(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Organy Powiatu
A Starostwo Powiatowe
A Oświadczenia majątkowe
A Gminy
A Jednostki organizacyjne
A Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
A Spółki prawa handlowego
A Organizacje pozarządowe
A Finanse i mienie
A Nabór pracowników
A Przetargi
A Licytacje
A Jak załatwić sprawę
A Aktualności
A Ostrzeżenia pogodowe
A Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
A Kontrole
A Petycje
A Lobbing
A Kontakt
A Instrukcja obsługi
A Nieodpłatna pomoc prawna
A Informacja publiczna
A Obsługa osób niepełnosprawnych
A Wybory samorządowe 2018
A Dostępność
A Biuro Rzeczy Znalezionych
A Prawo miejscowe
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
  
A Skargi i Wnioski
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
A Podstawy prawne działania powiatu
A Sprzedaż nieruchomości powiatu
A Wybory samorządowe 2010
A Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
A» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
A» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
A» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
A» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Przetargi
  • Zakup materiałów
  • Sprostowanie Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji 'Cyfrowe usługi w zakresie udostępniania informacji publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku'

    LANGUAGE:
    PL
    CATEGORY:
    ORIG
    FORM:
    F14
    VERSION:
    R2.0.9.S02
    SENDER:
    ENOTICES
    CUSTOMER:
    spolecko
    NO_DOC_EXT:
    2017-177171
    SOFTWARE VERSION:
    9.6.5
    ORGANISATION:
    ENOTICES
    COUNTRY:
    EU
    PHONE:
    /
    E-mail:
    informatyk@powiat.olecko.pl
    NOTIFICATION TECHNICAL:
    YES
    NOTIFICATION PUBLICATION:
    YES
    1 / 4

    Sprostowanie
    Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji
    Dostawy

    Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający
    I.1)
    Nazwa i adresy
    Powiat Oleckiul. Kolejowa 32Olecko19-400PolskaOsoba do kontaktów: Edward Adamczyk, Paweł OstrowskiTel.: +48 875202147E-mail: starostwo@powiat.olecko.pl Faks: +48 875203219Kod NUTS: PL62
    Adresy internetowe:
    Główny adres: www.powiat.olecko.pl

    Sekcja II: Przedmiot
    II.1)
    Wielkość lub zakres zamówienia
    II.1.1)
    Nazwa:
    Wdrożenie projektu: „Cyfrowe usługi w zakresie udostępniania informacji publicznej Starostwa Powiatowego wOlecku”
    II.1.2)
    Główny kod CPV
    30236000
    II.1.3)
    Rodzaj zamówienia
    Dostawy
    II.1.4)
    Krótki opis:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego
    niezbędnego dla realizacji celów określonych w dokumentacji projektu „Cyfrowe usługi w zakresie
    udostępniania informacji publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku”.
    Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do treści ogłoszenia szczegółoweinformacje zawarte zostały w SIWZ

    Sekcja VI: Informacje uzupełniające
    VI.5)
    Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
    14/12/2017
    VI.6)
    Numer pierwotnego ogłoszenia
    Pierwotne ogłoszenie przesłane przez eNotices:
    Login TED eSender: ENOTICES
    Logowanie jako klient TED eSender: spolecko
    Dane referencyjne ogłoszenia: 2017-156629
    Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2017/S 216-448558
    2 / 4
    Data wysłania pierwotnego ogłoszenia: 08/11/2017

    Sekcja VII: Zmiany
    VII.1)
    Informacje do zmiany lub dodania
    VII.1.1)
    Przyczyna zmiany
    Modyfikacja pierwotnej informacji podanej przez instytucję zamawiającą
    VII.1.2)
    Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
    Numer sekcji: III.1.3
    Zamiast:
    Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
    1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się doświadczeniem tj.: w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie:
    a. co najmniej jedno zamówienie o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto, polegające na wdrożeniu(tj.dostawie, instalacji, parametryzacji, zasilaniu danymi początkowymi) oraz przeszkoleniu użytkowników tego rozwiązania, systemu teleinformatycznego pełniącego funkcję platformy komunikacyjnej współpracującego z Systemem Elektronicznego Obiegu Dokumentów oraz Elektroniczną Platformą Usług Administracji (e-PUAP) wraz z integracją z modułami dziedzinowymi o funkcjonalnościach co najmniej takich, jakie posiadać mają rozwiązania w ramach niniejszego zamówienia:
    b. co najmniej jedno zamówienie zrealizowane przez Wykonawcę w jednostkach administracji publicznej polegające na opracowaniu i uruchomieniu minimum 100 elektronicznych usług publicznych, których wzory zostały stworzone zgodnie z „Ogólnymi zasadami tworzenia i publikacji w Centralnym Repozytorium wzorów dokumentów elektronicznych”
    c. co najmniej jedno zamówienie o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto, polegające na wdrożeniu(tj.dostawie, instalacji, parametryzacji, zasilaniu danymi początkowymi) oraz przeszkoleniu użytkowników tego rozwiązania, obejmujące swoim zakresem obszar elektronicznego obiegu spraw i dokumentów(SEOD) o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN brutto, której beneficjentem były jednostki samorządu terytorialnego,współpracującego z Elektroniczną Platformą Usług Administracji (e-PUAP) wraz z integracją z modułami dziedzinowymi o funkcjonalnościach co najmniej takich, jakie posiadać mają rozwiązania w ramach niniejszego zamówienia:
    Zamawiający wymaga wykazania dwóch różnych usług, tzn. spełniających wymogi wskazane w pkt a, b i c. Tym samym nie dopuszcza, aby jedna ta sama usługa wykazana była na potwierdzenie spełnienia pkt a i b.
    Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji przedstawionych wykazów wykonanych usług poprzez przesłanie ankiet (wg wzoru z załącznika nr 9) do wskazanych jednostek administracji publicznej;
    Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do treści ogłoszenia szczegółowe informacje dotyczące wymaganego doświadczenia zawarte zostały w SIWZ
    2. Zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia brały udział osoby zatrudnione na umowę o pracę tj.:
    a. minimum 2 osoby odpowiedzialne za dostawę, instalację i wdrożenie systemu;
    b. minimum 1 osoba odpowiedzialna za przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Urzędu.
    c. minimum 1 osoba spełniająca następujące kwalifikacje zawodowe: specjalista ds. bezpieczeństwa informacji posiadający wykształcenie wyższe oraz certyfikat zawodowy audytora wiodącego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji oraz doświadczenie na stanowisku związanym z zapewnieniem bezpieczeństwa informacji systemu w sektorze publicznym to jest posiada certyfikat audytora ISO/IEC 27000:2013 w zakresie przetwarzania danych Osobowych oraz uczestniczył w realizacji co najmniej jednego projektu w sektorze publicznym polegającym na przygotowaniu instytucji do wymagań RODO. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe.
    3 / 4
    Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez osobę wskazaną przez Wykonawcę jako biorąca udział w realizacji przedmiotowego zamówienia, zatrudnioną na umowę o pracę.
    Powinno być:
    Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
    1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się doświadczeniem tj.: w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie:
    a. co najmniej jedno zamówienie o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto, polegające na wdrożeniu(tj.dostawie, instalacji, parametryzacji, zasilaniu danymi początkowymi) oraz przeszkoleniu użytkowników tego rozwiązania, systemu teleinformatycznego pełniącego funkcję platformy komunikacyjnej współpracującego z Systemem Elektronicznego Obiegu Dokumentów oraz Elektroniczną Platformą Usług Administracji (e-PUAP)wraz z integracją z modułami dziedzinowymi o funkcjonalnościach co najmniej takich, jakie posiadać mają rozwiązania w ramach niniejszego zamówienia:
    b. co najmniej jedno zamówienie zrealizowane przez Wykonawcę w jednostkach administracji publicznej polegające na opracowaniu i uruchomieniu minimum 100 elektronicznych usług publicznych, których wzory zostały stworzone zgodnie z „Ogólnymi zasadami tworzenia i publikacji w Centralnym Repozytorium wzorów dokumentów elektronicznych”
    c. co najmniej jedno zamówienie o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto, polegające na wdrożeniu(tj.dostawie, instalacji, parametryzacji, zasilaniu danymi początkowymi) oraz przeszkoleniu użytkowników tego rozwiązania, obejmujące swoim zakresem obszar elektronicznego obiegu spraw i dokumentów(SEOD) o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN brutto, której beneficjentem były jednostki samorządu terytorialnego,współpracującego z Elektroniczną Platformą Usług Administracji (e-PUAP) wraz z integracją z modułami dziedzinowymi o funkcjonalnościach co najmniej takich, jakie posiadać mają rozwiązania w ramach niniejszego zamówienia:
    Zamawiający wymaga wykazania dwóch różnych usług, tzn. spełniających wymogi wskazane w pkt a, b i c. Tym samym nie dopuszcza, aby jedna ta sama usługa wykazana była na potwierdzenie spełnienia pkt a i b.
    Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji przedstawionych wykazów wykonanych usług poprzez przesłanie ankiet (wg wzoru z załącznika nr 9) do wskazanych jednostek administracji publicznej;
    Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do treści ogłoszenia szczegółowe informacje dotyczące wymaganego doświadczenia zawarte zostały w SIWZ
    2. Zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia brały udział osoby zatrudnione na umowę o pracę tj.:
    a. minimum 2 osoby odpowiedzialne za dostawę, instalację i wdrożenie systemu;
    b. minimum 1 osoba odpowiedzialna za przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Urzędu.
    Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez osobę wskazaną przez Wykonawcę jako biorąca udział w realizacji przedmiotowego zamówienia, zatrudnioną na umowę o pracę.
    Numer sekcji: IV.2.2
    Zamiast:
    Data: 19/12/2017
    Czas lokalny: 10:00
    Powinno być:
    Data: 29/12/2017
    Czas lokalny: 10:00
    Numer sekcji: IV.2.7
    Zamiast:
    Data: 19/12/2017
    Czas lokalny: 10:30
    4 / 4
    Powinno być:
    Data: 29/12/2017
    Czas lokalny: 10:30
    VII.2)
    Inne dodatkowe informacje:
    Zamawiający zmienia SIWZ pkt. VII.2 ppkt. 9 poprzez wykreślenie wymagania:
    Było:
    certyfikat PN-ISO/IEC 27001 - System zarządzania bezpieczeństwem informacji;
    Jest:


    Data wprowadzenia: 2017-12-14 1456
    Data upublicznienia: 2017-12-14
    Art. czytany: 1096 razy

    » Sprostowanie Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji - rozmiar: 86206 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Paweł Ostrowski
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet