(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Dostępność
Biuro Rzeczy Znalezionych
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Jednostki organizacyjne
  • Powiatowy Urząd Pracy w Olecku
  • Aktualności
  • Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze

    w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku

    Powiatowy Urząd Pracy w Olecku, ul. Armii Krajowej 30, 19-400 Olecko,
    ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:

    Specjalista do spraw programów - stażysta w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku.

    WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM:

    • obywatelstwo polskie lub znajomość języka polskiego wystarczająca do wykonywania zadań na stanowisku;
    • wykształcenie wyższe ;
    • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
    • niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
    • nieposzlakowana opinia;
    • stan zdrowia pozwalający na wykonywanie zadań na zajmowanym stanowisku;
    • doświadczenie w realizacji projektów POKL – wymaganie uważać się będzie za spełnione jeżeli kandydat przedstawi dokumenty potwierdzające pracę przy realizacji projektu POKL w wymiarze 20 godz. miesięcznie przez 18 miesięcy w okresie ostatnich 3 lat.

    DODATKOWE WYMAGANIA TO:
    • znajomość (SZOP) Szczegółowy Opis Priorytetów POKL na lata 2007 – 2013;
    • znajomość dokumentów regulujących zasady realizacji projektów w tym szczególnie:
      • wytyczne w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach P OKL;
      • poradnik zasada równości szans kobiet i mężczyzn w projektach POKL;
      • podręcznik wskaźników POKL;
      • wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach POKL;
    • znajomość aktualnej instrukcji wypełniania wniosku o dofinansowanie projektu w ramach POKL;
    • znajomość ustawy o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej (Dz. U 2004r.,Nr 123 poz 1291);
    • znajomość lokalnego rynku pracy;
    • znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), w szczególności zagadnień z zakresu przygotowania, realizacji i oceniania efektów programów i projektów;
    • znajomość przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r.Nr 113, poz.759 z późn. zm.);
    • znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych (Dz.U.z 2009r.,Nr 157, poz.1240 z późn. zm);
    • znajomość przepisów KPA oraz wybranych unormowań z zakresu prawa pracy,
    • znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r.,Nr 223, poz.1458 z późn. zm.),
    • praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet MS Office, inne);
    • predyspozycje osobowościowe: kreatywność, odporność psychiczna, odpowiedzialność, samodzielność w działaniu, wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
    ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU SPECJALISTA DO SPRAW PROGRAMÓW - STAŻYSTA:
    1. Koordynowanie realizacji projektu pn. „ Inwestujemy w profesjonalizm – szkolenia dla pracowników Delphia Yachts Kot Sp.j.” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej realizowanego w ramach poddziałania 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w tym m.in.
      • przygotowywanie wzorów i prowadzenie dokumentacji merytorycznej projektu,
      • sporządzanie wniosków o płatność i sprawozdań obowiązujących w projekcie
      • wprowadzanie danych i obsługa systemu PEFS, przeznaczonego do monitorowania efektów realizacji projektu dofinansowanego z EFS,
      • współpraca z pracodawcą na rzecz którego prowadzony będzie projekt w tym przygotowywanie umów w zakresie szkolenia pracowników i rozliczanie udzielonej pomocy publicznej,
      • archiwizacja dokumentów projektu.
    WYMAGANE DOKUMENTY:
    • życiorys /CV/,
    • list motywacyjny,
    • kserokopia dowodu osobistego,
    • kwestionariusz osobowy (dostępny na stronie urzędu),
    • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    • kopie dokumentów potwierdzające posiadanie innych umiejętności (zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.).
    • umowy lub świadectwa pracy potwierdzające pracę przy realizacji projektu POKL w wymiarze 20 godz. miesięcznie przez 18 miesięcy w okresie ostatnich 3 lat.
    • oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany jest dostarczyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego) „Świadomy/a odpowiedzialności karnej z art. 233 Kodeksu Karnego oświadczam, że nie byłem/byłam karany za przestępstwo umyślne i nie toczy się przeciwko mnie postępowanie karne.”
    • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych”.

    Dokumenty należy składać w terminie do:

    28 listopada 2011r. do godz. 10:00
    w sekretariacie (pokój nr 14) POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W OLECKU, ul. Armii Krajowej 30, 19-400 Olecko, w zamkniętych kopertach z dopiskiem – Dotyczy naboru na stanowisko – Specjalista do spraw programów - stażysta w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku.

    Oferty niekompletne, nie podpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.

    DODATKOWE INFORMACJE

    Złożone dokumenty sprawdzone będą pod względem kompletności i spełnienia wymagań określonych w powyższym ogłoszeniu.

    Osoby, które spełnią wymagania formalne zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się 29.11.2011r. o godz. 10:00 w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku (pok. Nr 13), obok spełniania wymagań formalnych, wpływ na wybór kandydata będzie miała przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.
    W przypadku większej ilości osób pracodawca zastrzega możliwość przeprowadzenia pisemnego testu kompetencyjnego.
    W związku z powyższym prosimy o podanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem (numer telefonu).
    Z prowadzonego postępowania konkursowego zostanie sporządzony protokół Informacja o wynikach naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku pod adresem www. spolecko.bip.doc.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku.

    Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na czas określony na podstawie umowy o pracę w wymiarze 1/2 pełnego etatu.
    W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.

    Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku
    mgr Celina Górska



    Data wprowadzenia: 2011-11-18 1636
    Data upublicznienia: 2011-11-18
    Art. czytany: 2842 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Robert Nieszczerzewski
    Rejestr zmian:
    2011-11-18
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Robert Nieszczerzewski
    2. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Robert Nieszczerzewski
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet