacja publiczna
A Obsługa osób niepełnosprawnych
A Wybory samorządowe 2018
A Dostępność
A Biuro Rzeczy Znalezionych
A Prawo miejscowe
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
  
A Skargi i Wnioski
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
A Podstawy prawne działania powiatu
A Sprzedaż nieruchomości powiatu
A Wybory samorządowe 2010
A Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
A» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
A» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
A» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
A» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Przetargi
  • Zapytania ofertowe
  • Zaproszenie do składania ofert na: Zakup soli drogowej w ilości 120 ton z transportem do siedziby Zamawiającego

    Powiatowy Zarząd Dróg w Olecku
    Wojska Polskiego 12, 19-400 Olecko

    Znak sprawy: PZD.III.342/16/17
    Olecko, 2017-09-27

    Zaproszenie do składania ofert

    Zapraszamy Państwa Firmę do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na:
    Zakup soli drogowej w ilości 120 ton z transportem do siedziby Zamawiającego

    I. Nazwa (firma) oraz adres zamawiającego
    Powiat Olecki z siedzibą w Olecku,
    ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko, NIP 847-15-15-765,
    Powiatowy Zarząd Dróg w Olecku
    Wojska Polskiego 12, 19-400 Olecko
    Tel.: (087) 520 22 24
    Faks: (087) 520 22 25
    e-mail: pzd@powiat.olecko.pl
    adres strony internetowej: www.spolecko.bip.doc.pl

    II. Opis przedmiotu zamówienia

    Zakup soli drogowej w ilości 120 ton przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg powiatowych w powiecie oleckim i ulic powiatowych w Olecku z transportem do bazy w miejscowości Stożne, gmina Kowale Oleckie, powiat olecki, woj. warmińsko – mazurskie.
    CPV: 34927100-2
    III. Główne warunki udziału w zapytaniu ofertowym

    1 Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
    O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału.
    2 Zdolność techniczna lub zawodowa
    O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału.
    3 Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
    O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału.
    IV. Termin wykonania zamówienia: 2017-10-20.
    V. Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy:
    Lp. Wymagany dokument
    1 Formularz oferty
    Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
    2 Zaświadczenie, iż przedmiot zamówienia odpowiada normom
    Zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym


    Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

    VI. Przygotowanie oferty

    Ofertę należy:
    a):złożyć w formie pisemnej na Formularzu Oferty w siedzibie Zamawiającego ( PZD Olecko, ul. Wojska Polskiego 12, 19-400 Olecko), pokój nr: 5 do dnia 2017-10-10 do godz. 10:00.
    b) opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Zapytanie ofertowe na: Zakup soli drogowej w ilości 120 ton z transportem do siedziby Zamawiającego. Znak sprawy: PZD.III.342/16/17”
    VII. Termin związania ofertą
    1. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
    2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
    VIII. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
    1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
    Nr Nazwa kryterium Waga
    1 Cena (koszt) 100 %
    2. Punkty przyznawane za podane wyżej kryterium będą liczone według następujących wzorów:
    Nr kryterium Wzór
    1 Cena (koszt)
    Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
    gdzie:
    - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
    - Cof - cena podana w ofercie

    IX. Kontakt z wykonawcą

    Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
    1 inż. Dariusz Kozłowski - Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Olecku tel. ( 87) 5202224 e-mail pzd@powiat.olecko.pl

    2 mgr inż. Zdzisław Andruszkiewicz - Kierownik Działu Technicznego PZD w Olecku tel. ( 87) 5202224 e-mail pzd@powiat.olecko.pl


    Załącznikami do niniejszego dokumentu są:
    Nr Nazwa załącznika
    1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału

    Nr Nazwa dokumentu / wzoru
    1 Formularz oferty
    2 Wzór umowy


    Data wprowadzenia: 2017-09-27 1354
    Data upublicznienia: 2017-09-27
    Art. czytany: 2649 razy

    » Formularz oferty - rozmiar: 26318 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału - rozmiar: 35339 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Wzór umowy - rozmiar: 39424 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Zaproszenie do składania ofert w zapytaniu ofertowym - rozmiar: 31399 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Paweł Ostrowski
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet