(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Organy Powiatu
A Starostwo Powiatowe
A Oświadczenia majątkowe
A Gminy
A Jednostki organizacyjne
A Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
A Spółki prawa handlowego
A Organizacje pozarządowe
A Finanse i mienie
A Nabór pracowników
A Przetargi
A Licytacje
A Jak załatwić sprawę
A Aktualności
A Ostrzeżenia pogodowe
A Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
A Kontrole
A Petycje
A Lobbing
A Kontakt
A Instrukcja obsługi
A Nieodpłatna pomoc prawna
A Informacja publiczna
A Obsługa osób niepełnosprawnych
A Wybory samorządowe 2018
A Dostępność
A Biuro Rzeczy Znalezionych
A Prawo miejscowe
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
  
A Skargi i Wnioski
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
A Podstawy prawne działania powiatu
A Sprzedaż nieruchomości powiatu
A Wybory samorządowe 2010
A Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
A» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
A» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
A» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
A» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Nabór pracowników
  • NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE Podinspektor - Wydział Środowiska i Rolnictwa

    STAROSTA OLECKI OGŁASZA NABÓR
    NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
    Podinspektor - Wydział Środowiska i Rolnictwa
    w Starostwie Powiatowym w Olecku
    19-400 Olecko, ul. Kolejowa 32, tel. 087 5202475


    I. Niezbędne wymagania do podjęcia pracy na ww. stanowisku:
    1) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
    2) brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    3) obywatelstwo polskie,
    4) wykształcenie wyższe lub średnie. W stosunku do osób z wykształceniem średnim wymagany jest co najmniej 2-letni staż pracy.
    II. Dodatkowe wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań
    na ww. stanowisku:
    1. Znajomość ustaw
    1) z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym
    2) z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
    3) z dnia 28 września 1991 r .o lasach
    4) z dnia 13 października 1995 r. Prawo łowieckie
    5) z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody
    6) z dnia 18 kwietnia 1985 r. o rybactwie śródlądowym
    7) z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze,
    2. Umiejętność obsługi komputera.
    3. Kreatywność, samodzielność, dobra organizacja pracy,
    III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
    1) udzielenie koncesji na wydobywanie kopalin ze złóż,
    2) zatwierdzanie projektów robót geologicznych, dokumentacji geologicznych złóż kopalin i dokumentacji geologiczno-inżynierskich,
    3) nadzór nad gospodarką leśną w lasach nie stanowiących własności Skarbu Państwa,
    4) dzierżawy polnych obwodów łowieckich,
    5) rejestracja zwierząt egzotycznych,
    6) wydawanie kart wędkarskich i łowiectwa podwodnego,
    7) rejestracja sprzętu pływającego służącego do amatorskiego połowu ryb,
    8) zalesień gruntów dokonanych na podstawie ustawy o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich ze środków pochodzących z sekcji Gwarancji Europejskiego Funduszu Orientacji i Gwarancji Rolnej.
    IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
    1) praca przy komputerze,
    2) praca w biurze zlokalizowanym na I piętrze w budynku nie posiadającym windy,
    3) praca w 1/2 wymiaru czasu pracy,
    4) większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej.
    V. Wymagane dokumenty:
    1) list motywacyjny,
    2) życiorys (CV),
    3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zgodnie
    e wzorem stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2009r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz.U. Nr 115, poz. 971 z póź. zm.),
    4) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie i uprawnienia zawodowe,
    5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje (kursy, szkolenia)
    6) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz, że korzysta z pełni praw publicznych,
    7) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r. poz. 1000 z póź.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r poz. 908 z póź.zm.)
    VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych – wrzesień 2018 rok –7 %
    VII. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
    Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 23 października 2018r.
    w kancelarii Starostwa Powiatowego w Olecku, ul. Kolejowa 32 (pokój nr 22)
    w kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Środowiska i Rolnictwa Starostwa Powiatowego w Olecko”. osobiście lub pocztą (liczy się data wpływu do Starostwa). Dokumenty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
    VIII. Dodatkowe informacje:
    1. Złożone dokumenty będą sprawdzone pod względem kompletności
    i spełnienia wymagań określonych w powyższym ogłoszeniu.
    2. Osoby, które spełniły wymagania formalne zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną i napisanie testu. W związku z powyższym proszę o podanie numeru telefonu.
    3. Z przeprowadzonego naboru zostanie sporządzony protokół.
    4. Informacja o wynikach naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku oraz na tablicy ogłoszeń
    w siedzibie Starostwa.
    5. W przypadku wygrania konkursu, przed zatrudnieniem kandydat zobowiązany jest dostarczyć zapytanie o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.
    6. Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę
    z tym, że pierwsza umowa zawarta będzie na czas ściśle określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.

    Olecko, 08.10.2018 r. Starosta Olecki

    Marian Świerszcz


    Data wprowadzenia: 2018-10-08 1030
    Data upublicznienia: 2018-10-08
    Art. czytany: 4305 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Paweł Ostrowski
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet