(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Organy Powiatu
A Starostwo Powiatowe
A Oświadczenia majątkowe
A Gminy
A Jednostki organizacyjne
A Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
A Spółki prawa handlowego
A Organizacje pozarządowe
A Finanse i mienie
A Nabór pracowników
A Przetargi
A Licytacje
A Jak załatwić sprawę
A Aktualności
A Ostrzeżenia pogodowe
A Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
A Kontrole
A Petycje
A Lobbing
A Kontakt
A Instrukcja obsługi
A Nieodpłatna pomoc prawna
A Informacja publiczna
A Obsługa osób niepełnosprawnych
A Wybory samorządowe 2018
A Dostępność
A Biuro Rzeczy Znalezionych
A Prawo miejscowe
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
  
A Skargi i Wnioski
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
A Podstawy prawne działania powiatu
A Sprzedaż nieruchomości powiatu
A Wybory samorządowe 2010
A Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
A» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
A» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
A» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
A» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Jednostki organizacyjne
  • Powiatowy Urząd Pracy w Olecku
  • Aktualności
  • Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

    w Powiatowym Urządzie Pracy w Olecku

    Powiatowy Urząd Pracy w Olecku,
    ul. Armii Krajowej 30
    19-400 Olecko
    ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:

    • Specjalista do spraw rozwoju zawodowego – stażysta

    WYMAGANIA związane ze stanowiskiem:
    • wykształcenie wyższe - kierunek administracja lub prawo, zarządzanie i marketing, socjologia, politologia;
    • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
    • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    • nieposzlakowana opinia;
    • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określone stanowisko;
    • doświadczenie zawodowe (zatrudnienie lub staż).
    WYMAGANIA DODATKOWE:
    • znajomość lokalnego rynku pracy;
    • znajomość przepisów:
      • ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2004r., Nr 99, poz. 1001 z późn. zm.),
      • rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 kwietnia 2009r. w sprawie przygotowania zawodowego dorosłych,
      • rozporządzeń Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007r. w sprawie standardów usług rynku pracy oraz w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy,
      • ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych,
      • przepisów KPA oraz wybranych unormowań z zakresu prawa pracy,
      • przepisów prawa regulujących funkcjonowanie samorządów,
    • znajomość problematyki Unii Europejskiej,
    • praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet MS Office, Excel);
    • predyspozycje osobowościowe: kreatywność, odporność psychiczna, odpowiedzialność, samodzielność w działaniu, wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
    ZAKRES ZADAŃ przewidzianych dla stanowiska pracy.
    1. Planowanie i organizacja szkoleń dla osób bezrobotnych lub poszukujących pracy, finansowanych ze środków FP i Europejskiego Funduszu Społecznego:
      • prognozowanie potrzeb i ustalanie kierunków szkolenia w oparciu o analizę sytuacji na rynku pracy,
      • upowszechnianie informacji o szkoleniach,
      • ustalanie kryteriów rekrutacji na szkolenie oraz właściwy dobór uczestników szkolenia,
      • przygotowanie umowy z instytucją szkolącą,
      • przygotowywanie i wydawanie skierowań,
      • prowadzenie rejestrów w zakresie prowadzonych spraw,
      • przygotowanie rozliczeń dokumentów po zakończeniu szkolenia,
      • bieżące analizowanie efektywności szkoleń.
    2. Przyjmowanie, analizowanie wniosków w sprawie finansowania z Funduszu Pracy kosztów studiów podyplomowych, w tym przygotowanie umów w sprawie.
    3. Planowanie działań w zakresie organizacji przygotowania zawodowego dorosłych:
      • upowszechnianie informacji o zasadach organizowania przygotowania zawodowego dorosłych,
      • pozyskiwanie od pracodawców propozycji utworzenia miejsc przygotowania zawodowego dorosłych,
      • nabór i kwalifikowanie osób uprawnionych do odbycia przygotowania zawodowego dorosłych,
      • przygotowanie umów w sprawie przygotowania zawodowego dorosłych,
      • nadzorowanie przebiegu przygotowania zawodowego dorosłych,
      • dokonywanie wyboru instytucji, w których może być przeprowadzony egzamin kwalifikacyjny na tytuł zawodowy, egzamin czeladniczy lub egzamin sprawdzający
      • badanie jakości, skuteczności i efektywności przygotowania.
    WYMAGANE dokumenty:
    • życiorys /CV/,
    • list motywacyjny,
    • kserokopia dowodu osobistego,
    • kwestionariusz osobowy (dostępny na stronie urzędu),
    • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe,
    • kopie dokumentów potwierdzające posiadanie innych umiejętności (zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.),
    • kopie dokumentów poświadczające doświadczenie zawodowe;
    • oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych- „Oświadczam, że korzystam z pełni praw publicznych oraz posiadam pełną zdolność do czynności prawnych”
    • oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany jest dostarczyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego) „Świadomy/a odpowiedzialności karnej z art. 233 Kodeksu Karnego oświadczam, że nie byłem/byłam karany za przestępstwo umyślne i nie toczy się przeciwko mnie postępowanie karne.”
    • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. , Nr 101,poz. 926 z późn. zm.)”.
    Dokumenty należy składać w terminie do:

    22 października 2009 r. do godz. 14:00 w sekretariacie POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W OLECKU, ul. Armii Krajowej 30, 19-400 Olecko, w zamkniętych kopertach z dopiskiem – „Dotyczy naboru na stanowisko – Specjalista do spraw rozwoju zawodowego – stażysta w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku”.

    Oferty niekompletne, nie podpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.

    DODATKOWE INFORMACJE

    Złożone dokumenty sprawdzone będą pod względem kompletności i spełnienia wymagań określonych w powyższym ogłoszeniu.

    Osoby, które spełnią wymagania formalne zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się 26 października 2009r. o godz. 10:00 w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku (pok. Nr 13).
    W związku z powyższym prosimy o podanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem (numer telefonu).

    Z prowadzonego postępowania konkursowego zostanie sporządzony protokół.

    Informacja o wynikach naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku pod adresem www.spolecko.bip.doc.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku.

    Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy z tym, że pierwsza umowa zawarta będzie na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.

    Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy
    w Olecku

    mgr Celina Górska


    Data wprowadzenia: 2009-10-09 1545
    Data upublicznienia: 2009-10-09
    Art. czytany: 4146 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Robert Nieszczerzewski
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet