(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Dostępność
Biuro Rzeczy Znalezionych
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Przetargi
  • Zakup materiałów
  • Olecko: Dostawa samochodu typu BUS 9 osobowy- 1 szt.

    Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
    www. spolecko.bip.doc.pl

    Olecko: Dostawa samochodu typu BUS 9 osobowy- 1 szt.
    Numer ogłoszenia: 350628 - 2012; data zamieszczenia: 17.09.2012

    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
    I. 1) NAZWA I ADRES: Dom im. Janusza Korczaka , ul. Gołdapska 18A, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 520 21 40, faks 87 520 21 40.
    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna pomocy społecznej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu typu BUS 9 osobowy- 1 szt..
    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. samochodu typu BUS 9 osobowy. Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 SIWZ: 1. Pojazd fabrycznie nowy rok produkcji 2012; 2. Kolor metalizowany: odcienie szarego, granatu, bordo; 3. Liczba miejsc 1+ 8, dokumenty pozwalające na rejestrację pojazdu 9 osobowego; 4. Silnik wysokoprężny, turbodoładowany, produkowany seryjnie bez przeróbek; 5. Moc silnika minimum 120 KM; 6. Rodzaj paliwa: olej napędowy; 7. Norma emisji spalin minimum EURO-5; 8. Katalizator w standardzie; 9. Drzwi boczne przesuwane z prawej strony; 10. Kosz na koło zapasowe z kołem zapasowym pełnowymiarowym, zamontowany pod nadwoziem; 11. Pojemność zbiornika paliwa min. 60 l; 12.Napęd na koła przednie; 13. Skrzynia biegów: manualna (min. 5 stopni + 1 wsteczny); 14. Dopuszczalna masa całkowita do 3,5 tony; 15. Długość całkowita: minimum 5100 mm; 16. Wysokość całkowita: minimum 1800 mm i minimalna szerokość 1700 mm; 17. Minimalna długość miejsca na ładunek za 3 rzędem siedzeń: 800 mm mierząc w najdalej wysuniętym punkcie oparcia do drzwi tylnych; 18. Tablica przyrządów w jednostkach w Polsce obowiązujących; 19. Samochód wyposażony w immobiliser i autoalarm; 20. Centralny zamek; 21. Ogrzewanie w kabinie pasażerskiej i kierowcy; 22. Klimatyzacja; 23. Samochód wyposażony w poduszkę powietrzną kierowcy i pasażera; 24. Elektrycznie sterowane szyby w drzwiach przednich; 25. Lusterka zewnętrzne - sterowane i podgrzewane elektrycznie; 26. Światła do jazdy dziennej włączane automatycznie 27. Światła przeciwmgielne z przodu; 28. Podłoga pokryta wykładziną antypoślizgową; 29. Uchwyt wspomagający wsiadanie zamontowany przy drzwiach przesuwnych; 30. Pokrycie ścian, słupków oraz sufitu tapicerką 31. Oświetlenie części pasażerskiej; 32. Komplet dywaników gumowych; 33. Kolumna kierownicy z regulacją głębokości; 34. Fotel kierowcy i 2 miejsca w I rzędzie z zagłówkami; 35. 3 fotele w II rzędzie z zagłówkami; 36.3 fotele w III rzędzie z zagłówkami; 37. Każde miejsce siedzące wyposażone w 3 punktowe pasy bezwładnościowe; 38. Możliwość łatwego demontażu foteli trzeciego rzędu; 39. Fabryczna instalacja radiowa z odtwarzaczem CD; 40. ABS - system zapobiegania blokowania kół podczas hamowania, ASR - system zapobiegający utracie przyczepności kół podczas przyspieszania, MSR - system zapobiegający zablokowanie kół napędzanych podczas hamowania silnikiem, ESP- elektroniczny system stabilizacji toru jazdy; 41. Wspomaganie układu kierowniczego; 42. Komplet opon zimowych i letnich z felgami (4 szt.); 43. Hak holowniczy atestowany; 44. Drzwi tylne dwuskrzydłowe; 45. System wspomagania parkowania tyłem; 46. Przednie i tylne chlapacze; 47. Średnie zużycie paliwa w ruchu mieszanym do 9 l/100 km; 48. Pojazd musi spełniać - wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym; 49. Wyciąg ze świadectwa homologacji; 50. Książka pojazdu; 51. Instrukcje obsługi w języku polskim; 52. Okres gwarancji:minimum 24 miesiące na zespoły elektryczne, elektroniczne i mechanizmy, łącznie z układem jezdnym, przeniesienia napędu, układem hamulcowym i zawieszeniem; minimum 36 miesięcy na powłokę lakierniczą; minimum 144 miesiące (12 lat) na perforację nadwozia; 53. Przednie i tylne hamulce tarczowe; 54. System antypoślizgowy; 55. Stopień przy drzwiach przesuwanych ułatwiający wsiadanie; 56. Funkcja blokowania drzwi; 57.Czujnik (wskaźnik) zapiętych pasów; 58. Fotel kierowcy z regulacją wysokości; 59.Kabina tapicerowana; 60. Gaśnica samochodowa; 61. Trójkąt ostrzegawczy; 62. Lewarek; 63. Apteczka samochodowa mobilna; 64. Oferowany przez Wykonawcę samochód powinien spełniać warunki, od których właściwe przepisy prawa w tym Ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym, umożliwiają dopuszczenie danego pojazdu do ruchu na terytorium RP potwierdzone świadectwem homologacji dla danego typu pojazdu; 65. Pełna dokumentacja w języku polskim; 66. Dostępność serwisu- autoryzowana stacja serwisowa znajdująca się maksymalnie 200 km od siedziby Zamawiającego..
    II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
    II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00-8.
    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
    III.2) ZALICZKI
    Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
    III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
    III.3.3) Potencjał techniczny
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    III.6) INNE DOKUMENTY
    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
    Załącznik nr 1, załącznik nr 2, załącznik nr 3, załącznik nr 4a lub 4b, załącznik nr 5 do SIWZ.
    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA
    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
    IV.3) ZMIANA UMOWY
    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. spolecko.bip.doc.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom im. Janusza Korczaka, ul. Gołdapska 18A, 19-400 Olecko.
    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Dom im. Janusza Korczaka, ul. Gołdapska 18A, 19-400 Olecko, sekretariat.
    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


    Data wprowadzenia: 2012-09-17 1301
    Data upublicznienia: 2012-09-17
    Art. czytany: 3712 razy

    » Ogłoszenie - rozmiar: 49152 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » SIWZ - rozmiar: 290304 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Paweł Ostrowski
    Rejestr zmian:
    2012-09-17
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    3. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Paweł Ostrowski
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet