(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Dostępność
Biuro Rzeczy Znalezionych
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Przetargi
  • Roboty budowlane
  • OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Przebudowa drogi powiatowej Nr 1911N dr. woj. Nr 655 - Szeszki oraz drogi powiatowej Nr 1913N Wojnasy - Cimochy - Dorsze - Kalinowo przez wieś Szeszki

    Ogłoszenie nr 21529 - 2017 z dnia 2017-02-08 r.

    Olecko: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1911N dr. woj. Nr 655 - Szeszki oraz drogi powiatowej Nr 1913N Wojnasy - Cimochy - Dorsze - Kalinowo przez wieś Szeszki
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane



    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

    Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

    Nazwa projektu lub programu: Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016 - 2019

    O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: nie

    Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: nie

    Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: nie

    Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
    Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających:
    nie

    Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

    Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: nie

    W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: Informacje dodatkowe:

    I. 1) NAZWA I ADRES:
    Powiatowy Zarząd Dróg w Olecku, krajowy numer identyfikacyjny 79067600400000, ul. ul. Wojska Polskiego 12, 19400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 875 202 224, e-mail: [email protected] faks 875 202 225.
    Adres strony internetowej (URL): www.spolecko.bip.doc.pl

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

    I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):


    I.4) KOMUNIKACJA:
    Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL):
    tak
    www.spolecko.bip.doc.pl

    Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: tak
    www.spolecko.bip.doc.pl

    Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: nie

    Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: Elektronicznie: nie
    adres

    Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: nie

    Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak

    Inny sposób: forma pisemna
    Adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Olecku, ul. Wojska Polskiego 12, 19-400 Olecko

    Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: nie

    Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1911N dr. woj. Nr 655 - Szeszki oraz drogi powiatowej Nr 1913N Wojnasy - Cimochy - Dorsze - Kalinowo przez wieś Szeszki

    Numer referencyjny: PZD.III.342/2/17

    Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: nie

    II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

    II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
    Zamówienie podzielone jest na części: Nie

    II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej Nr 1911N dr. woj. Nr 655 - Szeszki oraz drogi powiatowej Nr 1913N Wojnasy - Cimochy - Dorsze - Kalinowo przez wieś Szeszki zgodnie z dokumentacją projektową. W przypadku wskazania w dokumentacji projektowej znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, należy traktować je jako przykładowe i zastosować materiały równoważne o parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji.
    Zakres prac obejmuje:
    1. Roboty przygotowawcze i pomocnicze.
    2. Roboty ziemne.
    3. Odwodnienie korpusu drogowego.
    4. Podbudowa.
    5. Nawierzchnia.
    6. Elementy ulic.
    7. Roboty wykończeniowe, oznakowanie, urządzenia bezpieczeństwa ruchu.
    8. Przebudowa urządzeń energetycznych i telekomunikacyjnych.

    II.5) Główny kod CPV: 45233140-2

    II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
    Wartość bez VAT:
    Waluta:
    (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

    II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie

    II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: data zakończenia: 29/09/2017

    II.9) Informacje dodatkowe:

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
    III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów


    Określenie warunków:
    Informacje dodatkowe

    III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

    Określenie warunków:
    Informacje dodatkowe

    III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

    Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie, iż:

    I. Wykonawca posiada doświadczenie wyrażające się wykonaniem należycie:

    1) co najmniej dwóch robót budowlanych z branży drogowej o wartości nie mniejszej niż 3 500 000,00 zł brutto każda,
    2) co najmniej dwóch robót budowlanych z branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto każda, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

    II. Wykonawca dysponuje niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, t.j.:
    - min. 1 wytwórnia mas bitumicznych,
    - min. 1 rozkładarka mas bitumicznych,
    - min. 2 walce statyczne,
    - min. 2 walce wibracyjne,
    - min. 2 koparki,
    - min. 4 samochody do mas bitumicznych,
    - min 3 samochody do robót ziemnych.

    III. Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

    1) kierownik budowy z minimalnym pięcioletnim doświadczeniem zawodowym w zakresie robót drogowych na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych. Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.

    2) kierownik robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
    Kierownik robót powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.

    Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie

    Informacje dodatkowe: Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych (w tym przynależności do określonego samorządu zawodowego) na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016r., poz. 290 z późn. zm.), rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65).

    III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

    III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

    III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
    tak

    Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
    (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
    (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
    (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
    (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
    (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
    (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
    (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
    (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

    III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
    Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu:
    tak

    Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji:
    nie

    III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

    1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.

    2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

    3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
    4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt 8.5 ppkt 2

    III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

    III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


    1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.

    2. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.

    3. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

    III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

    III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

    III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)


    1.Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (jeżeli dotyczy): Pisemne zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

    2.Harmonogram rzeczowo – finansowy.

    3. Oświadczenie o zatrudnieniu osób na podstawie umowy o pracę .

    4.Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli dotyczy).

    5. Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym (jeżeli dotyczy).

    6.Dokumenty podmiotów zagranicznych w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

    a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

    b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) OPIS

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
    przetarg nieograniczony

    IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: tak,

    Informacja na temat wadium

    1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 50 000.00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 PLN).

    2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2017-02-24 do godz. 10:00.

    3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

    a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ S.A. Oddział w Olecku 65 2030 0045 1110 0000 0185 0180;

    b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

    c) gwarancjach bankowych;

    d) gwarancjach ubezpieczeniowych;

    e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.).

    4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą.

    5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.

    6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego.

    7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp.

    8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

    9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.

    IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

    IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: nie

    Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: nie

    Informacje dodatkowe:

    IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: nie

    Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
    Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: nie

    IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

    Liczba wykonawców
    Przewidywana minimalna liczba wykonawców
    Maksymalna liczba wykonawców
    Kryteria selekcji wykonawców:

    IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

    Umowa ramowa będzie zawarta:
    Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: nie
    Informacje dodatkowe:
    Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: nie
    Informacje dodatkowe:
    W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: nie
    Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: nie

    IV.1.8) Aukcja elektroniczna

    Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
    (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie

    Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:

    Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
    nie

    Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
    Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
    Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
    Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
    Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
    Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
    Aukcja wieloetapowa
    etap nr czas trwania etapu
    Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

    Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

    IV.2.2) Kryteria


    Kryteria Znaczenie
    Cena (koszt) 60
    Okres gwarancji i rękojmi 20
    Zatrudnienie osób bezrobotnych 15
    Termin wykonania 5

    IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): tak

    IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

    IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem


    Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
    Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
    Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
    Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
    Informacje dodatkowe

    IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

    Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
    Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
    Wstępny harmonogram postępowania:
    Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
    Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
    Informacje dodatkowe:

    IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

    Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
    Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: nie
    Informacje dodatkowe:

    IV.4) Licytacja elektroniczna

    Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
    Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
    Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
    Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
    Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
    Licytacja wieloetapowa
    etap nr czas trwania etapu
    Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
    Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
    Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
    Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
    Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
    Informacje dodatkowe:

    IV.5) ZMIANA UMOWY

    Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
    tak

    Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

    1. Zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy o czas niezbędny do zrealizowania zadania w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy.

    2. Zmiany osobowe pod warunkiem, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia osoby wymaganej postanowieniami SIWZ.

    3. Zmiany podmiotów lub podwykonawców na zasoby których Wykonawca powoływał się w ofercie w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, iż proponowany inny podmiot lub podwykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

    IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

    Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

    IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:


    Data: 24/02/2017, godzina: 10:00,
    Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): nie
    Wskazać powody:
    Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Język polski

    IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

    IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie

    IV.6.6) Informacje dodatkowe:


    Olecko, dnia 08.02.2017r.


    Data wprowadzenia: 2017-02-08 1316
    Data upublicznienia: 2017-02-08
    Art. czytany: 3576 razy

    » Dokumenty dotyczące przynależności do grupy kapitałowej - rozmiar: 29628 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » Formularz Oferty - rozmiar: 43008 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Harmonogram rzeczowo - finansowy - rozmiar: 50688 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym - rozmiar: 29109 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » Kosztorys_ofertowy_Szeszki- - rozmiar: 54784 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.ms-excel
    » Kosztorys_ofertowy_Szeszki całość - rozmiar: 49430 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » ogłoszenie o zamówieniu - rozmiar: 40099 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału - rozmiar: 34233 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę - rozmiar: 28392 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » PROJEKT BUDOWLANY Szeszki - rozmiar: 61962314 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » PROJEKT STAŁEJ ORGANIZACJI RUCHU - rozmiar: 12780368 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » PROJEKT WYKONAWCZY Szeszki - rozmiar: 54939776 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » PROJEKT WYKONAWCZY Szeszki - rozmiar: 54939776 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » PROJEKT WYKONAWCZY Szeszki - rozmiar: 54939776 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Przedmiar robót - branża drogowa , energetyczna - rozmiar: 133059 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Przedmiar robót - branża telekomunikacyjna - rozmiar: 31930 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » PW- branża telekomunikacyjna - rozmiar: 4612261 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » SIWZ - na roboty budowlane procedura uproszczona - rozmiar: 76027 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » SST Szeszki - rozmiar: 1037196 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Umowa - SIWZ - rozmiar: 141824 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - rozmiar: 27916 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » wykaz narzędzi - rozmiar: 50688 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » wykaz osób - rozmiar: 44032 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » wykaz robót budowlanych - rozmiar: 48128 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów - rozmiar: 28719 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Karina Bielawska
    Rejestr zmian:
    2017-02-08
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Karina Bielawska
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Karina Bielawska
    3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Karina Bielawska
    4. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Karina Bielawska
    5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Karina Bielawska
    6. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Karina Bielawska
    7. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Karina Bielawska
    8. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Karina Bielawska
    9. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Karina Bielawska
    10. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Karina Bielawska
    11. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Karina Bielawska
    12. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Karina Bielawska
    13. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Karina Bielawska
    14. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Karina Bielawska
    15. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Karina Bielawska
    16. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Karina Bielawska
    17. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Karina Bielawska
    18. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Karina Bielawska
    19. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Karina Bielawska
    20. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Karina Bielawska
    21. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Karina Bielawska
    22. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Karina Bielawska
    23. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Karina Bielawska
    24. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Karina Bielawska
    25. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Karina Bielawska
    26. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Karina Bielawska
    27. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Karina Bielawska
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet